• Haay bitches^^

    Willen jullie mijn serie maken?(A)Het gaat hierover:


    Je bent een meisje en hebt een stronthekel aan TH,vooral aan Bill.Op een dag richt je met nog andere TH-haters een groepje op tégen hun en jullie gaan dan op zoek naar hun huis.Als jullie op internet hebben gevonden waar ze wonen gaan jullie er heen en zetten hun huis in de fik,maar wat jullie niet weten is dat dat huis een valstrik was en dus een huis van iemand anders was.Jullie moeten heel veel geld betalen en hebben daardoor geen onderdak meer.Op een dag komt er een jongen die vermomd is(1 van TH) langs gelopen en die biedt jullie een slaapplaats aan.Als jullie in dat huis zijn zien jullie dus dat die gene z'n vermoming uit doet en zien jullie wie het is.Jullie zeggen niks,maar proberen het leven van diegen zuur te maken.Als op een dag Tom op bezoek komt voel je in een keer een raar gevoel in je buik.Verliefdheid dus...

    Er zijn nu 4 delen online,dus bitte maak 'm(A)^^&vergeet niet het proloog te maken,want daar staat ook een stuk van het verhaal^^

    Hier de link:

    http://www.quizlet.nl/serie/13029/ltfont-colordeeppinkgti-hate-bill-kaulitzbut-i-love-tom-kaulitzltfont-colordeeppinkgt/


    Lalalalalalalala.

    WOW! hendig coewl idee! ga hem maken! x3

    dankje =D


    Lalalalalalalala.

    DIE IS ZO HEILIG! <3333 DIE IS GEWOON FUCKING GOED MENSEN!

    Mensen.. Kleine boodschap.. Ik wil gewoon wat zeggen.. Vat het niet te persoonlijk op ofzo.. Maarjah.. Ik moet dit gewoon zeggen.. Okay dan.. Daargaat ie.. Nee, nee.. Sorry ik kan het niet.. Nee, dwing met niet! Okee dan.. Ik ga al.. Nog heel even blijven lezen.. Nu komt het..

    DIE QUIZ IS ZO ÜBERGENIAAL EN COOL! MAKEN! MAKEN!MAKEN! ANDERS JIJ HEEL ERG GESTOORD ZIJN!

    Zo.. Dat is eruit.. xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Hij is inderdaad geweldig x]


    Lalalalalalalala.