• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    ''goedenmorgen Boo.'' glimlachte ik en opende mijn ogen. meteen drukte ik een plakkerig kusje op zijn neus en drukte mezelf weer in het kussen. Ik was wel wakker, maar echt uitgeslapen voelde ik me niet.ik had de neiging mijn ogen weer te sluiten maar ik bleef in Louis zijn blauwe ogen kijken. ''Zelfs 's ochtends zie je er goddelijk uit.'' giechelde ik en gaapte een keer waarna ik mijn nagels even over zijn blote huid liet krassen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Automatisch moest ik ook weer gapen en glimlachend keek ik hem aan. 'Helemaal niet, ik zie er niet uit. In tegenstelling tot jou, je krullen zitten gewoon nog perfect...' Ik sloeg mijn armen om Harry's middel en trok hem tegen me aan, om mijn lippen zachtjes tegen die van hem aan te drukken. 'Ik wil iedere ochtend wel zo wakker worden,' prevelde ik zachtjes. Het zou echt een droom zijn die zou uitkomen als dat ooit waarheid werd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    Ik gaf ongezien Niall een schop. 'Kom binnen!' zei Felicia. Ik stapte naar binnen en trok Niall mee. 'Bedankt' glimlachte Felicia naar Niall. We begonnen bij de woonkamer, waar een tienermeisje zat. Ze was te druk met bellen, dus negeerde ik haar gewoon. We kregen een rondleiding, en mijn mond viel open toen we bij de slaapkamers aankwamen. Felicia en haar kleinere zusje woonden samen, en hadden allebei een eigen kamer. Ik had dit echt niet verwacht. Je kon door een smal weggetje naar het bed lopen, wat ook niet breed was. Om de rest was letterlijk een zwembad. Ik had zulke kamers wel eens op internet gezien. Nooit gedacht dat dit hier was. Nu wilde ik zeker leren zwemmen. 'Mijn god' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Ooohh, Zayn! Mag niet!" Roep ik ineens. Ik loop naar hem toe en ook mijn mond zakt open. "Asdlksjlk..." Ja, dat kwam echt uit mijn mond. "Ik wil deze kamer!" Ik kijk naar Zayn. "Maar jij wil hem vast ook, ga je gang." Ik maak een gebaar dat hij kan binnen treden in 'zijn kamer'. Ik grijns naar hem en laat dan mijn mobiel zien waarom ik een berichtje heb getikt in de notities waarin staat dat we Liam en Daisy zijn vergeten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    een twinkeling verscheen in mijn ogen. ''Dan blijf je gewoon voor altijd hier slapen.'' glimlachte ik en vond het eigenlijk wel een goed plan. zo kon ik nog meer van deze jongen genieten dan ik al deed. ''Maar eerst gaan we douche.'' ik voelde me redelijk vies aangezien ik waarschijnlijk nogsteeds onder Louis zijn sperma zat. Ik sloeg de dekens van ons af. Of Louis nu wilde of niet. hij ging gewoon mee. ''Kom Boo.'' ik stond op en stak mijn handen lachend uit naar de oudere jongen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Geen zorgen, Niall' lachte Felicia, 'De andere slaapkamer is precies zoals deze' grinnikte ze. Ik keek naar Niall's mobiel en leunde naar zijn oor toe. 'Die vermaken zich wel. En ik zal Liam dalijk bellen, als jij Daisy dalijk belt' fluisterde ik in zijn oor. Nadat we een rondleiding door de tuin hadden gekregen, waar ook nog een zwembad was zo groot als wat, waren we klaar. 'Ik kan de papieren nu al halen, zodat jullie kunnen tekenen. Morgen zijn we dan weg' vertelde ze. 'Ik wil wel tekenen, Niall ook, toch?' vroeg ik smekend aan hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Echt?' Ook een twinkeling verscheen nu bij mij in de ogen en gelijk duwde ik mijn lippen nog een keer tegen die van hem aan. 'Dan moet ik wel even wat spullen halen, straks...' Ik slaakte een kleine gil toen Harry de dekens van ons af trok, zo koud. Een rilling gleed over mijn rug en direct pakte ik Harry's handen vast, lekker onder een warme douche. 'Ik ga al mee,' grijnzend duwde ik Harry al richting zijn badkamer, waar ik net zoals gisteravond het bad open draaide.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:46 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik trok even een wenkbrauw op toen Louis het bad liet vollopen. het werd dus in bad, in plaats van onder de douche. ik ging achter Louis staan en legde mijn handen op zijn heupen en zachtjes kuste ik zijn nek. ''Dan kunnen we elke nacht seks hebben.'' fluisterde ik schoor en plaatste mijn lippen even achter zijn oor.
    Ik vond Badderen geweldig maar ik vond het altijd zo vreselijk lang duren voordat je erin kon. Ik liet Louis weer los en pakte de badschuim, waar ik een hoop van in het bad deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Iets te gierig gris ik de pen uit haar hand. Ik zet mijn handtekening en geef de pen aan Zayn. "Ik moet even een telefoontje plegen." Ik loop de andere kamer in en bel Daisy. "Dais, sorry ik was overstuur... Maar ik heb net met Zayn een huisgekocht, overmorgen kunnen we intrekken! Ik trakteer op Starbucks als jullie nu hierheen komen." Ik geef het adres en hang op. "Dus, is alles geregeld?" Vraag ik als ik binnenkom.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Ja' zei ik tegen Niall, nadat ik mijn handtekening had gezet. 'Mochten jullie schade ontdekken, hier is mijn nummer. Ik ben huismakelaar' grinnikte Felicia. Ik stopte het briefje in mijn zak en beet op mijn lip. 'Mag ik een paar foto's boven en hier maken? Ik wil dit echt graag aan mijn vrienden laten zien' vroeg ik. 'Oh, daar herkende ik jullie van. Jullie zitten in die band, One Direction. Mijn zusje is helemaal weg van jullie' knikte ze. 'Bedankt. Ik ben zo terug' beloofde ik en ik liep nar boven. Daar klopte ik op de kamerdeur en wachtte tot een meisjesstem zei dat ik binnen mocht komen. Ik liep naar binnen en zwaaide even. 'Zayn?' vroeg het meisje ongelovig. 'Hi. Mag ik wat foto's maken?' vroeg ik en ze knikte. Na een paar foto's van het kamer-zwembad gemaakt te hebben en het meisje te hebben bedankt liep ik weer naar beneden. 'Heel erg bedankt. Ik wens jullie veel geluk' glimlachte ik naar Felicia. 'Dankjewel. Ik jullie ook. Tot de volgende keer' glimlachte ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {oh, fuck... heb ik weer! sweetdreams, ik moet weg...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Nightnight, cutiepie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "WhoopWhoop!" Ik ren naar buiten en maak een foto van het huis. Meteen stuur ik hem naar Liam en Daisy. Ook stuur ik heb naar Harry en Louis. Ik lach even als ik Hatchi zie aanrennen. "Zayn wurgt je nog!" Ik til haar op en stoo haar in mijn rugtas. Haar koppie naar buiten. Ik kijk naar Zayn en glimlach. "Straks komen de babys nu ineens!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Toen we weer op straat liepen, sloeg ik Niall tegen zijn kop. 'Zeg dat nou niet! Misschien is ze wel helderziend en gaat ze dan expres bevallen. Hoe noem je dat bij een hond? Oh laat maar, ik hoef het niet te weten' zuchtte ik. Ik stuurde de foto's van de kamers naar Liam, Harry en Louis. Ik werd gebeld en nam op. 'Zayn, jullie moeten nu terug komen' hoorde ik Paul zeggen. 'Wat? Geen "het spijt me"? Geen sorry? Kan er geen eens een sorry van af?' siste ik. Ik hing op en deed alsof er niks gebeurd was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    En opeens... was iedereen weg. Ongelovig keek ik naar de deur waar Paul net in was verdwenen. Hij noemde Niall dik, terwijl dat echt niet is.
    Ik staarde Daisy aan, Niall en Zayn waren verdwenen.'Zullen we maara gaan?' opperde ik. Daisy stemde gelukkig in en algauw zaten we, dit keer met zijn tweetjes in de auto. Ik vroeg haar een paar dingen, over haar eigen leven. Opeens kreeg Daisy een telefoontje waarna ik mij een beetje afwendde.' Ze wachten op ons bij de sturbucks,' zei ze zachtjes. Gelukkig waren wij er niet ver van daan en waren wij er al binnen vijf minuutjes. Ik parkeerde voorzichtig de auto en stapte uit. Ik leidde Daisy naar binnen gaf nog een paar handtekeningen weg aan een paar fans en stapte toen de warme ruimte binnen. Ik zag dat Niall en Zayn er nog niet waren, dus ik wees Daisy een tafeltje aan.'Als jij nou alvast gaat zitten, haal ik wel wat koffie.Wat wil jij?' vroeg ik aan haar. Met het antwoord bestelde ik twee latte macchiato's voor ons waarna ik ging zitten. Ik stuurde een smsje naar Zayn en Ni waar ze nou bleven en kletste vrolijk verder met Daisy.


    •*• Lululu •*•