• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 7000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    14K

    - Amused
    - Novembre (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle )
    28K

    - Emrys (Long road home)
    - Mallory
    7K

    - Oczy
    - Adlington
    - Petrificus
    - Reid (Inside my mind - Criminal minds)
    7K

    - Koraki (Incendi)
    - Mohawk (It's a Bonnie and Clyde-thing)
    - Roche
    21K

    - Silverlance
    - Penelopy
    - Lilium (Ofriethr)
    - Aotearoa (The quest of the human animal)
    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    7K

    - Clock (Pointes+ Stand alones)
    7K

    - Theep
    - Billielogie (Sometimes enough energy - Twilight story)
    - TeamDerek
    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Kaller (Doomed)
    - WillNotLearn
    - Morrowind (Little white lie - Paul Lahote + Short stories)
    - Audacity (Faed - Birds of passage)
    - Ahri (Pressure - OP)
    - Mulford (Stories from a criminal mind)
    14K

    - Daemon (The other side)
    7K

    - Bandieri (Tomorrow dies today)
    - PercyWood (Abominable snowman - Sterek one-shots)
    7K

    - Insurgent (Stand)
    28K

    - Nurgle
    - Nadal
    - Madonna
    35K

    - Amity (Stand Alone's en meer)
    - Aurorae
    - Katl1
    35K

    - Cheops
    - Cresseyde
    - Uchiha Zeven is niet voldoende
    - Cadaver
    14K

    - Tjiftjaf
    - Aria
    - TheseWords
    7K

    - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Phantasticae (Elusive)
    - Tortura
    21K

    - Flitwick
    - Underwood (Mitchel and Michelle)
    - Sprout
    - SorrowPayne
    7K

    - Phantasticae (Frozen tears
    7K

    - Neith
    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Niveous
    14K

    - Lexonice (Quizletstoy - Hoe je een ruzie kan oplossen)
    - STORYDREAMER
    - Coockies (Lost in lies)
    - Two (Hard knock life)


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 14000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de maand krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:
    dinsdag 25/12 pauze (of al beginnen...)
    woensdag 26/12 500
    donderdag 27/12 1000
    vrijdag 28/12 1500
    zaterdag 29/12 2000
    zondag 30/12 2500
    maandag 31/12 3000
    dinsdag 01/01 pauze (of bijschrijven...)
    woensdag 02/01 3500
    donderdag 03/01 bijschrijven
    vrijdag 04/01 4000
    zaterdag 05/01 4500
    zondag 06/01 5000
    maandag 07/01 5500
    dinsdag 08/01 6000
    woensdag 09/01 6500
    donderdag 10/01 7000
    vrijdag 11/01 bijschrijven


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:58 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Helloooww (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Haaaaai <3


    •*• Lululu •*•

    Ello :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Topic 12 al O.o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jongens, volgens mij is het echt moeilijk om hier op Q veel abo's te krijgen als je geen fanfiction over One Direction schrijft haha, zo'n idee heb ik (: Of zie ik het fout?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Jongens, volgens mij is het echt moeilijk om hier op Q veel abo's te krijgen als je geen fanfiction over One Direction schrijft haha, zo'n idee heb ik (: Of zie ik het fout?


    Jap, dat is waar. De directionners zijn nu eenmaal met veel. Maar als je origineel wilt zijn en lezers die niet enkel een abo nemen omdat er 5 jongens in je story meespelen, moet je voor OP gaan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *O* topc 12 alweer

    Fanfics doen het inderdaad beter maar ik heb gemerkt dat steeds meer mensen toch ook wel overstappen op OP verhalen... je moet gewoon goed promoten en als je verhaal goed is en je een fijne schrijfstijl hebt, dan komen die lezers vanzelf wel :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mmm dat is waar, maar ik heb ook een 1D story, dus ik ben orgineel en ik ga voor de abo's. No kidding, maar ik heb wel een 1D story met @Memoria (: Alleen ik wil me meer richten op OP, omdat er nooit One Direction fanfics in de winkel komen te liggen en onbekende personen wel (: Hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Merrow schreef:
    *O* topc 12 alweer

    Fanfics doen het inderdaad beter maar ik heb gemerkt dat steeds meer mensen toch ook wel overstappen op OP verhalen... je moet gewoon goed promoten en als je verhaal goed is en je een fijne schrijfstijl hebt, dan komen die lezers vanzelf wel :3


    Ja dat promoten... Ik kan geen credits kopen, dus ik weet niet echt een andere manier die goed werkt om te promoten (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Mmm dat is waar, maar ik heb ook een 1D story, dus ik ben orgineel en ik ga voor de abo's. No kidding, maar ik heb wel een 1D story met @Memoria (: Alleen ik wil me meer richten op OP, omdat er nooit One Direction fanfics in de winkel komen te liggen en onbekende personen wel (: Hahaha


    Nou, niet echt :') 50 shades of grey bijvoorbeeld, dat was ook een fanfic van twilight (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja okeej, maar het komt minder snel voor (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Mmm dat is waar, maar ik heb ook een 1D story, dus ik ben orgineel en ik ga voor de abo's. No kidding, maar ik heb wel een 1D story met @Memoria (: Alleen ik wil me meer richten op OP, omdat er nooit One Direction fanfics in de winkel komen te liggen en onbekende personen wel (: Hahaha


    Ik vind persoonlijk dat als je echt wilt schrijven, je een OP verhaal moet schrijven. Fanfic is voor de fun en kleutertijd :'D Niets tegen de mensen die fanfic schrijven, want ik bedoel het verder niet slecht en ik heb ook in twijfel gestaan tussen een fanfic en Strijd om Cidonya voor hier, maar wanneer je echt verder wilt in schrijven en serieus iets wilt, dan kan je simpelweg geen fanfic blijven schrijven. Althans, dat is dan weer mijn gedacht erover...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil binnenkort - voor de zoveelste keer - ook concentreren op OP, omdat ik ook ooit een boek wil uitgeven :')
    Maar eerst wil ik een stuk verder zijn met mijn fanfictions, dan ga ik voor een OP.

    En wauw, topic 12 al!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Coockies schreef:
    (...)

    Ja dat promoten... Ik kan geen credits kopen, dus ik weet niet echt een andere manier die goed werkt om te promoten (:


    Een topic erover maken, je lezers waarschuwen, het op je profiel zetten,..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja je hebt gelijk. OP is ''professioneler'' en uiteindelijk ook leuker om te lezen (: Maar toch schrijf ik ook fanfics :Y)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne