• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.

    De bijhorende story: Hier

    Meedoen als je...
    1) Graag langere stukken schrijven (rond 350 woorden of meer) en bereidt zijn dit te doen. (Hier tips!)
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt,
    ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk)..
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren.

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Een aantal voorbeelden.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.


    De personages:
    - Moffat - Oliver John Tozay - 24 - Zoon heer - 1,1
    - Aotearoa - Dante Florian Lunix - 26 - Trainer van Esmée - 1,8
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester - 1,4
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht - 1,?
    - Tortura - Adam Michael Jones - 26 - Arts - 1,2
    - Nyan - Samuel ‘Elias’ Clarckson - 20 - Expert mythische wezens - 1,2
    - Capricious - Moren Bervag - 24 - Minstreel - 1,5

    - Linchpin - Valeria Francesca Arryn - 22 - Verloofde Oliver - 1,3
    - Endure - Esmée Fox - 21 - Uitverkorene - 1,1
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - Dochter waard Gouden Hippogrief - 1,1
    - Colfer - Camilla Victoria - 19 - Verzorgt dieren&tuin - 1,1
    - Gipsy - Ameline Rose Ermengard - 19 - Nichtje v/d Heer - 1,4
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding - 1,?
    - Boira - Francesca Gostanza Maria – Xisca – Piombino - 24 - Prinses Gelfrina - 1,5


    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 15:49 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Thornfield went linchpin (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn post is niet superlang ofzo, sorry ;a
    Enlinchpin, ik zal 't aanpassen [:

    Is er nog iemand die nog niet betrokken is bij het verhaal?
    Een personage die nog alleen is ofzo? Want zeg het dan,
    dan kan er wat aan gedaan worden [;

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    sioux is Aotearoa geworden

    Endure schreef:
    Mijn post is niet superlang ofzo, sorry ;a
    Enlinchpin, ik zal 't aanpassen [:

    Is er nog iemand die nog niet betrokken is bij het verhaal?
    Een personage die nog alleen is ofzo? Want zeg het dan,
    dan kan er wat aan gedaan worden [;

    Nou, uhm, aangezien ik even niet weet hoe ik verder moet, zou het wel goed uitkomen als iemand contact zoekt met mijn personage. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Nou, uhm, aangezien ik even niet weet hoe ik verder moet, zou het wel goed uitkomen als iemand contact zoekt met mijn personage. (:


    Mijn personage is ook nog alleen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Et voila, spreek met elkaar af [;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Et voila, spreek met elkaar af [;


    Hahaha. Ik schrijf wel wat :'D
    @Capricious ; Waar is jouw personage?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Hahaha. Ik schrijf wel wat :'D
    @Capricious ; Waar is jouw personage?

    In de eetzaal.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    In de eetzaal.


    Oké, mijn post komt eraan. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Oké, mijn post komt eraan. Haha.

    Fijn dat je me uit de brand helpt. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Guys, Mengelmoes heeft zich uitgeschreven dus we kunnen haar personage uitschrijven, misschien omgekoment erwijl hij experimenteerde met vreemde magische drankjes en troep? Dat zorgt wel voor wat opschudding.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Dante Florian Lunix
    Leeftijd: 26
    Geslacht: mannelijk
    Karakter: Dante kan heel goed alleen leven en heeft soms wat moeite met het samenwerken met andere. Hij is erg aardig en heeft veel humor. Al kan hij ook erg koppig en standvastig zijn. Dante had het niet verwacht dat hij gekozen zou worden en is nu erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Verder kan hij heel nieuwsgierig zijn, maar kan ook op de juiste momenten zijn mond houden. Als hij het nodig vind kan hij heel fel uit de hoek komen, wat mensen soms niet verwachten. Doordat hij van Natoss komt is hij veel gewend en kan zo ook erg ruw zijn, meestal gebeurt dit alleen als hij het echt nodig vind. Verder kan hij heel goed met wapens en dieren omgaan, omdat zijn ouders hem daar altijd in gesteund hebben en zo heeft hij een goede band met dieren. Hij kan ook goed geheimen bewaren en straalt vertrouwen uit.
    Uiterlijk:

    Dante heeft kort bruin haar en groen-grijze ogen. Verder is hij erg gespierd. Dante heeft twee dezelfde littekens, een op zijn rug en de andere (is net nieuw) op zijn buik, van de twee aanvallen van Ryu. Verder ziet hij er wat gehavend uit door de barre omstandigheden op Natoss en de vele training die hij door de jaren heen heeft gehad.
    Rol: trainer
    Woont: Aan het hof, in zijn eigen trainers hut.
    Afkomst: Natoss, hij heeft daar altijd met zijn familie gewoond en was echt blij dat hij gekozen werd als trainer. Zijn familie is hem erg dierbaar en nu hij trainer is vind hij het ook wel een beetje erg om ze achter te laten. Om zijn zusje Arléne achter te laten vind hij nog het ergste van alles en mist haar ook erg. Hij had gehoopt dat hij uitgekozen werd als trainer, omdat hij daar al heel lang voor traint.
    Verleden: Dante is geboren en getogen in Natoss. Zijn vader heeft hem vaak getraind en hij kan goed tegen barre omstandigheden. Hij heeft nog een zusje: Arléne. Hun ouders vonden dat Arléne en Dante een dier moesten hebben en ermee moesten opgroeien. Zo heeft Dante een Hippogrief gekregen die hij al vanaf zijn 10de verzorgd en Arléne kreeg op haar 10de een Feniks. Dis is ook traditie in hun familie, ieder kind krijgt op hun 10de een dier dat bij hun past. Verder hoopt hij al vanaf dat hij klein was dat hij trainer zou worden. Zeker nadat zijn vader terug kwam van het hof. Sindsdien heeft hij les gehad bij zijn vader en kan hij zo'n beetje alle wapens omgaan en veel dieren vertrouwen hem ook.

    Naam Hippogrief: Ryu (uitspraak: iets wat lijkt op Rieyju of Rayju)
    Leeftijd Hippogrief: 16
    Karakter Hippigrief: Ryu is erg nieuwsgierig en een beetje koppig. Verder is hij erg trots en is zeker niet gediend van andere mensen dan Dante.
    Uiterlijk Hippogrief:

    Hij heeft een bruine vacht en mooie witte veren.
    Extra Hippigrief: Dante kan op Ryu vliegen en ze zijn erg goed gesteld op elkaar, al moet Dante wel nog steeds beleefd doen, wat hij dus ook doet. Maar hij mag wel meer dan een normaal persoon.

    Wapens: Dante kan met elk wapen omgaan, omdat zijn vader hem dezelfde training heeft gegeven als de uitverkorene, maar zijn voorkeur gaat naar dubbele zwaarden en die heeft hij dan ook meestal bij.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 9:53 ]

    Endure schreef:
    Guys, Mengelmoes heeft zich uitgeschreven dus we kunnen haar personage uitschrijven, misschien omgekoment erwijl hij experimenteerde met vreemde magische drankjes en troep? Dat zorgt wel voor wat opschudding.

    Goed idee en ik heb mijn perso ook even in dit topic gezet, was ik vergeten, en wat aangepast.

    Endure schreef:
    Guys, Mengelmoes heeft zich uitgeschreven dus we kunnen haar personage uitschrijven, misschien omgekoment erwijl hij experimenteerde met vreemde magische drankjes en troep? Dat zorgt wel voor wat opschudding.

    Haha, ik vind het wel een leuk idee.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Endure schreef:
    Guys, Mengelmoes heeft zich uitgeschreven dus we kunnen haar personage uitschrijven, misschien omgekoment terwijl hij experimenteerde met vreemde magische drankjes en troep? Dat zorgt wel voor wat opschudding.


    Klinkt goed! Ik ben voor.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 11:02 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."