• Ik heb dringend nieuw leesvoer nodig! Ik heb mijn abolijst eens leeggemaakt die echt overvol stond!
    Dus, ik heb maar één vraag voor jullie. Willen jullie je story dumpen?

    Ik lees:
    - One Direction
    - Harry Potter
    - Twilight
    - Degrassi
    - Andere fanfics met celebs (hangt ervan af welke)
    - Andere series of films (hangt ervan af welke)
    - Onbekende personen (liefst iets met romantiek of horror dan)
    - ...

    Ik lees niet:
    - Justin Bieber
    - Anime/Manga
    - Tokio Hotel
    - Hunger Games (snap er niks van)
    - Bromance (weird ja)
    - Voetbal
    - The Vampire Diaries
    - ...

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 3:11 ]


    16 - 09 - '17



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?

    (Klik op het plaatje, het is OP)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb wel wat verhalen voor je:

    Harry Potter



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    OP - later met horrorelementen (is net begonnen!)



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    En anders misschien nog twee OP's:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden.




    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een OP-story en maak gebruik van animeplaatjes, maar het heeft verder helemaal niets te maken met anime. Ik weet niet of je dat wel leest?

    Fallen Angels & Extinguished Devils
    Birds of passage




    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel de wereld te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.


    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Gedeeltelijk herschreven januari 2012
    ~ Nogmaals herschreven december 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot een van hen


    i put the fun in funeral

    Ik heb een story die je volgens mij al las! DEZE!!

    En ik heb een bromance maar dat lees je dus niet...


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Endless Love || Liam Payne


    - Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without.


    • Met One Direction
    • Nederlands geschreven
    • Nederlands 'gesproken'
    • Gestart op 21 maart 2012
    • Geschreven door xPayne


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Soundtrack
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Lost in lies

    Ik hoop dat je een kijkje neemt (:
    Hij wordt spannend, dat is de bedoeling haha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    More?


    16 - 09 - '17

    You keep messing up the words • Niall Horan
    Nét gestart, wel al flink vooruit geschreven :)
    Hoop dat je het wat vindt ! X


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga



    Hij kon haar voetstappen overal horen – de zoete geur van haar appelbloesemparfum leek hem door het hele kasteel te achtervolgen en in elk lokaal te hangen. Haar diepe, groene ogen dansten sensueel voorbij in zijn dromen en haar haren leken door zijn vingers te glijden. Hij werd gek. Hij kon niet vallen voor een meisje dat niet voldeed aan de droom van zijn vader. Liefde komt niet uit een flesje – liefde is niet zo gemakkelijk als Amortentia.




    Amortentia

    Amortentia is the most powerful Love Potion in the entire world. It causes a powerful infatuation or obsession in the drinker. It has a distinctive mother-of-pearl sheen, and steam rises from it in characteristic spirals. It has a different aroma for everyone who smells it, reminding each person of the things that they find most attractive, even if the person themselves doesn't acknowledge or is unaware of their fondness for the object of their affection.




    Om de grove fouten van zijn vader te doen vergeten, moet hij het schoolhoofd vermoorden. Om de domme mislukkingen van haar stiefmoeder te laten vervagen, moet zij hem in zijn opdracht hinderen. Eén van de gruwelijkste kat- en muisspelletjes die de Dark Lord had kunnen verzinnen, gedoemd om de twee tieners te breken, want de één kan enkel winnen als de ander verloren heeft.




    The Unforgivable Curses

    De serie ‘The Unforgivable Curses’ is een trilogie die het verhaal beschrijft van Draco Malfoy, Ariadne Lestrange en hun gevecht tegen de Dark Lord. Avada Kedavra, Crucio en Imperio lopen gelijk met de twee laatste boeken en de drie laatste films. Het verhaal zal hier en daar worden aangepast om nieuwe personages gemakkelijker te kunnen introduceren. Avada Kedavra is het eerste deel van deze trilogie.




    Broken Minds - Harry Styles




    Jaren lang al wordt Grace gepest door Harry en zijn meelopers. Wanneer ze achter het schokkende geheim van Harry komt, en Harry achter dat van Grace, wordt alles opeens anders. Maar is anders wel goed genoeg?

    x Nederlands geschreven en gesproken.
    x Bevat gevoelige onderwerpen.
    x 16+ stukjes worden aangegeven.
    x One Direction bestaat niet.



    People only care when you're pretty or dying.
    ''They won't miss me anyways.''


    - © vuittondrews
    - contains subjects like suicide and depressions.
    - with Niall Horan and others.


    The universal language of art.

    P l e a s e, l a s t • Harold Styles



    Well you only need the light when it's burning low
    Only miss the sun when it starts to snow
    Only know you love her when you let her go
    Only know you've been high when you're feeling low
    Only hate the road when you're missing home


    Only know you love her when you let her go
    And you let her go

    Staring at the bottom of your glass
    Hoping one day you'll make a dream last
    But dreams come slow and they go so fast
    You see her when you close your eyes
    Maybe one day you'll understand why
    Everything you touch, oh it dies

    Well you only need the light when it's burning low
    Only miss the sun when it starts to snow
    Only know you love her when you let her go
    Only know you've been high when you're feeling low
    Only hate the road when you're missing home
    Only know you love her when you let her go
    And you let her go

    Staring at the ceiling in the dark
    Same old empty feeling in your heart
    'Cause love comes slow and it goes so fast
    Well you see her when you fall asleep
    But never to touch and never to keep
    'Cause you loved her too much and you dive too deep

                S o u n d t r a c k
    © LOVATICED & thanks to Duthler x
                O1 - O1 - ‘13
          contains subscribed sex


    Requiem for a dream

    http://www.quizlet.nl/stories/105491/the-daughter-of-sauron/

    Om de dochter van Sauron te zijn is geen pretje, je moet leven in de stank van de orks, de nazguls moeten op je letten en je les geven in zwaardvechten en andere dingen.

    Earelia is de stank en de orks zat en besluit dus om met haar zwarte paard die ze met magie in wit heeft kunnen om te toveren weg te gaan, ze weet nog niet waarheen. en ze hoopt haar echte identiteit geheim te kunnen houden.

    - Alter Ego - One Direction (16+)
               

    Missy is altijd een heel stil meisje op school, doet hard haar best en kleedt zich altijd heel netjes. Het enige probleem is, is dat ze geld tekort komt. Dus, moet ze iets doen om bij te verdienen. Hierbij komt haar stoute kant omhoog. Door de avond is ze een stripper en treedt op in clubs. Op een gegeven moment komt een klasgenoot hier achter en moet ze er alles aan doen om hem stil te houden. Alles. Kan zij hem vertrouwen? En wat zijn de voorwaardes om haar geheim te behouden?

    - Battle Royale 16+ om geweld en moord. (Horror/Actie)
               
    Elk jaar wordt een klas gekozen om mee te doen aan de BR, ook wel the Battle Royale Project of Battle Royale Survival Program genoemd. Tijdens de BR, wordt een klas gekozen en wordt naar een onbewoond eiland gestuurd, waar ze drie dagen de tijd hebben om elkaar te vermoorden. Op de avond van de derde dag, mag er maar een overlevende zijn. Als er toch meerdere zijn, wordt iedereen vermoordt.
    Maar dit jaar wordt het anders. De kijkers, de mensen die de BR Project via hun televisie volgen willen iets spannender. Dit jaar zullen drie extra jongeren van buiten af de klas die gekozen is mee doen. Drie totale vreemden. Een van hun is een overlever van de vorige BR Project. De tweede is een jonge man die last heeft van psychopathische moord neigingen. En de derde is een meisje dat er alles aan zal doen om te overleven.
    Wie zal overleven?

    - The Lost Boys - Dead Until Dark
               
    Toen ik naar Santa Carla kwam, had ik nooit gedacht dat het zo extreem hier was. 's Avonds waren feesten tot in de vroege morgen, op de pier was een groot kermis en iedereen droeg de vreemdste kleren. Een ware hemel leek het in eerste ogenblik. Maar alles veranderde nadat ik The Lost Boys ontmoete. Deze jongens, deze wezens van de nacht waren de reden waarom er zoveel doden waren in Santa Carla. Zij waren vampieren en ik werd ook veranderd. Dit was beter dan hemel. Wij waren samen de verloren kinderen, kinderen die verlaten waren en geen familie hadden. En hierdoor zou ik leren waarom we op elkaar letten en bij elkaar blijven...

    - Gods of Asgard
               
    Memoria Avantias wordt uitgehuwelijkt tegen haar zin in aan de zoon van Odin, Thor, de toekomstige Koning van Asgard. Ze voelt niets voor de man en het liefst verdween ze, maar dat gaat niet. Sommige dagen komt hij thuis na gestreden te hebben en worden er bepaalde handelingen van haar verwacht, maar ze wilt geen slavin van hem zijn.
    Loki, Thors geadopteerd broer is er constant om haar te troosten en langzaam krijgt ze gevoelens voor de duistere god. Maar hun gevoelens naar elkaar zijn oprecht, en ze willen er alles aan doen om samen te kunnen zijn. Ook als ze moeten vluchten of sterven.

    - The Walking Dead
               
    De wereld waarin wij leven verandert drastisch nadat een epidemie uitbreekt. Mensen sterven binnen enkele uren nadat de epidemie is uitgebroken, maar staan minuten later weer van de dood op met een verlangen om te doden. De wereld lijkt te eindigen, en de levenden worden verslonden.
    Memoria is een van de weinige nog levenden in Atlanta, maar dat komt alleen omdat ze de bossen in is gevlucht zodra alles begon te veranderen. Ze is bewapend en weet zich te verdedigen tegen de levende doden, totdat ze gewond raakt en voor dood achter wordt gelaten. Wordt ze voer voor de doden? Of zal iemand haar op tijd vinden en zal ze verder kunnen leven in een wereld waar je nooit meer zal slapen, uit angst dat de handen van de doden je zullen grijpen.
    Soms is het beter om dood te zijn.

    - Russian Romance
               
    Memoria Darling is een jonge Nederlandse vrouw die naar Rusland tijdens de tweede wereld oorlog gaat om kennissen van haar te helpen. Aangezien ze niets meer in Nederland heeft behalve een ketting en wat geld, maakt ze de lange en gevaarlijke reis naar Rusland om ze te helpen. Maar als ze daar aan komt, is het al erger dan ze verwacht had. Ze zijn al gestorven door hun wonden en ziektes.
    Memoria kan nergens naar toe, gelukkig mag zich schuilen bij een klooster. Maar ze moet voorzichtig zijn, aangezien de Russische soldaten het niet erg op buitenlanders hebben.
    Ze wordt op een gegeven moment gevonden door een Russische soldaat die gelooft dat ze een Duitse spion is, ook al is ze dat niet. Hij wilt haar niet geloven. Ze is maar een lief Nederlandse meisje dat naar Rusland is gekomen om mensen te helpen, en nu heeft ze niets meer. De Russische soldaten moeten beslissen wat ze met haar gaan doen, maar misschien is ze wel handig voor iets anders