• Aangezien ik nieuwe hakken heb gekregen van m'n opa wil ik het heeeeeel erg graag aandoen. Maar ik weet niet wat voor een outfit ik hierboven aan moet doen.. Iemand een ideetje?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik denk dat dat juist schoenen zijn waar zo'n beetje iedere classy outfit wel op staat. (:


    ars moriendi

    Panty, strak rokje en een leuk shirtje! (:

    Maar een gewone outfit zou ook gewoon leuk staan, doet mijn vriendin altijd..

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 12:03 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Apocalyptic schreef:
    Ik denk dat dat juist schoenen zijn waar zo'n beetje iedere classy outfit wel op staat. (:


    Indeed.
    Je kunt alle kanten op met die schoenen, een spijkerbroek erboven kan juist ook mooi zijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Thanks ;D nog meer ideeën?

    Kreeg ik maar zulke hakken van mijn opa
    Damn die zijn leuk!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    Kreeg ik maar zulke hakken van mijn opa
    Damn die zijn leuk!


    Dankjewel ! Ben er ook heel erg blij mee hoorr haha

    panty, strak zwart rokje & een gekleurd topje?

    Die heb ik ook!
    Je kan er eigenlijk alles op dragen... een strakke broek is wel mooi, en qua shirtjes past eigenlijk alles wel. Als het maar classy is, inderdaad. :D
    Die schoenen zijn echt zo awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    Die heb ik ook!
    Je kan er eigenlijk alles op dragen... een strakke broek is wel mooi, en qua shirtjes past eigenlijk alles wel. Als het maar classy is, inderdaad. :D
    Die schoenen zijn echt zo awesome.


    Haha idd, lopen ook heeeel fijn

    THATSWEETY schreef:
    (...)

    Haha idd, lopen ook heeeel fijn

    Hihi, ja, daarom! :3 Ik ben er echt helemaal verliefd op, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    Hihi, ja, daarom! :3 Ik ben er echt helemaal verliefd op, haha.


    Me tooo, die beige sleehakken zijn ook moooi

    Als je het a la fuck the system wil doen: een baggy broek - erin douwen - en eventueel een strakke (halter)top en le epic oversized blouse of vest erover. I know it sounds weird, it probably is weird, maar het heeft een soort van awesomeheidsgehalte in mijn fantasie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Als je het a la fuck the system wil doen: een baggy broek - erin douwen - en eventueel een strakke (halter)top en le epic oversized blouse of vest erover. I know it sounds weird, it probably is weird, maar het heeft een soort van awesomeheidsgehalte in mijn fantasie.


    Best outfit ever gewoon _O_

    Uchiha schreef:
    Als je het a la fuck the system wil doen: een baggy broek - erin douwen - en eventueel een strakke (halter)top en le epic oversized blouse of vest erover. I know it sounds weird, it probably is weird, maar het heeft een soort van awesomeheidsgehalte in mijn fantasie.


    This.

    Maar bij deze schoenen past bijna alles, ik zou zeggen, pak gewoon de outfit die je leuk vindt, grote kans dat het gewoon matched.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    iSlytherin schreef:
    Kreeg ik maar zulke hakken van mijn opa
    Damn die zijn leuk!


    26 - 02 - '16