• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James?


    Don't be like the rest of them, darling

    James is een jongensnaam =.=


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Reageer nou maar gewoon. Moet ik je Jaimes noemen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Gelukkig maar,' glimlach ik naar haar. Als ze zegt dat er veel mensen zijn knik ik met een nadenkende blik. 'Daar moet toch wat op te verzinnen zijn. Heb je het ooit geprobeerd uit te zetten?' Vraag ik aan Katherine. Ik kijk haar aan en ga dan wat door mijn benen totdat ik op gelijke hoogte ben. 'Gewoon met denkkracht. Denk goed na aan je eigen gevoel en duw in je gedachten de andere gevoelens weg. Ik weet dat je dat kan lieverd, en als dat niet zal helpen gaan wij gewoon lekker liedjes neuriën om afleiding te hebben. Maar probeer dit eerst maar. Stel je gewoon een schakelaar voor en zet de gevoelens van andere mensen uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {kon niet slapen.. Boek uitgelezen.. E nu ga ik een poging doen of ik weer kan slapen}

    Katherine
    Ik sloot mijn ogen en probeerde eerst te bedenken hoe ik mezelf voelde, vrolijk, mischien een beetje in de war? Zoiets. Ik probeerde al het andere buiten te sluiten en toen ik mijn ogen weer opende was dat deels gelukt, er was een heel deel weg maar ik voelde nogsteeds wat, een aantal mensen. 'Het lukt een beetje' zeg ik dan vervolgens. 'ik voel de mensen die in deze rij staan zo ongeveer, en een antal erom heen, maar de rest is weg'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze sluit haar ogen en ik kijk, lichtelijk gespannen, naar Katherine totdat ik me bedenk dat ze dat zou kunnen voelen dus laat ik mezelf zo rustig mogelijk voelen. Ze opent haar ogen weer en geeft dan verslag. Ik knik.
    'Goed zo lieverd,' zeg ik glimlachend. 'Je hebt zeker nooit de kans gehad om je gave te ontwikkelen? Je had hem zeker alleen maar al die tijd? Ben je weleens in de buurt geweest van een grote groep?' Ik kijk haar even aan. 'Misschien dat dit wel teveel voor je is. Als je weer terug naar huis wilt moet je het zeggen lieverd.'
    Ik ga dan weer recht staan en kijk Jake even aan en glimlach. Ik druk een kus op zijn lippen en leg daarna mijn hoofd op zijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik moet gaan, ga zo aan een project werken. Wellicht dat ik soms tussendoor online kom, maar waarschijnlijk niet. Dus ik kom rond half 4 dan weer online, en zo vast en zeker wel voor 11 uur nog c; baaayyy


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [binnen 2 uur komen ze me halen... help]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ze sluit haar ogen en ik kijk, lichtelijk gespannen, naar Katherine totdat ik me bedenk dat ze dat zou kunnen voelen dus laat ik mezelf zo rustig mogelijk voelen. Ze opent haar ogen weer en geeft dan verslag. Ik knik.
    'Goed zo lieverd,' zeg ik glimlachend. 'Je hebt zeker nooit de kans gehad om je gave te ontwikkelen? Je had hem zeker alleen maar al die tijd? Ben je weleens in de buurt geweest van een grote groep?' Ik kijk haar even aan. 'Misschien dat dit wel teveel voor je is. Als je weer terug naar huis wilt moet je het zeggen lieverd.'
    Ik ga dan weer recht staan en kijk Jake even aan en glimlach. Ik druk een kus op zijn lippen en leg daarna mijn hoofd op zijn schouder.


    Katherine
    'Goed zo lieverd,' Zegt ze glimlachend, 'Je hebt zeker nooit de kans gehad om je gave te ontwikkelen? Je had hem zeker alleen maar al die tijd? Ben je weleens in de buurt geweest van een grote groep? Mischien dat dit wel teveel voor je is. Als je weer terug naar huis wilt moet je het zeggen lieverd' Zegt ze vervolgens en ik schud mijn hooft, ik wilde niet weg. Ik wilde hier juist graag blijven. 'Ik ben vaak naar scholen geweest, dat lukte' Zeg ik vervolgens. Maar hier waren een aantal meer mensen dan er in een school zaten, en daarbij waren de emoties van kinderen niet zo sterk als die van volwassenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze schudt gelijk haar hoofd na mijn vraag en ik glimlach, als zij het volhoudt vind ik het goed. 'Oke, dan is het goed, maar als je teveel hoofdpijn ofzo krijgt dan moet je het zeggen he liefje. Dan kunnen we altijd nog gaan,' zeg ik en ik geef haar een aai over haar hoofd. We kunnen weer een paar meter doorlopen, waarschijnlijk stappen er net mensen in voor de achtbaan. Ik kijk om me heen en zie ergens voor in de rij een demon, dat is duidelijk voor mij, niet voor mensen. 'Wil er iemand iets drinken?' vraag ik dan aan Jake en Katherine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ze schudt gelijk haar hoofd na mijn vraag en ik glimlach, als zij het volhoudt vind ik het goed. 'Oke, dan is het goed, maar als je teveel hoofdpijn ofzo krijgt dan moet je het zeggen he liefje. Dan kunnen we altijd nog gaan,' zeg ik en ik geef haar een aai over haar hoofd. We kunnen weer een paar meter doorlopen, waarschijnlijk stappen er net mensen in voor de achtbaan. Ik kijk om me heen en zie ergens voor in de rij een demon, dat is duidelijk voor mij, niet voor mensen. 'Wil er iemand iets drinken?' vraag ik dan aan Jake en Katherine.


    Katherine
    Ik knik, al zou ze het waarschijnlijk wel merken als ik hoofdpijn kreeg aangezien er dan grote kans was dat ik mijn handen tegen mijn oren duwde al zou dat niet helpen voor emoties aangezien je die niet kon horen. 'Wil er iemand iets drinken?' Vraagt ze dan. 'Ik wel' Andwoord ik dan, ik had nog niet veel gedronken vandaag en mijn keel werd droog.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Hoe gaat het met Hayden btw?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Geen idee :Y)

    Maar ik ga slapen dus dat komt een andere keer wel ^^ morgen kom ik pas na 10 uur online, avond.

    Soooo baaaayyy ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {WHAT?!?! How can I survive? With out you!


    Don't be like the rest of them, darling

    [gisteravond tot 11u30 moeten werkn --', geraakte niet in slaap dus heb nu mr 2-3 uurtjes geslapen en moet alweer weg...
    Ben vanavond online 'x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'