• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol wat denk ik? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Dat het me niet gaat lukken XD Wat denk ik?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Niet echt een keus hebben.. Dan moet ik ook voor haar gaan zorgen. Ik weet niet of ik dat wel kan handelen. Maar ben ik het niet verplicht aan haar? Of moet ik haar juist daar laten bij die mensen? Zij zorgen al die tijd al voor haar. Wacht eens even.. Al die tijd? Dan zijn het sowieso geen mensen. 'Waarom heb ik haar niet mogen houden maar andere demonen wel?' Vraag ik gefrustreerd. 'En wat bedenk je je zojuist?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [dat we geschift zijn? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Waarom heb ik haar niet mogen houden maar andere demonen wel?' Vraagt ze gefrustreerd. 'En wat bedenk je je zojuist?' Vraagt ze vervolgens. 'Dat het geen demonen zijn.. En ook geen mensen.' Andwoord ik, Ik kreeg nu direct zin om een bezoekje te plegen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk opzij naar Nick en hij zegt dat het geen demonen zijn en ik wil zeggen dat het onmogelijk mensen kunnen zijn als hij zegt dat het ook geen mensen zijn. Even snap ik het niet maar dan voel ik me kwaad worden van binnen. 'Ze leeft bij engelen?!' Vraag ik boos. Elke twijfel over haar bij haar adoptieouders te laten vervliegt nu, ik wil niet dat ze bij engelen leeft. 'Ik wil niet dat engelen voor haar zorgen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ze leeft bij engelen?!' Vraagt ze boos, blijkbaar was nu de twijfel weg, 'Ik wil niet dat engelen voor haar zorgen' Zegt ze vervolgens, 'Ik net zomin maar wat wil je dan doen. Haar daar weghalen? Bij de mensen waarbij ze nu al ik weet niet hoe lang leeft? En dan?'


    Don't be like the rest of them, darling

    [bestorm het weeshuis, trek haar daar weg en leg alles uit en laat haar bij Jeslie wonen xd Of bij Nick en Hayden]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 12:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ze woont bij engelen. Niet in een weeshuis. XD Bij Jeslie? Dan kun je Nick vaak over de vloer verwachten. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [niet erg :P ze moeten de strijdbijl maar begraven;... na ze die engelen ermee afgeslacht hebben...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Goed idee XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij vraagt wat ik wil doen. En ik raak nog meer gefrustreerd. 'I-ik weet het niet Nick, jij zei dat je wel moest zorgen voor haar. Ik wil haar zien.. ineens heb ik weer een kind met jou terwijl ik met J-' fuck. Fuckfuckfuck. Jake. Hoe moet ik dit aan hem gaan vertellen? Ik wil kinderen met Jake, niet met Nick. Maar dat is toch gebeurd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik wil het Jake wel vertellen?' Zeg ik tegen haar, dat zou beter gaan dan wanneer Leslie het zou zeggen denk ik. Ik zag haar gezichtsuitdrukking, ze was niet blij met het fijt dat het kind nog leefde. Of in iedergeval niet met het fijt dat het een kind van mij en haar was en niet van Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Je weet het echt wel he.' lach ik zachtjes. 'Maar ok, als je het niet wilt zeggen.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Dan zie ik het de volgende keer wel.' Ik zie dat Mayra ook klaar is en druk een kus op haar voorhoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick stelt voor dat hij het aan Jake kan vertellen en ik knik dan kleintjes. 'Graag,' zeg ik zachtjes en kijk Nick aan. 'Ik heb geen idee hoe hij erop zal reageren. Ga je het nu gelijk doen? Dan kunnen we wel naar mijn huis toe.' Ik hoop maar dat Jake zich ondertussen heeft aangekleed, niet smerige dingen doet -kom op. Hij is en blijft een jongen.- of in ieder geval onder de dekens ligt. 'Nick,' begin ik dan. Ik kijk hem aan. 'Ik ben blij dat ze nog leeft, en er misschien ook wel enigszins trots op dat het van ons samen is.. Het is gewoon.. Lastig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.