• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vanessa 'Lilia' Rodrigues
    Vredig lag ik te slapen,dat heb ik zo de hele busrit gedaan,maar nu viel me iets vreemd op,ik hoorde de anderen niet meer.
    Vermoeid open ik mijn ogen en kijk eens even rond.Ze waren er niet,ik sloot mijn ogen weer en schiet dan wakker.Wacht ? waar waren ze?
    ik zie vanuit het raam een huis en het groepje al lopen.
    Ik doe mijn dure jas weer aan en neem mijn Louis Vuitton handtas en wandel dan op mijn hoge leren laarsjes het busje uit en huppel ,-aangezien wandelen met hakken moeilijk is- naar de anderen.
    "Wacht op mij!"roep ik naar hun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alex James Adams
    Toen er een sneeuwbal naar mijn hoofd werd gegooid keek ik verward op, waarna ik Brandon nog net weg zag glippen om zich achter Luna te verstoppen. Ik lachte en maakte zelf ook een sneeuwbal, die ik zorgvuldig verborgen hield terwijl ik door liep, tot ik zeker was dat ik alleen Brandon zou raken, en niet Luna. Ik gooide de sneeuwbal naar Brandon, en liep vervolgens rustig verder. Ik vond het op zich niet erg om een sneeuwballengevecht te houden, maar laat me dan eerst even mijn tas droppen, dat ding was toch best zwaar als je door de sneeuw moest lopen.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Ik glimlachte, hees mijn tas op en keek omhoog naar Shawn. Dat was wel irritant aan klein zijn: Je moest altijd opkijken naar iedereen. "Het lukt wel, hij is niet zo zwaar... alleen heel groot" Zei ik met een klein lachje. Ik nam altijd te veel spullen mee, en ik had thuis echt wel een lijstje gemaakt met dingen die noodzakelijk waren, dingen die ik graag bij me had, en dingen die ik gewoon niet nodig had, maar ik moest en zou haar oude teddybeer meenemen. Niet dat ik met dat ding sliep, maar het hielp wel tegen heimwee. Verder wilde ik genoeg warme truien en droge kleren meenemen, dus zo groeit je tas wel. Ze keek weer naar het huisje en zag Brandon een sneeuwbal gooien naar Alex, waarna hij zich achter Luna verstopte. Ik schoot in de lach, omdat Alex best wel verward keek, voordat hij echt door had wat er aan de hand was. "Nou, zullen we?" vroeg ik, toen ik uitgelachen was.


    And right from that moment, you took my breath away.

    (Iemand voor Alis?)


    Bowties were never Cooler

    (Vanessa wil wel,aangezien ze achter loopt )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alis Eira Howell
    Ik hees mijn weekendtas uit het busje en stapte met een huppeltje de bus uit. Anders dan lichtvoetig lopen kon ik niet, dus voor mij was dit normaal. Ik eek rond. Een stralende glimlacht verscheen op mijn gezicht toen ik overal sneeuw zag liggen. Ik hield van sneeuw, altijd. Ik was een van die vreemde typetjes die zodra de eerste sneeuwvlok viel naar buiten rende om erin te dansen, ookal was ik in mijn pjama, of wat dan ook. Ik was een van de laatsten geweest die uit het busje was gestapt. Voor me liep een ander meisje, ze leek het moeilijk te hebben in haar hakken in de sneeuw. Wie trok er met dit weer nou hakken aan?! Ik dartelde naar haar toe. "Hey" zei ik vrolijk terwijl ik de enige losse pluk haar die uit mijn strakke knot hing uit mijn gezicht blies.


    Bowties were never Cooler

    Luna June River

    Ik zag hoe Brandon zich achter mij verstopte. Wat er best grappig uitzag. Ik voelde de kou zelfs nog heel erg door mijn witte, dikke, warme winterjas. Ik rilde even.
    ''Jongens kunnen we niet gewoon naar binnen, ik heb het ijskoud.'' zei ik.
    Ik kruiste mijn armen en stopte mijn handen in mijn mouwen. Misschien toch straks iets warmers aan doen?
    Ik zag Vanessa nog aan komen rennen op haar hakken. ''We wachten heus wel.''
    Ik keek even naar mijn schoenen. Mijn oude versleten All Stars. Die gaan straks ook even vervangen worden. Ja, wat wil je dan als je normaal in een huis loopt waar het altijd 25 graden is omdat je ouders dat lekkerder vinden.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 14:53 ]


    Do what people say you can't.

    kan ik een meisje reseveren??


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    (ja tuurlijk mag je,maar zet het dan wel in het rollentopic)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (ja tuurlijk mag je,maar zet het dan wel in het rollentopic)


    (ok, waar is die??)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Vanessa 'Lilia' Rodrigues
    ''We wachten heus wel.''hoorde ik Luna roepen.Ik zuchte en huppelde weer verder.
    Ik hield niet van sneeuw,ik werd er altijd nat van en de koude liet mijn huid teveel uitdrogen.
    "Hey"hoorde ik een meisjes stem achter me zeggen en ik draaide me om.
    Het was Alis een meisje van mijn jaar.Ik had nog niet zoveel met haar gepraat."Hoi."mompel ik en verberg me wat diepen in mijn jas,waarom was sneeuw zo koud?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @ xElounor, het was Brandon, niet Alex (A)

    Brandon Andrew Norrington

    Ik voelde de sneeuwbal belanden in mijn nek en gilde even omdat het zo koud was. Nu had hij me toch kunnen raken. Snel klopte ik het uit mijn nek en van mijn panda-muts af terwijl ik voorovergebogen ging staan zodat de sneeuw op de grond zou vallen. Ik hoorde Luna naast me. ''Jongens kunnen we niet gewoon naar binnen, ik heb het ijskoud.'' zei ze en keek toen terug op. " Okay dan... " zei ik met een licht zuchtje. Straks zou er ook nog wel tijd zijn. En het huis stond daar nu naar ons te lonken zodat wij naar binnen zouden gaan kijken. Ik pakte mijn rugzak die ik had neergezet en deed die terug om. Voordat ik naar de trap liep, keek ik nog met grijnsje naar Alex en liep toen naar boven, richting de deur.

    Shawn Matthew Bronxx

    Ik knikte even glimlachend. " Oké.." zei ik terwijl ik terug voor me keek. Het huis kwam dichterbij. Achter ons liepen Vanessa en Alis nog aan. Het begon steeds harder te sneeuwen merkte ik, toen er wat sneeuwvlokken in mijn bles bleven plakken. Met mijn hand veegde ik ze weg. Naast me hoorde ik Victoire lachen om het mini-sneeuwbal gevecht tussen Brandon en Alex. "Nou, zullen we?" vroeg ze na een tijdje. " Jep.." zei ik terwijl ik mijn reistas pakte en samen met haar verder richting het huis liep.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    .

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 21:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    ( Hier )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nereah Aseria

    Als een klein kind keek ik om me heen naar de sneeuw. Bij het huisje zag ik twee kinderen sneeuwballen naar elkaar gooien, en meteen kreeg ik zin in warme chocomelk met marshmallows. Ik stapte de bus uit, en rende naar het huisje. Het was groot, en ik zou me er zeker wel vermaken. Nog voordat ik naar binnen ging, liep ik door de sneeuw om naar de bomen te kijken. Een tijdje bleef ik staan, maar rende daarna snel naar binnen aangezien ik de enigste was die nog buiten stond.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Ik reageer vanavond]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor