• Als het mocht zou ik keihard gaan vloeken. Ik heb onlangs me aangemeld met mijn account op zijn tablet. Het was de bedoeling dat hij gewoon quizjes ging doen, maar nu MAAKT HIJ ZE ZELF ZONDER MIJN TOESTEMMING!! Ik heb zonet 2 van zijn quizzen verwijderd. Eerst moet hij zoiets met mij afspreken. Maar hoe maak ik hem dat duidelijk, aangezien ik hem maar op 2 augustus terugzie?

    Het karakter van mijn neef Itse:

    1) verwend
    2) Gooit mijn Lego Ninjago Airtjitsu flyer of het dak van de garage.
    3) Geen respect voor andermans spullen


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Don't give up until it's over"

    Verander anders gewoon je wachtwoord; hij maakt zelf maar een account aan als hij quizzen wilt maken?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je tante/oom bellen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Spotgaai schreef:
    Verander anders gewoon je wachtwoord; hij maakt zelf maar een account aan als hij quizzen wilt maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Spotgaai schreef:
    Verander anders gewoon je wachtwoord; hij maakt zelf maar een account aan als hij quizzen wilt maken?


    wat was dit ookalweer

    ^als ze hij al ingelogd is op zijn tablet, dan heeft dat niet erg veel zin he.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 10:36 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noblezada schreef:
    ^als ze hij al ingelogd is op zijn tablet, dan heeft dat niet erg veel zin he.

    Hoezo niet? Je wordt vanzelf uitgelogd als je, je ww veranderd. Daar heeft 'ie dan niks meer aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noblezada schreef:
    ^als ze hij al ingelogd is op zijn tablet, dan heeft dat niet erg veel zin he.
    volgens mij word ie er dan uitgeknikkert hoor?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hoezo niet? Je wordt vanzelf uitgelogd als je, je ww veranderd. Daar heeft 'ie dan niks meer aan.


    Oh, ik heb daar op mijn tablet nooit last van, als ik 'm op mijn pc verander. Het zou wel kunnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noblezada schreef:
    (...)

    Oh, ik heb daar op mijn tablet nooit last van, als ik 'm op mijn pc verander. Het zou wel kunnen.

    Hmm, raar. Ik moet me dan altijd opnieuw inloggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik mijn wachtwoord aanpas moet ik me direct opnieuw inloggen, dus waarschijnlijk wordt hij gewoon uitgelogd.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 11:39 ]

    Ben ik de enige die de titel verkeerd vind klinken?O.o

    En idd, wachtwoord veranderen.(;

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 11:53 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Zoals de rest zegt: Wachtwoord veranderen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik zou het toch proberen, het kan in ieder geval geen kwaad ;) Met een beetje geluk kan hij er dan niet meer op.


    What would Emma do?

    Combinatie van wat gezegd is, wachtwoord veranderen, en als je merkt dat het toch niet lukken zou, telefoon pakken, aan je oom en tante vragen of Itse uit zou kunnen loggen omdat dat eigenlijk jouw account is, en vragen of hij er één voor zichzelf zou willen maken. En probleem is opgelost.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 12:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Cordon schreef:
    Ben ik de enige die de titel verkeerd vind klinken?O.o

    En idd, wachtwoord veranderen.(;

    Haha, nee. Ik dacht eerst dat zijn neef iemand had aangerand of zo. ;s

    Ik heb het zelf eens geprobeerd en het werkt. Ik werd automatisch uitgelogd toen ik 'm veranderde en ook op mijn mobiel werd ik afgemeld, dus zou ik het gewoon doen als ik jou was! En je kunt je neef natuurlijk altijd voorstellen om zelf een account aan te maken als hij zo graag quizzen maakt, hehe. ;3


    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 12:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it