• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Ik... wil..." ik liet mijn stem nu heel zwak worden. "Jou!" schreeuwde ik plots en sprong op van de bank om meteen op hem te springen.
    We vielen omver en eindigden met mij bovenaan. Ik grinnikte en drukte mijn lippen op de zijne.

    Axton
    "Oh, tuurlijk, vergeten." grijnsde ik en nam haar steviger vast bij haar volgende woorden.
    "Nee... Jij mag niet. Nee." zei ik koppig, maar met een enorme grijns.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik lach zachtjes tegen haar lippen aan en kus haar terug.
    'Mij heb je al dus dat is niet zo moeilijk.'

    Alexi
    Ik doe of ik nadenk en plaats een paar kusjes in zijn hals. 'En wat nu als ik gewoon lingerie aandoe? Alleen dat?' Ik wil gewoon iets aan doen anders voel ik me zo bloot en het feit dat we kinderen hebben...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'J-je bent geen engel,' zeg ik met een trillende stem tegen haar. 'Je bent een demon. Net zoals ik. En je vader.. En dan heb ik het niet over de man waarvan je denkt dat het je vader is. Kijk me in de ogen Katherine-' ze onderbreekt me dan. 'Ik heet Laureen.' Ik slik een keer. 'Kijk me in de ogen Laureen. Zie je het dan niet? We hebben dezelfde ogen..' Ik zwijg even. 'Ik ben je moeder.' Mijn stem breekt aan het eind en kijk haar aan. Ze gelooft me niet, ze gelooft me niet. Ik zucht en sta op. 'Als je hier wil blijven dan moet ik me er bij neerleggen,' fluister ik. Ik ga haar niet tegen haar zin in meenemen. Ik ga haar kamer uit en loop naar beneden. Ik zie een Wachter. Ik hoor hem praten over de regels. 'Stop!' Zeg ik dan. Ik loop snel de trap af. 'Straf ze niet,' fluister ik.


    [Jake of Nick? ><]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wacht op en reactie vn Nick xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik keek verbaast op naar Leslie als die stop roept, 'Straf ze niet' Fluisterd ze er achteraan.. Er was iets mis gegaan, dat kon ik aan haar stem horen.
    Inplaats van te wachten op een reden liep ik langs haar naar boven en vond ik Katherine die opkeek toen ze me zag. 'Heey' Zeg ik waarna ik bij haar neerhurk aangezien ze op de grond zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik lach zachtjes tegen haar lippen aan en kus haar terug.
    'Mij heb je al dus dat is niet zo moeilijk.'

    Alexi
    Ik doe of ik nadenk en plaats een paar kusjes in zijn hals. 'En wat nu als ik gewoon lingerie aandoe? Alleen dat?' Ik wil gewoon iets aan doen anders voel ik me zo bloot en het feit dat we kinderen hebben...

    Braxlin
    Ik grijnsde en legde mijn hoofd op zijn borstkas.
    "Wij liggen graag op de grond." grinnikte ik, aangezien we er weer op lagen. Maar door mijn lompheid had ik mijn hele leven lang al genoeg dates met de vloer gehad.

    Axton
    "Hmm, klinkt goed." grijnsde ik. Ik zou haar toch niet echt tegengehouden hebben. Ik deed gewoon even vaag, maar nu zou ik het aanbod zeker niet meer afslaan.
    "Ok, afgesproken." grijnsde ik en liet haar los.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kijk haar aan maar de wachter luistert niet. Je kan je aangeving niet terugtrekken als ze schuldig zijn bevonden. Voor ik goed en wel besef wat er gebeurt en ik hem kan tegenhouden zijn de 2 engelen in vlammen op gegaan. Ze zitten vast in het hellevuur, een erge straf voor een demon maar een nog ergere voor een engel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    ik grinnik. 'Inderdaad eigenlijk wel.' zeg ik en sta dan op. Ik trek haar recht en kus haar weer.
    Op dat moment word de deur opengedaan. 'Joshiii we willen warme chocomelk.' zeggen de 2 bengels en ik grinnik en laat twee tassen verschijnen. 'Jij ook?' vraag ik dan aan Rose.

    Alexi
    Ik loop naar de kast en kijk even nadenkend. Normale dingen en pikant ondergoed. Ik pak een rood setje die ik anders nooit zou dragen maar aangezien we toch alleen zijn en we niet weg moeten... ik trek het aan en draai me dan om naar Axton. 'Tevreden?' zeg ik met een glimlach.

    [echt irri om zulke foto's te zoeken --"]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick gaat aan me voorbij en gaat naar boven. Ik kijk niet naar Nick om maar loop door naar de Wachter. Hij laat me schrikken als de engelen in hellevuur staan. 'Nee!' Roep ik dan uit. 'Laat het stoppen!' En ik ren naar de Wachter toe. 'L-laat het stoppen. Voor Katherine!' Ik kijk naar hem met smekende ogen en dan naar de engelen. Ik probeer het vuur te doven. Wat me niet echt lukt. Ik concentreer me erop en sluit mijn ogen, het vuur moet uit. Het vuur moet uit. Engelen of niet, het moet uit. En langzaam wordt het minder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    ik grinnik. 'Inderdaad eigenlijk wel.' zeg ik en sta dan op. Ik trek haar recht en kus haar weer.
    Op dat moment word de deur opengedaan. 'Joshiii we willen warme chocomelk.' zeggen de 2 bengels en ik grinnik en laat twee tassen verschijnen. 'Jij ook?' vraag ik dan aan Rose.

    Alexi
    Ik loop naar de kast en kijk even nadenkend. Normale dingen en pikant ondergoed. Ik pak een rood setje die ik anders nooit zou dragen maar aangezien we toch alleen zijn en we niet weg moeten... ik trek het aan en draai me dan om naar Axton. 'Tevreden?' zeg ik met een glimlach.

    [echt irri om zulke foto's te zoeken --"]

    }zoek dan eens foto's voor een 16+verhaal, daar houd je trauma's aan over{
    Braxlin
    "Graag." grinnikte ik. "Maar zonder ijsblokjes." knipoogde ik erna.
    Ik ging terug op de bank zitten en keek naar zijn broertje en zusje, met een glimlach om mijn lippen.

    Axton
    Wow. Ik keek haar met grote ogen aan. Het werd gewoon met de keer pikanter.
    "Je laat me bijna spontaan klaarkomen." grijnsde ik.
    Nee, ik moest serieus niet teveel naar haar lichaam kijken. Ik concentreerde me dus snel op haar gezicht. Nog een erectie zou teveel van het goede zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet min kamer op gaan ruimen >_>

    Bayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    De wachter duwt haar aan de kant 'recht moet geschieden!' en laat ze verdwijnen. Ze zijn weg. Weg voor altijd. Ik ren naar Leslie en trek haar tegen me aan. 'Regels zijn regels, we gingen hem nooit tegen gehouden kunnen hebben.' zeg ik zachtjes.

    Joshua
    Ik laat nog een chocolademelk voor haar verschijnen en geeft het aan haar.
    'Je bent prachtig.' flapt het er plots uit en ik kijk snel weg.

    Alexi
    Ik terug op hem liggen voor een knuffel. 'Knuffeltijd.' grijns ik en leg mijn hoofd in zijn hals.
    'En klaarkomen? Hm dan kun je wel tegen heel weinig.' zeg ik plagerig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word aan de kant geduwd waardoor het vuur weer oplaait, de engelen verdwijnen en ik kijk gebroken naar de plek waar ze zojuist nog waren. Ik voel het amper als Jake me beetneemt en wat tegen me zegt. Ik staar voor me uit. 'Nee, nee, nee, nee, nee,' zeg ik de hele tijd zacht en kijk voor me uit. Ik heb niets meer door van de omgeven, alsof ik in een soort shock raak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Dank je." zeg ik glimlachend, terwijl ik de chocolademelk van hem overnam.
    "Ow... dank je." zei ik glimlachte en bloosde wat. Ik nam een slokje van de chocomelk en schoof wat dichter naar hem toe. Ik vond het wel schattig hoe de woorden blijkbaar zo uit zijn mond ontsnapt waren.

    Axton
    Ik grijnsde en sloeg mijn armen om haar heen.
    "Ja, dat weten we ondertussen al, he." grijnsde ik. Het was zo dat ik eigenlijk niet veel nodig had om klaar te komen of in ieder geval een stijve te krijgen. Of was dit normaal... Ah ik heb het nog nooit aan een andere gast gevraagd om het checken, of het bij hem sneller gaat of niet...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik sla mijn arm beschermend om haar schouders en Jaz giechelt. 'Joshii en roosje zaten op de bus, KUS en ze gaven een kus, eerst kwam de liefde, dan kwam de trouw en de baby-' 'Ja ja het is goed.' zeg ik en gooi een kussen naar hen.

    Alexi
    Ik lach en druk me pesterig iets dichter tegen hem aan. 'Hm je kan het nog redelijk goed ophouden.' grijns ik lichtjes.
    Hoor ons hier nu eens... we zitten te praten over klaarkomen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'