• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Nychta - Athan Romanescu
    • Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    • Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    • Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    • Exasperated - Jack Rush.
    • Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    †

    James - wezen

    "Ik doe niks stoms! Ik ben gewoon onhandig, net zo als jij gewoon pervers bent." verdedigt ze zichzelf. "Ja, ga er maar weer tegen in." grinnik ik. "Zo pervers ben ik nou ook weer niet." vertel ik haar daarna. Als ik bij haar op de rand van het bed ga zitten, schud ze lichtjes met haar hoofd en kruipt ze wat meer onder de slaapzak. Ze ziet er eigenlijk wel moe uit.
    "Alleen mijn handen en knieën doen pijn." antwoord ze en ik geef haar een wat bezorgde blik. Ze haalt haar handen onder de slaapzak vandaan en houd die, net als een klein kind zou doen, voor mijn gezicht, zodat ik de schaafwonden op haar handpalmen kan zien. "Willow heeft au." mompelt ze. Ik schuif gelijk achteruit en sta iets onhandig op vanwege het bloed, met een schaapachtige, verontschuldigende glimlach op mijn gezicht.
    "Je kan beter even mijn shirt aandoen als je wilt slapen, dan zoek ik wel iets voor je handen." Ik kan de metalige geur hier nog ruiken en zonder nog op haar antwoord te wachten, verdwijn ik de grot uit. Ik heb de frisse licht nodig, aangezien ik de honger alweer voel opkomen. Als ik geen bloed ruik, hou ik het véél langer uit zonder honger te krijgen, maar nu heeft ze het getriggerd en ik weet even niet wat ik nou moet doen. Waarschijnlijk moet ik me er gewoon overheen zetten.
    Ik besluit naar haar kamp te gaan om te kijken of Xavier nog verband heeft, die wilt me vast wel helpen als ik zeg dat ze weer eens onhandig geweest is. Op een bloedvaart ren ik er heen, en als ik aangekomen ben, zie ik dat Xavier laveloos in de machine ligt en ik frons. Bah, dat is een sterke, vieze alcoholgeur zeg. Hij heeft zijn schoenen uit gedaan en zijn blouse staat open, waardoor ik voor een moment verlangend naar zijn borst kijk. Ik schud mijn hoofd, nee, daar heb ik geen tijd voor. Ik maak hem maar niet wakker en zoek in de tassen of ik misschien wat kan vinden.
    Ik heb geluk en vind een rolletje van het witte verband. Ik heb het tientallen eerder gezien bij mensen en nu is het hard nodig om de geur te bedwingen binnen het katoen van het verband. Ik werp nog een laatste blik op Xavier voor ik terug naar Willow ga en schuifelend de grot binnen kom. "Ik heb verband." zeg ik op een zachte toon en ik ga weer op de rand zitten terwijl ik mijn adem in houd.


    Your make-up is terrible

    Tortura schreef:
    (...)
    Dan wacht ik nog wel even met aankondigen, maar als het te lang duurt dan stuur ik haar een bericht dat we naar de volgende dag gaan.
    Is dat goed? :].

    Sure.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:

    [Ik had nog niks over Sage gezet, maar maakt niet uit, verwerk ik wel in de post]

    Damien Hunter

    "Huh? Wat?" zei Amberlynn en ik glimlachte eventjes naar haar. "Was je even weg gevallen?" vroeg ik lachend en haalde mijn andere hand door mijn haar, "Ik vroeg dus wat Sage had gezegd."
    Ze keek me aan en schudde toen haar hoofd. "Niks bijzonders denk ik." zei ze toen wat twijfelachtig. Ik wist best dat ze tegen me loog, maar ik ging er niet over door. Waarom zou ik? Daarmee maak ik mezelf alleen maar verdacht. Amberlynn glimlachte en kneep me in mijn wang. Ik grinnikte eventjes toen ze haar tong speels uitstak. Hierna ging ze met haar lange nagels over mijn borst heen. "Hmmm. Lekker hoor." zei ik met een glimlach toen ze me een knipoog gaf. Na een hele tijd stopte ze en ik glimlacht dankbaar naar haar.
    "Wat is er met Sage gebeurd?" vroeg ze opeens en keek me recht aan. 'Here we go.' dacht ik bij mezelf.
    "Nou, ze kreeg een stroomstoot van die stomme tijdmachine en toen ik hielp dacht ze dat ik haar vriendje of zo was. Toen werd ze vet pissig op me." begon ik, terwijl ik de gebeurtenissen op een rijtje probeerde te zetten, "Ik ging er verder niet op in, maar drong was aan dat ze rustig aan deed, maar goed, dat deed ze niet. Op een gegeven moment loopt ze vet pissig bij me weg, terwijl ik alleen maar wilde helpen." Ik aaide eventjes met mijn hand over mijn arm. "Ik ging haar achterna, omdat ik het zat was hoe ze deed, denk ik. Ik weet het niet meer heel precies." zei ik eerlijk en ik bleef haar rustig aankijken. "Eenmaal daar aangekomen probeerde ik met haar te praten en haar te vertellen dat ze rustig aan moest doen. Maar het enige wat ze deed was bitchen en gemeen zijn. Toen ze vroeg waarom ze naar mij moest luisteren, vertelde ik over de keer dat ik een stroomstoot had gekregen van een paar van mijn pesters. Maar in plaats van het meer te snappen ging ze alleen maar kutter doen." vertelde ik verder en mijn blik verharde. "Hierdoor werd ik echt pissig en begon haar uit te dagen, te raden waarom ze was zoals ze nu is en dat vond ze niet zo leuk. Dit resulteerde ik een ruzie, maar uiteindelijk kon ik haar ontfutselen wat er aan de hand was." Ik haalde even diep adem. "Niet aardig, ik weet het, maar ze verdiende het. Ik probeerde de hele tijd de helpen en deelde zelf iets van mij wat nog steeds een pijnlijke herinnering is en dan krijg je alleen maar gebitch terug. Op een gegeven moment word dat teveel." eindige ik en keek Amberlynn hoopvol aan.
    "Ik zou het snappen als je mijn actie niet goedkeurt, maar op dat moment had ik het helemaal gehad met haar."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes
    Als ik mijn handen aan James laat zijn schuift hij gelijk naar achteren en staat hij onhandig op terwijl er een schaapachtige, verontschuldigende glimlach op zijn gezicht staat.
    'Je kan beter even mijn shirt aandoen als je wilt slapen, dan zoek ik wel iets voor je handen'. Voordat ik nog iets kan zeggen is James verdwenen. Fronsend kijk ik hem na, waarna ik naar mijn handen kijk. Ze bloeden niet eens echt, maar blijkbaar kan James hier al niet tegen. Ik kan er maar beter voor zorgen dat ik niet een wat ernstige wond in zijn buurt op loop. Ik glij het bed uit en loop naar het shirt toe, die ik had laten vallen toen James eng begon te doen. Ik kleed me tot op mijn ondergoed uit en trek daarna James' zwarte shirt over mijn hoofd. Het shirt is, net zoals zijn jas, veel te groot voor mij en komt tot halverwege mijn bovenbenen. Als ik het shirt aan heb vouw ik mijn eigen kleren op, leg ik die op een stapeltje en kruip vervolgens het bed weer in.
    Ik lig nog maar net als James schuifelend naar binnen komt. 'Ik heb verband,' zegt hij op een zachte toon en hij gaat weer op de rand zitten. Het is duidelijk te zien dat hij zijn adem in houdt. Omdat ik hem niet nog meer wil belasten, pak ik het verband uit zijn handen en doe ik een poging mijn eigen handen te verbinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Als ik terug kom, zie ik haar kleding netjes opgevouwt op een stapeltje liggen, wat betekent dat ze mijn shirt al draagt. Willow pakt het verband uit mijn handen en doet een poging om haar eigen handen te verbinden, maar het ziet er niet echt goed uit. Ik schud lichtjes met mijn hoofd en pak het verband van haar af. "Laat mij maar." mompel ik zacht, waarna ik haar handen zacht vast pak en met de palm omhoog doe. Hierna begin ik de witte stof er zorgvuldig omheen te wikkelen en het uiteinde knoop ik vast. "Zo. Morgen zal het wel veel beter aanvoelen." zeg ik en ik laat haar handen weer los. "Het spijt me dat het zover kwam, dat was niet mijn bedoeling." zeg ik en ik meen het ook.
    Het was ook echt niet mijn bedoeling en volgens mij wist ze dondersgoed wat ik van plan was, al liep het een beetje uit de hand en nu heb ik spijt. Alsof ze zichzelf nog niet genoeg had laten vallen. "Nou, ga lekker slapen." murmel ik en ik buig me naar haar toe om een kus op haar voorhoofd te geven, waarna ik snel opsta en het licht uitdoe, om naar de ingang van de grot te lopen en daar met mijn rug tegen de stenen, ruwe rand plaats te nemen. Zo kijk ik uit op het hele bos, al betrap ik mezelf erop dat ik niet écht kijk, maar dat ik nadenk.
    Mijn gedachten gaan terug naar heel lang geleden, toen ik pas net bestond. Het is zeker al meer dan tweehonderd jaar geleden, misschien driehonderd. Daar ben ik al de tel kwijt geraakt. Ik denk aan Elena, het eerste mens dat ik in deze dimensie had zien verschijnen. Ik heb gelogen tegen Willow, ik kan wel liefhebben. Ik weet eigenlijk niet of ik er nog wel toe in staat ben, maar ooit was ik dat zeker wel. Ik begreep nog niet overal veel van, maar zij leerde het me. Wat ik niet wist was dat deze vrouw in een schaduw wereld leefde, tussen leven en dood in. Ik was jong, onbezonnen en zwoor het eten van mensen voor eeuwig af, nadat ik mijn eerste slachtoffer had gemaakt, die Elena uiteraard afkeurde. Ze hield het niet lang vol en stierf al snel, iets waarvan ik niet wist dat het echt bestond. Dood gaan zonder gedood te worden. Dat was ook gelijk de enige keer dat ik lief had, hierna werd ik langzaam wie ik nu ben.


    Your make-up is terrible

    Andrei Shade Vaughn / Lilith, wezen.

    Bungelend met mijn slanke benen over elkaar zat ik op een tak ergens bovenin één van de bomen. Het was gemakkelijk erin te komen, maar nu had ik vrij weinig zin weer naar beneden te gaan. Ik had zo het uitzicht op de open plek en niemand zou me zomaar in een oogopslag zo gemakkelijk kunnen zien. Iemand moest daar zeker weten een wezen voor zijn, mocht diegene het lukken.
          In de tussentijd dat het met de minuut donkerder werd, wat aangaf dat het bijna tijd was voor de nietige mensen om te gaan slapen, had ik de omgeving na gegaan voor andere wezens. Vervolgens had ik mezelf in mijn vrouwelijke gedaante getransformeerd, zodat ik niet direct herkend zou kunnen worden moge iemand mij zien. Lilith, zo noemde ik mezelf dan, had altijd een gestreepte blouse aan met donkere spijkerbroek. Er was niets te doen en ik verveelde me met de seconde meer, maar toen ik merkte dat één van die stomme mensen bezopen was geworden, om vervolgens terug te slenteren naar het kamp, volgde mijn blik diegene. Het was een man, hij zag er ouder uit dan de rest, dus hij zal wel een soort leider zijn over dat kleutergroepje.
          Hoe hij echter nu te werk ging, was niet bepaald slim – helemaal niet slim. De man pakte de andere fles alcohol die in een tas zat en nam deze mee de raar uitziende machine in. Het was de fles drank waarin ik het gif had gedaan, wat mooi was voor mij, echter minder mooi voor hem. Wanneer hij dat zal drinken, wat hij vast gaat doen in zijn staat, zal hij met de minuut zieker worden en dan is het etenstijd voor mij. Nu maar hopen dat het wat snel gaat, want alleen de gedachten eraan maakt me al hongerig. Een snel geluid niet vlak erna liet me weer opkijken en ik fronste even toen ik zag dat het James was. Hij leek naar iets op zoek te zijn en nog altijd fronsend keek ik toe hoe hij een wit rolletje pakte, waarvan ik geen idee had wat het was. Ik had het wel vaker gezien, maar wist niet hoe het heette voor die mensen. Mijn blik kreeg echter vraagtekens toen ik doorhad hoe James even naar de jonge man in de raar uitziende machine keek. Waarom keek hij zo naar hem? Waarom ging hij niet direct weg? En bovendien vond ik het raar dat hij dat witte rolletje nodig had. Die jonge man vermoorden werd leuker dan ik had gedacht. Hierna ging hij weer weg.
          Toen ik echter aan de andere kant van het kamp een jongen weg zag glippen, gleden mijn mondhoeken listig omhoog. Zonder het nog af te wachten, stond ik op en sprong behendig op de takken om zo dichterbij mijn doel te komen. Uiteindelijk stond hij stil, dus hield ik ook halt en sprong nadat hij een aantal happen van de vrucht had gegeten, naar beneden. Op dat moment keek hij net de andere kant op, waardoor ik een aantal passen naar voor kon doen eer hij mij in de gaten had gekregen. Ondanks dat hij niet leek te schrikken toen hij mij abrupt zag, was er toch een bepaalde blik in zijn ogen te zien die ik niet kon ontcijferen. Was hij bang of nerveus? Voelde hij zich ongemakkelijk? Wat ging er nu in hem om? Bovendien wilde ik weten of het gif in de vrucht al zijn werk deed.
          Dat deed het. “Wie ben je?” Het kwam bot uit zijn mond, maar ik merkte op hoe zijn ogen groter werd toen hij zag dat er een rode lijn over zijn arm verscheen. Daarna volgde er nog één over zijn borstkas, het shirt dat hij aan had, was open. Geschrokken liet hij de vrucht uit zijn hand vallen. Interessant, het gif dat hij had gekregen, zorgde ervoor dat er verwondingen bij hem kwamen totdat hij doodging, tot het bloed uit hem gestroomd was. Natuurlijk zou dat bij hem niet zover komen, aangezien ik nog zijn ademhaling schokkerig in mijn oor wilde horen. Zijn warme bloed als hij nog niet dood zou zijn drinken. “Iemand die de natuur liefheeft, een nachtmerrie voor velen en bovendien een wezen…” spinde ik in mijn vrouwelijke vorm, terwijl ik weer een stap dichterbij deed en het bloed van zijn arm likte, die direct weer uit de wonde opwelde. “Freak.” Grauwde hij en wilde weglopen, maar ik schudde mijn hoofd lieflijk en ging snel voor hem staan, zodat hij niet weg kon. Meer strepen van bloed volgde en bibberend viel hij op de grond, terwijl hij het probeerde te stoppen en angstig om zich heen keek.
          Hij schreeuwde echter nog steeds niet van de pijn, al kwamen er lichte tranen in zijn ogen. Ach, we hebben iemand die denkt dat hij het wel aan kan. Laten we eens zien hoe zijn bloed proeft… Met deze gedachten veranderde mijn lieflijke glimlach in een enge grijns, waarbij de mondhoeken vies doorgingen totdat ze een bepaald geluid maakte. Messcherpe tanden kwamen tevoorschijn, tanden die op die van een haai leken en mijn ogen een zwarte kleur gekregen zonder diepte erin. Vervolgens stortte ik me als een soort beest naar voren en reet zijn huid verder open. Er had dit keer wel een harde schreeuw geklonken, maar vlak erna stierf het. Ik zoog zowat al zijn bloed uit zijn lichaam en er was niets meer open dan een hoopje botten met wat vlees. Diep zuchtend wreef ik over mijn buik heen, als teken dat ik vol zat en gooide dit hoopje in de bossen. Ik had hier niets meer te doen, dus terwijl ik mijn mannelijke gedaante weer aannam en over mijn tanden likte, liep ik weg van de plaats.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat mij betreft kunnen we nu wel naar de volgende dag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, vind ik ook, maar Amberlyn en Damien zijn nog niet klaar. Nychta moet reageren. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan moeten ze opschieten D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoef je niet tegen mij te zeggen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neiva --> Aurorea


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wacht tot half acht en als ze dan nog niet gereageerd heeft, kondig ik toch echt de volgende dag aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is de volgende dag.
    De tijd is rond tien uur, het is nog altijd een donkere dag, maar iets lichter dan de vorige dagen.
    Wel hangt er een bepaalde nevel rond in het bos.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou moet ik straks maar iets bedenken om dat te verwerken --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Had ze maar moeten reageren. Best lullig dat ze zegt dat ze het doet en het uiteindelijk niet doet, alweer.


    Your make-up is terrible