• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Je bent altijd al erg overtuigent geweest' Andwoord ik, 'Dus proberen kan altijd' Voeg ik er schouderophalend aan toe waarna ik mijn jas aan trek en loop naar hun toe voordat ze toe kunnen stemmen of Leslie nog iets wil zeggen laat ik ons verschijnen voor het huis.


    Don't be like the rest of them, darling

    nvm

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 14:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick zegt dat ik altijd al erg overtuigend ben geweest, maar volgens mij meent hij het niet en wil hij gewoon daar heen. Hij zegt dat we het altijd kunnen proberen en hij loopt dan op Jake en mij af en ik wil nog wat zeggen maar hij flitst ons dan weg. We staan met z'n drieën voor een huis en ik kijk ernaar. Het is een redelijk groot huis. Ik kijk aarzelend van nick naar Jake en dan zet ik maar gewoon een paar stappen tot aan de voordeur en ik bel aan. Ik zie naast de deur het huisnummer met daaronder; de familie Michell. Ik slik een keer, ze is een García. Niet Michell. Ik hoor voetstappen in het huis en de deur wordt dan open gedaan. Er staat een vrouw, ik had gehoopt op Katherine, en ze kijkt me even aan maar merkt dan al gelijk dat ik een demon ben. Ik kan wel kotsen, rot engelen. Voordat ik ook maar iets kan zeggen gooit ze de deur voor mijn neus dicht en begin ik kwaad te worden. Ik wil mezelf gewoon naar binnen flitsen als ik merk dat dat niet meer gaat. O nee hè. Volgens mij hebben ze zo'n beveiliging die je aan en uit kan zetten. Dan kan niemand naar binnen komen met flitsen. Ik bal mijn vuisten. Niemand laat mij niet naar binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [He damn. Jake was eerder >_<

    Ik delete mijn post wel >_<]

    [o jij hebt al verwijderd :3]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 14:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Let op.' mompel ik. Dan maar de ouderwetse manier. Krachten kan men niet uitzetten dus... Ik loop achteruit en spring dan op de deur op die open te stampen. En het lukt. Als je echt beveiligd wil zijn pak dan een ijzeren deur en een goed slot. 'Na u...' zeg ik en houd de deur open. De vrouw komt terug en ziet ons staan. 'Eruit!' zegt ze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -nvm

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 14:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    Ik loop mee naar de deur als eerst Leslie aanbelt en er een vrouw in de deuropening verschijnt die al snel merkt wat ze is en de deur dichtdoet. Jake stampt de deur open om vervolgens de deur voor Leslie open te houden en de vrouw terug komt en 'Eruit!' roept. Zelf loop ik gewoon als eerste naar binnen en loop naar de vrouw toe. Wat had ik zin om gewoon haar nek om te draaien, het zou haar toch niet vermoorden maar ze was dan wel even buiten bewustzijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake trapt gewoon de deur in voordat ik hem tegen kon houden, ik wil niet dat Katherine geweld ziet of wat dan ook. Anders gaat ze straks slecht over ons denken. Jake houdt de deur voor ons open en ik loop naar binnen, de vrouw staat daar weer. Ze zegt tegen ons 'eruit' maar ik beweeg me niet. Ik kijk haar aan met een gepijnigde blik. 'Ik wil mijn dochter zien,' zeg ik tegen haar en klem mijn kaken opeen. Rot engel. 'Waar is ze? Waar is Katherine?' Er komt dan een meisje van de trap gelopen, ze is op het lawaai afgekomen. Ik kijk naar haar en haar ogen ontmoeten die van mij. Ze heeft exact dezelfde ogen als ik, alsof ik naar een jongere versie van mezelf kijk. 'Wat is er mam?' Vraagt ze dan. Ik wil antwoorden, maar ze draait haar hoofd weg en kijkt naar de vrouw. Mijn hart wordt bijna gebroken, ze ziet mij niet als haar moeder. 'Ga maar naar boven Laureen,' zegt de vrouw tegen haar. Wacht wat? Laureen. Nee! Nee dat mag niet. 'Er is hier ongewenst bezoek.' En het meisje kijkt even naar nick, Jake en mij en gaat dan snel terug naar haar kamer. Is ze nou bang voor ons?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk met samengeknepen ogen naar de vrouw en mijn handen trillen. Hoe durft ze Leslie zo van streek maken. Ik loop naar de vrouw aan en druk haar tegen de muur als ik zeker weet dat het meisje weg is. 'Jullie hadden het recht niet.' zeg ik scherp. 'Jullie horen de balans te bewaren maar jullie verpesten hem alleen maar. Wat zullen de wachters zeggen als ze dit horen.' zeg ik en ik bespeur een vleugje paniek op haar gezicht. Tuurlijk de wachters dat we dat niet sneller bedacht hadden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lol even ter informatie: wachter of guardians of zo: zijn die opper engelen en demonen die moeten zorgen dat de anderen zich gedragen en zich aan de regels houden xd beetje de volturi xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Katherine kwam naar beneden en ze leek bang, toen ze weer naar boven ging drukte Jake de vrouw tegen de muur en zag ik de man naar beneden komen, die was in iedergeval voor mij.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel me echt heel erg boos worden, ik haat die engelen vanuit de grond van mijn hart. Ze noemt ons ongewenst bezoek, nou zij zijn al helemaal ongewenst. Jake pakt de vrouw en drukt die tegen de muur aan. Hij spreekt over de Wachters. De Wachters! Ik had het moeten weten. We hadden naar hen moeten gaan. Maar aan de andere kant... Het kan een eeuw duren voordat je verzoek ook maar wordt ingewilligd. Ik kijk op als ik een man naar beneden zien komen, en hij gebruikt zijn engelen snelheid om ineens vlak voor me te staan en me op te tillen en tegen de muur te gooien. Ik kom er met een klap tegenaan en ik grom zachtjes. Ik haat engelen zo erg. Zo zo erg. 'Dat had je niet moeten doen,' zeg ik met samengeknepen ogen en kijk naar de man. Ik sta op en veeg wat stof van mijn kleren. Dan spring ik richting de man, hij moet dood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Wanneer de man naar Leslie gaat en haar tegen de muur gooit word ik ook kwaad, Leslie springt richting de man maar voordat ze daar is heb ik zijn hooft vast en draai die om zodat zijn nek breekt en ze man op de grond valt. 'Die zal zo wel wakkerworden' Mompel ik en kijk richting Jake die nogsteeds bij de vrouw staat.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik denk na. Misschien.... Ik grijns. 'Nick zin om een oproepspreuk te doen?' vraag ik. Een wachter is een vriend van mijn vader misschien zou hij ons wel willen helpen. 'Andrealphus zal ons wel helpen.' De angst op het gezicht van de vrouw word groter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'



    Dit is dus Andrealphus


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'