• Ik weet niet of dit mag maar het moet me even van het hart.
    Eerder had ik een topic geopend over dat ik naar een concert wil met mijn zusje desnoods in Londen maar ik hoorde dat ze in Nederland kwamen dus besloot ik even te wachten. Ik dus gister sinds ongeveer half tien in die wachtrij gestaan(!), was ik er eindelijk doorheen: kaartjes uitverkocht.... Voor degene die mijn vorige topic niet gezien hebben: mijn zusje is heel erg autistisch (niet de klassieke vorm van autisme, maar juist heel erg naar buiten gekeerd: woedeaanvallen etc) en bijna jarig. Dus had ik dit beloofd als verjaardagscadeau. Ik had haar helemaal lekker lopen maken aangezien ik niet wist van deze enorme hype. Ik heb dat dus nooit zo kunnen inschatten. Nu is ze dus heel erg boos geworden en geeft ze mij de schuld dat we die kaartjes niet hebben. Ik had dus volgens haar eerder in die wachtrij moeten staan want dan was het ons gelukt. Ik werd voor alles en nog wat uitgemaakt. Maar het punt is dat ik me nu dus heel erg schuldig voel. Ik ben nu bereid zo 200 euro voor die klote tickets te betalen, want mijn zusje is 13, gaat niet meer naar school want dat weigert ze, zit 7 dagen per week thuis en komt dus niet meer buiten en ik dacht dus dat zo'n concert goed voor haar zou zijn én leuk. Misschien zou ze het wel wat met spanningen gaan maar achteraf zou ze het hartstikke leuk gevonden hebben. Ik walg er dus gewoon echt van dat het zo snel gegaan is en ik weet wel dat ik écht niet de enige ben maar ik vind het zó jammer voor m'n zusje. Om het nuttig te maken iemand zich ook wel eens zo schuldig en kut gevoeld dat je er eigenlijk ziek van wordt? Ik kan er nu zelfs niet eens meer van slapen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 8:27 ]

    Nawh dat vind ik echt lief van je. Dat je bereid bent om dat voor je zusje te doen. tSja ik ga zoiezo da tis zeker maar als ik kaarten had had ik ze aan je verkocht.....
    Misscien kun je als troost voor haar verjaardag een 1D pakket geven met ehm, ketting en weet ik wat een poster


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahw vind het echt jammer voor je dat je er geen hebt voor je zusje. Had gisteren nog op je zitten denken tijdens de verkoop nadat je het in dat topic had gezegd, had echt voor jullie gehoopt dat je er had. Maar wat MissStoran zegt is misschien ook geen slecht idee? Het is wel niet hetzelfde, maar misschien wordt ze daar ook blij van? Moest ik trouwens ergens zien dat je nog tickets kan winnen ofzo, zal ik het je vertellen. Dan kan je nog op die manier proberen mss. Er zijn altijd nog media die kaarten hebben.


    Tears are words the heart can't say.

    In Hamburg zijn nog tickets over voor One Direction, misschien dat dat helpt?


    Not all those who wander are lost.

    qmusic had kaarten voor new york maar dat was gister...... maar kun je haar anders neit beloven dat je de andere keer gaat. Ze zullen heus toch nog wel eens komen..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aww, echt rot voor jou en je zusje. Als je je er beter door voelt: het had geen zin gehad om eerder in de wachtrij te gaan staan want dan was je er misschien doorheen voordat de verkoop startte en dan moest je opnieuw weer helemaal achteraan beginnen. Geef iig de hoop niet op want het is mogelijk dat mensen zich nog bedenken of toch niet kunnen en de kaartjes doorverkopen of dat er weer kaartjes op ticketmaster beschikbaar komen. En er worden ook nog zat kaarten weggegeven met wedstrijden denk ik.
    En als het echt niet meer lukt kan je, zoals al een paar keer is gezegd, een leuk,pakket voor haar maken, dat zal ze vast ook heel leuk vinden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Cloverhand schreef:
    Aww, echt rot voor jou en je zusje. Als je je er beter door voelt: het had geen zin gehad om eerder in de wachtrij te gaan staan want dan was je er misschien doorheen voordat de verkoop startte en dan moest je opnieuw weer helemaal achteraan beginnen. Geef iig de hoop niet op want het is mogelijk dat mensen zich nog bedenken of toch niet kunnen en de kaartjes doorverkopen of dat er weer kaartjes op ticketmaster beschikbaar komen. En er worden ook nog zat kaarten weggegeven met wedstrijden denk ik.
    En als het echt niet meer lukt kan je, zoals al een paar keer is gezegd, een leuk,pakket voor haar maken, dat zal ze vast ook heel leuk vinden.


    26 - 02 - '16

    kijk anders ff op marktplaats, ebay, amazon

    Ik was sinds vijf over half 10 in de wachtrij en ik heb wel kaartjes... Maar goed, ik hoop dat het je lukt toch nog kaartjes te krijgen via marktplaats ofzo!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het best gemeen van je zusje om je zo schuldgevoelens aan te praten, alsof jij er ook maar iets aan kunt doen? Dat ze autistisch is vind ik dan ook een goede rede voor jou om je juist niet schuldig te voelen. Je bent echt een te lieve zus en ik denk dat ze daar ook aan mag denken, mijn zus zou zoiets nooit voor me regelen (als ik ergens fan van zou zijn tenminste) en het zelfde geld voor als mijn zusje, als zij ergens fan van zou zijn zou ik niet zomaar 200 euro neertellen daarvoor.
    Hier boven staan al een paar opties die je kunnen helpen, maar voel je vooral niet schuldig omdat je haar gelukkig wild maken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat van die wachtrij is gewoon geluk hebben, ik heb nooit in een wachtrij gestaan en was om 10 uur binnen, had een minuut later mijn kaartjes. Kan jij niets aan doen, maar als je echt bereid bent om zoveel geld uit te geven - het concert in Hamburg is nog niet uitverkocht. Misschien kan je daar een kijkje nemen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cloverhand schreef:
    Aww, echt rot voor jou en je zusje. Als je je er beter door voelt: het had geen zin gehad om eerder in de wachtrij te gaan staan want dan was je er misschien doorheen voordat de verkoop startte en dan moest je opnieuw weer helemaal achteraan beginnen. Geef iig de hoop niet op want het is mogelijk dat mensen zich nog bedenken of toch niet kunnen en de kaartjes doorverkopen of dat er weer kaartjes op ticketmaster beschikbaar komen. En er worden ook nog zat kaarten weggegeven met wedstrijden denk ik.
    En als het echt niet meer lukt kan je, zoals al een paar keer is gezegd, een leuk,pakket voor haar maken, dat zal ze vast ook heel leuk vinden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wat naar voor je. Het is juist al erg lief dat je in de rij bent gaan staan. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    pfff, da's echt stom voor haar, maar zij en jij moeten het andersom bekijken. Er zijn duizenden andere meisjes die hetzelfde probleem hebben. Mijn zusje geraakte ook niet aan kaarten en mijn mama zat ook al een half uur op voorhand klaar aan de pc, maar dat heeft er niks mee te maken. Je moet gewoon geluk hebben. Maarja dat is misschien moeilijk voor haar om te begrijpen.. Je kan misschien wel nog tickets winnen? Heb ooit meegedaan voor een vriendin van mij, en je moest je motivatie zeggen waarom je die tickets wou, en ik schreef dat die vriendin van wel mocht, maar dat haar ouders het niet wouden betalen. En toen hadden we gewonnen. Je kan proberen.. Succes!


    Life begins at the end of your comfort zone

    Handige tip: Je kan altijd aan kaartjes komen! Sommige mensen kunnen nu nog zelfs aan Justin Bieber kaartjes komen die al lang zijn uitverkocht. Gewoon marktplaats goed in de gaten houden, veel mensen verkopen ze na een tijdje weer omdat ze; of geen zin meer hebben en een beetje zijn uitgekeken op de band, of ze verkopen ze gwn door. Niet opgeven. Ik heb ze uiteindelijk helaas ook niet kunnen krijgen, maar ik houd gewoon marktplaats goed in de gaten. Het concert is tevens pas in mei (;


    "We accept the love we think we deserve."

    Wat ik ervan begrijp heeft je zusje pdd-nos of in ieder geval een vorm daarvan? Mijn broertje heeft hetzelfde en ook al is het waarschijnlijk niet zo erg als bij jouw zusje - aangezien hij gewoon naar school gaat - ik denk dat ik weet hoe je je op dit moment voelt.
    Je kan hier niet veel aandoen. Je zusje pleasen met alles wat ze wilt - ook al is het begrijpelijk dat je haar wilt helpen - zorgt er alleen maar voor dat ze voortaan van je verwacht dat je het allemaal wel regelt. Als anekdote; mijn broertje verwachtte altijd dat hij mijn fiets kon lenen en op een bepaald moment had ik hem zelf nodig dus mocht dat niet. Hij heeft daar een hele fit over gemaakt voor een aantal maanden lang.
    Kinderen met pdd-nos/autisme zien vaak alleen wat anderen hun aandoen en niet wat zij doen.
    "Maar broertje, ik had mijn fiets nodig"
    "Maar ik heb hem nodig en jij pakt hem van me af."
    Dus hij kijkt niet naar dat het mijn fiets is, maar alleen naar wat hij nodig heeft of dat nu tekort doet van mij of niet.
    Dus naar mijn idee schuift je zusje nu al haar woede op jou af en dat geef jou een schuldgevoel. En daar moet je niet aan toegeven.
    Inmiddels weet hij dat hij moet vragen om mijn fiets en verwacht hij niet dat ik alles voor hem doe.
    En dat komt vooral omdat mijn ouders, mijn zusje en ik hem niet alles geven wat hij wilt. Dat zorgt soms voor woede-uitbarstingen maar daar slikt hij pilletjes voor.
    Ik weet niet of je hier op hoopte qua info of hulp maar ik denk dat als je zusje echt naar dat concert wilt - en ik kan me niet mega erg relativeren aan jouw verhaal maar ik heb een idee - dan moet ze geduld hebben. Ja, je hebt het beloofd en ja, je hebt je er hard je best voor gedaan. Maar soms gaan dingen anders dan gepland.
    Ik snap dat je tot het uiterste wilt gaan voor je zusje echt waar, maar soms kan het niet anders. Vraag aan je ouders wat je kan doen of leg haar uit dat van de honderduizenden Directioners er maar 17000 een kaartje hebben gekregen. Dat er heel veel mensen zijn die geen kaartje hebben - onder andere ik lol - en dat er hoe dan ook een nieuwe kans voor haar komt.
    Verras haar anders met een ander cadeautje? Er is een volledige box met het nieuwe album van One Direction voor 55 euro. Misschien is dat een goed idee?
    Ik kan je verder niet helpen met de kaartjes, marktplaats of eBay misschien.

    Lots of love,


    Levensgenieter.