• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Je praat met dialect :Y) maar ik begrijp je wel ^^ en ik weet dat hij bij Leensel in de klas zat :3

Hij heeft overigens gisteren wel geluk gehad >_< ik pb'de een mod. Maar ik kreeg een berichtje terug of ik het aan een ander kon vragen omdat ze net offline ging >_< en ik heb het er maar bi laten zitten aangezien hij niet meer spamde hier ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Oeh. (:

kindness is never a burden.

[tjah ni erg xd ie is nu iets serieuzer]

LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik adem even kalm in en uit. 'Dat kind kan daar zoiezo niet blijven, het is een demon.' zeg ik nu en kijk hem aan. 'Wat gaat er nu gebeuren? Ik wil best mee omdat kind te gaan halen.' Ik moet even gewoon met gekrenkte gevoelens aan de kant zetten.

LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik adem even kalm in en uit. 'Dat kind kan daar zoiezo niet blijven, het is een demon.' zeg ik nu en kijk hem aan. 'Wat gaat er nu gebeuren? Ik wil best mee omdat kind te gaan halen.' Ik moet even gewoon met gekrenkte gevoelens aan de kant zetten.

Nick
    Hij ademde in en uit en leek kalmer te worden. 'Dat kind kan daar zoiezo niet blijven, het is een demon.' Zegt hij en kijkt me aan, 'Wat gaat er nu gebeuren? Ik wil best mee om dat kind te gaan halen' Vraagt hij vervolgens. 'Geen idee, maar ik was het er sowieso mee eens dat ze daar niet kan blijven.' Andwoord ik .

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Ik laat me op het bed vallen als ik in de slaapkamer ben en wikkel mezelf helemaal in met de dekens zodat ik een hoopje ben. Mijn rug is naar de deur en mijn gezicht richting de badkamer. Ik wil gewoon verdwijnen.

Jake
    Mijn gezicht verhard. Ik sta op en laat mijn jas verschijnen. 'We gaan nu.' zeg ik en kijk hem aan. 'Ga je mee of niet?' Het zou erg zijn als hij nu nee zei, het is verdomme zijn eigen kind... samen met mijn vriendin.

[Vragen ze Leslie niet eens mee? >_<]

Nick
    'Volgensmij moet er eerst een van ons naar Leslie, en vragen of ze mee wil' Andwoord ik waarna ik zelf mijn jas ook liet verschijnen. Volgensmij had Leslie het het hardst te voorduren dan wij, zij was de moeder en degene die heel lang had gedacht dat haar eigen kind dood was.

[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 14:01 ]

Don't be like the rest of them, darling

Jake
    'Ik ga wel.' zeg ik en ren de trappen op naar boven. 'Les?' zeg ik zachtjes en zoek om me heen. Dan zie ik haar in ons bed liggen. Ik ga naast haar zitten. 'He, ik en Nick gaan het kindje gaan halen. Wil je mee?' vraag ik zachtjes en strijk over haar rug.

Leslie Day
    Ik hoor geren de trap op en even denk ik eraan om me te laten verdwijnen en ergens anders te verschijnen maar de deur gaat dan al open. Het is Jake. Ik voel het bed indeuken. In eerste instantie had hij me niet gezien, waarschijnlijk gedacht dat ik gewoon een hoopje deken was. Ik kijk op naar hem, hij zit bij me. Ik slik een keer, ze willen het kindje gaan halen. Hij vraagt of ik mee wil. 'Waarom zouden ze haar meegeven? Ze hebben haar al eerder van me afgenomen..'

Jake
    'Les ik heb ook niet gezegd dat we het vriendelijk gaan vragen.' zeg ik zachtjes. 'Nou ja eerst doen we dat maar als ze haar niet willen meegeven... die engelen zijn het balans aan het verknoeien ze hebben het recht niet om een kind af te nemen.'

Leslie Day
    Niet vriendelijk terugvragen... Erom vechten dus als het nodig is. Ik ga mee. Ik slik een keer en kom dan overeind terwijl ik steun op mijn hand. Ik kijk Jake aan. 'Hoe voel jij je hierbij?' Vraag ik fluisterend aan Jake. Nick en ik hebben een kindje, dat kan niet niets doen bij Jake. Maar het lijkt in ieder geval niet alsof zijn hele wereld in elkaar stort. 'Ik wil nog steeds een kind met je Jake,' zeg ik er dan nog fluisterend bij.

Jake
    Even kijk ik haar gebroken aan als ze vraagt hij ik me voel maar dan duw ik alles terug van me af. ''Ik heb nu geen tijd om me bezig te houden met hoe ik me voel.' zucht ik dan. 'Het kind moet daar weg voor er iets mee gebeurt.' Ik pak haar hand vast en loop dan samen met haar naar beneden, naar Nick. 'Gewoon verdwijnen?'

Leslie Day
    Ik zie de gebroken blik in zijn ogen en bijt hard op mijn lip, dit doet Jake pijn. Maar ik zie de gebrokenheid verdwijnen en plaats maken voor hardheid. Hij schuift het aan de kant. En dat doe ik ook gewoon. Emotie wegbannen. Hij zegt dat het kind daar weg moet voordat er iets ergs gebeurd. Hij heeft gelijk. Jake pakt mijn hand en trekt me mee naar beneden. We zijn beneden en ik bedenk me iets. 'Wat als ze helemaal niet weg wil? Ze denkt waarschijnlijk dat die engelen haar ouders zijn..'