• Het is de verwachte eerste kwartstelling voor het capitool. Niemand weet wat dat precies inhoud, en de meeste tributen vrezen ervoor. Het is hun verteld dat het speciaal wordt, maar ze weten niet wat ze met het woord ' speciaal' moeten verwachten. Dit jaar wordt alles anders, alles wordt moeilijker.
    Voor de 25th Hunger Games heeft president Snow iets heel appart bedacht. Dit jaar zal elke tribuut een partner hebben, deze komt niet uit hetzelfde district. Je zal je partner hoe dan ook moeten beschermen, want als deze doodgaat wacht jou hetzelfde lot, het kan op elk moment gebeuren en waar dan ook. De sterkste tributen zullen misschien met de zwakste moeten werken. De beroeps zullen waarschijnlijk een paar mensen in hun clubje moeten meetrekken. Het zal een grote show worden.
    Zullen de tributen het volhouden om te weten dat ze elk moment dood kunnen vallen door hun partner ? Zullen de beroeps niet te geïrriteerd zijn door hun partners die ze overal mee zullen moeten sleuren ? Met wie zullen de tributen hun Hunger Games doorbrengen ? Zullen ze zo bondgenoten kunnen maken ? En hoe zal de arena er dit jaar uitzien ?

    Invullijst

    Naam :
    Leeftijd : [12-18]
    District :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Partner : [Zelf af te spreken]
    Zwaktes :
    Sterktes :
    Trainingscijfer : [Met mij af te spreken]
    Extra :
    Bondgenoten : [Jullie partner zal ook bij de bondgenoten horen, vergeet niet dat de beroeps een bondgenootschap vormen (De partners van de beroeps zullen er dit jaar dus ook bij moeten)]

    Regels

    - Maximum twee personnages
    - Minimum 200 woorden
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Alleen ik maak nieuwe topics
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Vergeet niet dat beroeps getraind zijn en ook arrogant zijn
    - Minimum twee keer per week reageren

    Rollen Het liefst mannen

    District 1
    - Gereserveerd vrouw ~ MetUpAtMidnjght
    -

    District 2
    -
    - Dominic Milles ~ Ephrya || Victoria

    District 3
    - Juniper 'June' Millicent Callahan ~ Amaris
    - Gerserveerd man ~ Geleninja

    District 4
    - Gereserveerd vrouw ~ TheHangingTree
    - Bruce Ennio Valksiv~ ComingToTheTree

    District 5
    - Rose Marianna Hale ~ Alydia
    -

    District 6
    -
    -

    District 7
    - Gereserveerd vrouw - NecklessOfHope
    - Gereserveerd man ~ Keynes

    District 8
    -
    -

    District 9
    - Serena Lysa Agnosa ~ ComingToTheTree || Xavier
    -
    District 10
    -
    -

    District 11
    - Gereserveerd vrouw ~ Hajima
    - Gereserveerd man - Ephrya

    District 12
    - Victoria "Vic" Alana King[ ~ Calendis || Dominic
    - Xavier 'Xav' Jeremhy Montgomery - Amaris || Serena

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 18:52 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Hm, mag ik een jongen uit district 7?

    Keynes schreef:
    Hm, mag ik een jongen uit district 7?


    Yess.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Oeh, dit vind ik interessant. Ik denk er nog even over na i.v.m tijd ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Oeh, dit vind ik interessant. Ik denk er nog even over na i.v.m tijd ^^


    Tuurlijk (;.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Mag ik een meisje uit district 7?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Mag ik een meisje uit district 7?


    Ja.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Geef mij toch maar jongen uit twee ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Geef mij toch maar jongen uit twee ^^


    Prima !


    Everyone is good as it is, do not change people

    Dominic Reece

    Leeftijd
          Zestien, -- O3 Juni.

    District
          District twee, beroeps.

    Innerlijk
    Uiterlijk
    Partner
    Extra

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 19:37 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Rose Marianna Hale



    Leeftijd :
    Vijftien jaar.

    District :
    District vijf.

    Innerlijk :
    Rose is een eigenwijs meisje. Ze wilt altijd, maar dan ook altijd gelijk hebben en kan er niet tegen als iemand niet dezelfde mening als haar heeft. Soms weet ze dat ze ongelijk heeft, maar ze geeft haar verlies nooit toe. Ze heeft altijd wel een excuus om het zichzelf niet gênant te maken. Het is niet dat ze gemeen of arrogant is, maar soms kan ze gewoon echt irritant zijn.
    Zeuren, is ook iets voor haar. Als ze iets wilt, dan doet ze er alles voor. Het kan tot heel ver gaan, hiervoor kan ze uren zeuren. Soms gaat Rose zover dat ze gaat flirten, en meestal ook meteen krijgt wat ze dan wilt. Dan laat ze de persoon met wie Ze heeft geflirt gewoon zitten. Het meisje haat het om mannen te charmeren maar soms heeft ze gewoon geen keus. Ze probeert hen dan te vergeten.
    Rose is ook echt een brutaal meisje. Misschien verwacht je dat niet meteen bij haar, maar toch is het zo. Ze heeft altijd een eigen mening en die houdt ze ook niet voor zichzelf. Alles wat ze denkt komt ook uit haar mond, ze denkt er zelf niet over na. Hierdoor kan ze mensen soms best wel kwetsen, en stiekem heeft ze er dan wel spijt van.
    Als je het meisje kent, denk je dat ze veel zelfvertrouwen heeft. Maar dat is juist niet, dit toont ze alleen aan mensen om haar zwaktes te verbergen. Stiekem is ze gevoelig en snel gekwetst.
    Als je haar voor de eerste keer ziet kan ze wel gemeen en bitchy overkomen maar dat is ze helemaal niet. Het is een best wel lief meisje. Maar je mag haar of niet. Het is gewoon zo bij haar. De mensen die echt om haar geven respecteren haar slechte kanten, en hierdoor heeft ze er niet veel. Toch is ze erg zorgzaam met de mensen van wie ze houdt. Je kan haar goed vertrouwen, ze zou nooit iets verdervertellen of liegen tegen iemand. Ze heeft respect met mensen die voor haar respect hebben.
    Anders is Rose goedgelovig, wat nogal tegen kan vallen in de arena. Ze zal mensen te snel vertrouwen en hierdoor veel kansen hebben om vermoord te worden.
    Verder wist iedereen uit haar district dat ze naar haar konden gaan, als er iets hun dwarszat. Ze staat altijd voor je klaar en geeft je altijd hulp, als je die nodig hebt. Met de mensen die ze mag zal ze iets liever doen dan met de mensen die ze niet mag, zoals de beroeps.

    Uiterlijk :

    Partner :
    Wie wilt ?
    Ik heb het liefst een jongen die wat sterker dan haar is.

    Zwaktes :
    Rose heeft vele zwaktes in de arena. Eerst en vooral weet ze helemaal niet hoe ze een wapen moet gebruiken, en snapt er ook niets van. Ze heeft nooit echt met wapens gevochten. Rose is ook niet sterk, en al helemaal niet in vechten met anderen. Ze weet stiekem ook niet zo veel van natuur, en zou nooit kunnen zeggen welke planten je mag of niet eten.
    Sterktes :
    Rose heeft enkele sterktes, maar misschien niet de beste in de arena. Omdat ze mager gebouwd is kan ze makkelijk in bomen klimmen, wat ze ook vaak deed in haar district. Ook is ze heel lenig en kan snel lopen. Waar ze het van heeft, weet ze niet. Het enige wapen waar ze ongeveer mee omkan is het mes. Messenwerpen zal dus geen probleem zijn in de arena.

    Trainingscijfer :
    Zes. Eigenlijk is ze met dit cijfer blij, want ze verdiende meer iets zoals een vijf. Ze heeft aan de mensen van het capitool wat van rennen en muurklimmen getoond.

    Bondgenoten :
    Who whants ?

    Extra :
    Rose is de dochter van de burgemeester uit district 5. Hier maakt ze vaak gebruik van.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 9:17 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Maakt jij koppels of mogen we die zelf kiezen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Maakt jij koppels of mogen we die zelf kiezen?


    Ik zal ze later loten.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 20:16 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Mag ik het meisje uit district 4?


    -

    NOO DISTRICT 7 IS AL VOL
    Doe dan maar.... I don't know ik twijfel tussen jongen uit 4 of meisje uit 2...
    Maar sowieso een jongen uit 9 dan maar


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    NOO DISTRICT 7 IS AL VOL
    Doe dan maar.... I don't know ik twijfel tussen jongen uit 4 of meisje uit 2...
    Maar sowieso een jongen uit 9 dan maar


    Haha, district 7 is ook altijd mijn favoriet :') Ik speel eigenlijk nooit een meisje, omdat het mij niet uitmaakt en er altijd jongens tekorten zijn, maar hé, ook eens leuk (en stiekem is het ook leuker om gifs op te zoeken van knappe acteurs)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman