• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik grijnsde even en keer Louis uitdagend aan. "Weet je het zeker." Mijn hand verdween Louis zijn boxer weer in en even liet ik mijn vinger tussen zijn billen glijden. Met een schuin hoofd keek ik nauwlettend naar Louis of hij de hint begreep. Ik trok mijn hand terug en in een beweging trok ik zijn boxer uit. "Shirt ook uit." Deelde ik mee. Terwijl ik mijn vingertoppen weer over zijn blote huid heen trippelden liet ik het puntje van mijn tong telkens even langs Louis zijn lippen heen gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Had ik er nu wel slim aan gedaan om hem de toestemming te geven? Maar ergens wond het me ook wel op. Ik kreunde zacht toen ik Harry's vinger tussen mijn billen voelden, om vervolgens direct mijn shirt ook uit te trekken. Ik hield er wel van om een beetje onderdanig te zijn. Kreunend beet ik zacht op Harry's tong, om mijn tong voor een seconde met die van hem te laten verenigen. Na een korte seconde maakte ik me los van hem en met grote ogen keek ik hem afwachtend aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Ze is wel knap' zei ik. Ik stak mijn hand op en keek vervolgens naar het blonde meisje. 'Neehh. Dat is weer zo'n typetje dat achter je aan blijft hangen en denkt dat je gelijk haar vriendje bent' zuchtte ik. 'Oké, mij best' antwoordde ik kort. 'Ik ga vanavond naar de club hier vlakbij. Zin om mee te gaan?' vroeg ik terwijl ik Daisy achterna keek. 'En vraag Daisy ook mee' zei ik erachteraan. Hoe zou Niall reageren als ik vanavond zijn nichtje mee naar huis nam?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 23:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Oke, Louis had de hint volgens mij niet begrepen of hij wilde het gewoon niet. Hij had immers gezegd dat het pijn deed.
    Maar ik was eigenwijs en ik mocht doen wat ik wilde. Ik greep Louis zijn knieholten vast en trok die naar voren zodat hij nu op zijn knieën op mijn onderlichaam zat. Ik bleef hem enkel grijnzend aankijken terwijl ik hem af en toe likjes gaf. Mijn onderlichaam duwde ik iets omhoog en mijn handen ging naar Louis zijn heupen. En langzaam bewoog ik de jongen bovenop me heen en weer


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Als Niall eens wist waar Zayn aandacht...}
    Niall James Horan
    "Kom anders meteen mee." Stel ik voor als hij het blondje niet hoeft. "Sure, maar ik weet niet of Daisy dat wel wil... Ik zal het vragen als ze zo naar mij komt." Ik wijs nu naar een ander meisje van zo een 16 jaar. "Is dat ook zo een tiepje? Waarom help ik je eigenlijk? Ik ben er zó op tegen, en Hatchi ook." Ik kniel neer en roep haar. "Zeg maar tegen Zayn dat hij meisjes met rust moet laten, zeg maar." Ik grijns als ze begint te keffen. "Hondentaal voor: Zayn, shut the fuck up! Ga geen zielige meisje nemen als je ook de ware kunt krijgen." Ik grijns. "Ik weet het, omdat ik ook half-hond ben." Ik lach en aai Hatchi. "Ga maar weer spelen hoor."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Afwachtend volgde ik al Harry's bezigheden en ik slikte hoorbaar toen ik merkte wat hij aan het doen was. Natuurlijk begreep ik nu wat hij van plan was, expres liet ik mijn boxer nog even aan en ging gewoon mee in zijn bewegingen. Droog neuken, moet ook kunnen. Een grinnik verliet mijn mond en mijn handen vonden zich weer een weg naar zijn krullen, om hem vervolgens daaraan omhoog te trekken. 'Doe het dan. Kom op. Ik weet dat je me wilt.' Kreunde ik zacht in zijn oor, om mijn bewegingen eens zo snel te maken. Uitgebreid kreunde ik zijn naam en likte langs zijn oorschelp.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slik even en keek met fijngeknepen ogen naar Louis die mijn naam kreunden. "Wat jij wilt." Ik een beweging gooide ik Louis naast me neer en hing ik binnen een seconde boven hem. Mijn knieën had ik tussen zijn benen in gezet en zonder pardon trok ik zijn boxer uit. "Nu kun je nog terug hè Tomlinson." Hijgde ik zacht. Ik wilde niet dat ik dingen tegen zijn zin in deed. Ik deed wel heel dominant nu en dat was ik ook wel. Maar ik wilde wel dat Louis het ook nog leuk vond. Ik boog me voorover en kuste Louis kort.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Ik schudde lachend mijn hoofd, terwijl ik meeliep. 'Hé, ik heb een vraag voor je' zei ik. Ik keek Niall hoopvol aan. 'Wat nou als wij ook gaan samenwonen? Ik bedoel, zo zijn we niet meer alleen en we hebben toch geen last van elkaar' glimlachte ik gemeend. Het zou echt gaaf zijn als Niall het ook wilde. Dat zou leuk zijn, en we waren allebei even lui. Handig toch? 'Ik beloof dat ik geen meisjes mee naar huis neem' grinnikte ik er achter aan. Ik zou wel naar de meisjes zelf gaan. Of ik kon proberen Perrie terug te krijgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Meteen knik ik. "Dat is het beste idee ever! Maar g-" Snel zegt Zayn dat hij geen meisjes zal meenemen. Tevreden knik ik. "Deall, wanneer voeren we dit plan uit? Als we het voor Hatchi's 'bevalling' doen hebben de pups er geen last van." Ik grijns naar Hatchi. "Als jij maar wel zorgt dat er genoeg eten is, anders gaat het niet goed komen..." Ik lach en begin te huppelen, inderdaad... heel kinderachtig. "Let us die young or let us live forever." Begin ik te zingen. "We don't have the power, but we never say never." Ineens stop ik. "Maar dan hebben we toch al twee keer never gezegd?" Late reactie, het liedje is al een paar jaar oud.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Een kort gilletje verlaat mijn mond als ik nu ineens onderop lig, niet dat ik er veel problemen mee had. Harry mocht nu alles doen terwijl ik hier gewoon lag. 'Hmm,' kreunde ik zacht toen Harry in een ruk mijn boxer uittrok en mijn erectie direct al fier overeind kwam te staan. 'Oke, dag Harry...' Grijnzend drukte ik mezelf al een beetje omhoog, om hem vervolgens een ruwe kus te geven en mezelf weer terug in het bed te laten vallen. 'Nee... Ik ga niet nog een keer weg. Die fout maak ik niet nog eens. Ik ben helemaal van jou voor vannacht...' Uitdagend bijt ik op mijn lip en kijk de jongere jongen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Alleen voor vannacht." Arrogant kijk ik Louis aan laat ik mijn vingertoppen over zijn borstkas en buik heen glijden. "Ik denk dat ik je wat langer hou." Zeg ik grijnzend terwijl ik hem weer hebberig zoen. Ondertussen trek ik ook mijn eigen boxer naar beneden en beweeg ik nonchalant met mijn eikel over Louis zijn opening terwijl ik zijn billen openhou met mijn handen. Ik open mijn ogen weer om Louis nauwlettend in de gaten te houden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Nee, Niall. Ze bedoelen... Oh, laat ook maar' lachte ik. 'We kunnen zo één twee drie een huis kopen, Niall. We hoeven echt niet van alles te regelen' grinnikte ik. 'Wat wil je? Een huis of een appartement?' vroeg ik. 'Of misschien een roze kasteel? Kan ook nog' zei ik dood serieus. Ondertussen waren we al bij het huis van Niall's moeder aangekomen. Zonder er bij na te denken dat Niall misschien een sleutel had, belde ik aan. Er werd open gedaan door de moeder van Niall en beleefd zette ik een vriendelijke glimlach op. 'Hallo, mevrouw Horan' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Nee, geen roze kasteel... Dat is té meisjes achtig! Ik wil een blauwe!" Zodra mijn moeder opendoet glimlach ik. "Zayn, we konden eigenlijk ook naar mijn huis..." Ik knuffel mijn moeder. "Waar was je? Daisy is langs geweest, maar je was weg." Ik zucht en kijk naar Zayn. "Mam, wij moeten gaan. Daisy komt zo naar mijn huis en Liam li-" Ik kap mijn eigen zin af. "Liam ligt thuis op de bank te slapen..." Beschaamt kijk ik naar de grond waar Hatchi tegen mijn schoenen aanligt. "Ik denk dat ik moet gaan, doei!" Ik geef mijn moeder een kus op haar wang en pak Hatchie op. Ik trek Zayn mee en ren naar mijn huis. "Laten we een appartement nemen, hellemaal boven op een flat. Met uitzicht over heel London en glazen muren." Stel ik voor.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    'Oke. Voor altijd. Ik ga nooit meer bij je weg, ben ik nu niet heel braaf?' Een grinnik verlaat mijn mond en ruw zoen ik hem terug, glimlachend kijk ik toe hoe Harry zijn eigen boxer uittrekt. Ik slik hoorbaar, ik had 'm vamiddag natuurlijk al naakt gezien, maar nu, wauw... Mijn ogen sperren zich direct helemaal open als ik zijn eikel tegen mijn opening aanvoel, met mijn ogen zoek ik die van hem en al slikkend kijk ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn ogen had ik in die van Louis gepind en automatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Dit was mijn beste vriend en degene waar ik verliefd op was. Degene die mijn hart sneller liet kloppen en me totaal niet meer liet nadenken over het feit dat ik zo voor het eerst een jongen zou neuken. "Ik hou van je." Hoe typisch was dit om te zeggen als je op het punt stond iemand pijn te doen. Nu maar hopen dat ik het er een beetje goed vanaf zou brengen. Hè was gewoon hetzelfde als bij meisjes. Maakt ik mezelf wijs voordat ik langzaam mijn eikel naar binnen duwde en meteen Louis zijn heupen vastgreep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''