• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:
    * Ooc in [haakjes] oid.

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Nick Mike Forthe - Firebolt
    - Beau Peter Brooks - Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Sinistra
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    BEGIN
    Je begint dat je aankomt bij het kamp en je je kamer op zoekt. Ik zal in mijn 1ste post een lijst van wie bij wie in de kamer komt. Jongens en meisjes zijn gescheiden. Je kent elkaar nog niet (op je familie na natuurlijk). Deze dag wordt er nog niet opgenomen, dat is pas 'morgen'.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kwijt schreef:
    {Kate kan! Ze zou meegaan, maar er praatte volgens mij niemand met 'r}


    (Nick stelde zich voor :p )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Huh? Oh niet gezien, Sorry! Kate loopt net naar buiten}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    {Huh? Oh niet gezien, Sorry! Kate loopt net naar buiten}


    (Nick was ook naar buiten gegaan:') haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Beau Peter Brooks
    "Guys! Wacht!" Ik ren naar buiten en ga naar Nick. "Sorry, moest even naar de w.c." Ik grijns even en kijk rond. "Niet meer mensen, dat is dus echt niks. Dan kunnen we beter die gitaren hier laten, een wandeling maken en naar binnen gaan." Ik zuch en laat me in de sneeuw vallen. "Of gaan we nog?" Ik maak een tekening in de sneeuw en sta weer op. Ik vertrap de tekening en hang de gitaar weer over mijn rug. "Let's go!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Uhm, dus kan Kate naar Hailey komen? Die loopt namelijk nogal zoekend richting het hoofdgebouw)


    Happy Birthday my Potter!

    Flitwick = Sinistra


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel