• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Laten we je moeder eerst laten kiezen dan.' glimlach ik en vouw de kaart open zodat ik het platte grond zie en toon het aan hen beiden.'Nu zitten we hier.' zeg ik en wijs naar de ingang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake drukt een kus op mijn wang en ik kijk gewoon even naar de interactie tussen Jake en Katherine en het is heel lieflijk om te zien. Jake weet hoe hij met Katherine om moet gaan.
    'Wat O ik? Moet ik kiezen?' Vraag ik dan glimlachend. Ik kijk op de plattegrond, ik moet rekening houden met Katherine. Ze mag misschien niet overal in. 'Waar houdt je van Katherine?' Vraag ik aan haar. 'Ben je al weleens in een pretpark geweest?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Wat O ik? Moet ik kiezen?' Vraagt mama glimlachend als Jake zegt dat we mama eerst laten kiezen. 'Waar houd je van Katherie?' Vraagt ze aan mij en ik haal mijn schouders op, 'Ben je al weleens in een pretpark geweest?' Vraagt ze me vervolgens en ik schud mijn hooft. Dat was best raar eigelijk, ik leefde al best lang en was al lang kind maar was nog nooit naar een pretpark geweest. Al had ik daar wel over doorgezeurd had het niets geholpen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes, wacht je op Lizl of reageer je? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Wacht op Lizl :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Zucht.. Ik heb zin in drama. Oja, wat vind jij. Moet ik een broek of een rokje aandoen naar familie dinee?}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    (...)

    Joshua
    Ik glimlach even als ze mee beweegt en begin dan eerst met een traag tempo.
    Mijn hand glijd zachtjes over haar borsten waar ik zachtjes over streel.

    Alexi
    Ik voel hem mijn borsten kneden en kreun even zachtjes voor ik mijn mond een stuk opendoe.
    Ik wil hem dichter trekken maar ik lig eigenlijk echt gewoon machteloos nu.

    Braxlin
    Zijn trage tempo bracht me langzamer genot, maar daardoor voelde het des te heviger en intenser aan. Een kleine kreun verliet mijn lippen en ik sloot mijn ogen, toen hij zacht over mijn borsten streelde.

    Axton
    Ik begon haar vurig te zoenen en bleef ondertussen haar borsten kneden.
    Ik vroeg me af wat ik nog zou kunnen doen. Waarschijnlijk kwam ik niet op zoiets als die ijsblokjes, die zij had gebruikt onlangs, maar ik kon maar proberen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach even door haar gezicht en stoot nu iets sneller in haar.
    Ik druk mijn lippen op de hare.

    Alexi
    Ik kan niet anders dan gewoon terugzoenen en zachtjes te kreunen door zijn handen.
    Ik kan mijn knie iets omhoog doen en wrijf er plagerig mee over zijn kruis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizzllllll c: kan je ook op Katherine reageren? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Katherine
    'Wat O ik? Moet ik kiezen?' Vraagt mama glimlachend als Jake zegt dat we mama eerst laten kiezen. 'Waar houd je van Katherie?' Vraagt ze aan mij en ik haal mijn schouders op, 'Ben je al weleens in een pretpark geweest?' Vraagt ze me vervolgens en ik schud mijn hooft. Dat was best raar eigelijk, ik leefde al best lang en was al lang kind maar was nog nooit naar een pretpark geweest. Al had ik daar wel over doorgezeurd had het niets geholpen.


    Jake S.
    'Wel dan zorgen we dat vandaag iets is om nooit te vergeten.' glimlach ik. Even nadenken. 'Wat denk je van een waterattractie?' vraag ik hen. Het is dan wel winter, ze blijven leuk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben verbaasd als ze haar hoofd schudt op mijn vraag en ik stem met Jake zijn woorden in. Ik pak haar hand weer beet en laat haar tussen mij en Jake in lopen, dat vind ik gewoon prettiger. Jake stelt een waterattractie voor en ik knik. 'Ja dat kan best, als we nat worden maken we onszelf gewoon weer droog,' zeg ik glimlachend. 'Well, leider Jake, waar moeten we heen?' Vraag ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik denk dat ik even mijn weekschema doorgeef anders moeten jullie te veel wachten xd
    Vandaag: de hele dag thuis
    Donderdag: rond 4 uur moet ik weg om te gaan werken en weet niet wanneer ik terug ben
    Vrijdag: gaan shoppen, 's avonds terug dan kan ik online komen
    Zaterdag en Zondag :thuis dus kan online komen
    xd]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 11:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik ben verbaasd als ze haar hoofd schudt op mijn vraag en ik stem met Jake zijn woorden in. Ik pak haar hand weer beet en laat haar tussen mij en Jake in lopen, dat vind ik gewoon prettiger. Jake stelt een waterattractie voor en ik knik. 'Ja dat kan best, als we nat worden maken we onszelf gewoon weer droog,' zeg ik glimlachend. 'Well, leider Jake, waar moeten we heen?' Vraag ik glimlachend.


    Jake
    Ik kijk nog even naar de kaart. Hm de Grizzly River Run dus. Ik pak dan Katherine haar andere hand voorzichtig vast en stop de kaart weg. Ik leid hun naar de attractie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [O, ik hb het ook druk. Morgen aan een project werken. Vrijdag, zaterdag werken de hele dag, zondag halve dag werken, maandag hele dag werken. En vanaf 1 januari kan ik weer echt goed online komen >_< hoewel ik dan wel in de middag een housewarming heb >_>

    Maar goed. Ik moet nu gaan :\

    Oeeeee, en ik wil binnenkort een verhaal schrijven en ik wil weten of er geïnteresseerde naar zijn. Ik ga zo lekker even posten wat mijn inleiding is ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hotel Atkinson
    Dit is een hotel waar de dertiende verdieping niet bestaat, volgens de mensen in Amerika brengt dit ongeluk.
    Op de teller in de lift staat het getal dertien wel, maar je kunt het niet aangeven als verdieping om te stoppen.
    Je kunt er niet met de trap komen, je gaat van verdieping 12 naar verdieping 14.

    Maar wat nou als je in de lift staat en de teller ineens eindigt op verdieping 13..
    Wat nou als je vast zit in een andere dimensie?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.