• Oké, dit moest ik ff posten van mijn broertje.
    Maar het is toch een anime als het een filpmje is, en een manga als het een soort strip is.
    Hij werd een beetje chagrijnig omdat er bij die quizzes overal anime plaatjes stond ofzo...


    Alis volat propriis

    Hmm.. had ik nog niet echt bij stilgestaan. Ja, volgens mij kan hij wel eens gelijk hebben. Slim broertje ^^

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 20:30 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Het kunnen anime plaatjes zijn als het een soort van screen shots zijn van de anime? maar de meeste plaatjes die worden gebruikt bij quizzen zijn gewoon meer als een tekening gemaakt, dus is het eigenlijk geen manga of anime....Denk ik...


    Be nyappy

    Dat dacht ik eerst ook. Maar toen dacht ik; 'Wacht ik ben Marleen, ik zal het vast wel verkeerd hebben.'(krul)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Dat dacht ik eerst ook. Maar toen dacht ik; 'Wacht ik ben Marleen, ik zal het vast wel verkeerd hebben.'(krul)


    whahaha, ik vroeg het eigenlijk ook aan hem omdat ik dacht 'oh ja, ik ben dom' want het kan misschien ook nog dat manga plaatjes zwart-wit moeten zijn?


    Alis volat propriis

    Manga is ook niet juist hoor. Manga betekend strip en anime is afgeleid van animatie, dus beide klopt niet.


    Let the Night embrace you

    Rosario schreef:
    Manga is ook niet juist hoor. Manga betekend strip en anime is afgeleid van animatie, dus beide klopt niet.

    oké, maar die hele tekenstijl heet toch manga? Omg wie heeft hier verstand van?? Het kan ook gewoon een soort vaag woord als manga-still ofzo zijn?

    edit: OEPS VERKEERDE ACCOUNT (ik ben twiddict)

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 21:17 ]


    every tear tells a story

    Pff ja, dat is ook waar. :'D
    Eventjes opzoeken.

    edit:
    ik vind het niet zo direct, maar ik zou manga gebruiken, omdat dat het logiste is. De plaatjes bewegen tenslotte niet. :'D

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 21:23 ]


    Let the Night embrace you

    Uhu ;D

    (ik ben nog steeds twiddict)
    wikipedia?


    every tear tells a story

    Ik keek op wikipedia, maar daar staat het niet echt duidelijk.


    Let the Night embrace you

    Rosario schreef:
    Pff ja, dat is ook waar. :'D
    Eventjes opzoeken.

    edit:
    ik vind het niet zo direct, maar ik zou manga gebruiken, omdat dat het logiste is. De plaatjes bewegen tenslotte niet. :'D


    dat dachten ik en mijn broertje nou ook ;)


    every tear tells a story

    het zijn niet voor niks anime plaatjes, dus dat kunnen screenshots zijn, maar er zijn ook mensen die anime tekenen. En dat is niet voor een manga.


    *insert philosophical cringe expression here*

    @SWEETxSUGAR: Maar als je het tekent is het daarom niet direct voor een anime, dus dat klopt niet.


    Let the Night embrace you

    hmm ja
    dat is dan wel weer waar :S


    *insert philosophical cringe expression here*

    desilovebill schreef:
    Het kunnen anime plaatjes zijn als het een soort van screen shots zijn van de anime? maar de meeste plaatjes die worden gebruikt bij quizzen zijn gewoon meer als een tekening gemaakt, dus is het eigenlijk geen manga of anime....Denk ik...


    Smile with your heart.