• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick is er eerder dan ik, en ik meende het niet toen ik dacht dat ik hem dood wilde hebben. Maar Nick breekt gewoon zo de nek van de man, zonder enige emotie behalve woede. Ik schrik ervan en kijk gelijk naar de trap. Gelukkig, Katherine is er niet. Ik weet nog dat ik altijd tegen mijn dikke buik praatte, ik was er al heel snel zeker van dat ik haar Katherine wilde noemen. Jake grijnst dan richting Nick en zegt iets over een Wachter oproepen. Maar ik luister er niet naar en ga gewoon richting de trap. Ik moet Katherine vinden, of Laureen. Zoals die rot engelen haar noemen. Ik kijk in de kamers en in de laatste kamer aan het eind van de gang zie ik haar. Er zit glas in het raam en ik bijt op mijn lip. Ik klop op haar deur en loop dan naar binnen. Ze kijkt op en even zie ik angst bij haar wat ook snel weer verdwijnt. 'Katherine,' fluister ik zachtjes. Er verschijnen tranen in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik denk na. Misschien.... Ik grijns. 'Nick zin om een oproepspreuk te doen?' vraag ik. Een wachter is een vriend van mijn vader misschien zou hij ons wel willen helpen. 'Andrealphus zal ons wel helpen.' De angst op het gezicht van de vrouw word groter.


    Nick
    'Sure' Andwoord ik op de vraag van Jake, ik had wel gehoord van Andrealphus.. Alleen nog niet gezien.. Wel een aantal andere wachters. Leslie is naar boven gegaan. 'Moeten we meegaan of haar alleen laten?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Ze red het wel denk ik, er zijn maar twee engelen hier volgens mij.' Ik sla de vrouw bewusteloos en denk na over de woorden. 'nos vocaverit vos, Andrealphus, quia iniustitia factum erat. nos vocaverit vos, Andrealphus, facere iusticiam.' zeg ik. Het is even stil en plots staat hij voor ons. Ik glimlach. 'Jake?' zegt hij verbaast. 'Deze twee engelen hebben zoveel jaren geleden een demonenkind weggenomen van haar moeder en hebben de moeder voorgelogen dat het gestorven is bij de geboorte.' zeg ik en hij fronst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }nu nog ff laatste reactie zoeken xD{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zie dat Katherine niet weet wie ik ben. 'Ik heet niet Katherine... Je zit verkeerd. Ik ben Laureen,' zegt ze tegen me. Ze heeft een hele mooie zachte stem. Ik kijk naar haar en dwing mijn tranen terug. 'Jawel, je bent Katherine. Katherine García,' fluister ik met schorre stem. Maar ze schudt haar hoofd. 'Jullie moeten het huis uit, papa en mama willen niet dat jullie hier zijn. Jullie zijn ongewenst bezoek. Demonen. Die zijn slecht. Wij engelen zijn goed.' Mijn mond valt open. Z-ze denkt dat ze een engel is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Je weet het echt wel he.' lach ik zachtjes. 'Maar ok, als je het niet wilt zeggen.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Dan zie ik het de volgende keer wel.' Ik zie dat Mayra ook klaar is en druk een kus op haar voorhoofd.


    -asje-


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik rende hem lachend achterna en voelde toen hoe ik op mijn schouder geraakt werd. Ik liet zijn hand los en begon op dramatische toon:
    "Ah! Ik ben geraakt! Ga verder... zonder.. mij." met nog een fade-away erbij ook.

    }deze heb ik al, nu die van Alexi nog ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    (...)

    -asje-

    }oh thanx :){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Ik hoopte maar dat ze dat niet meende. Want ooit zou ze me wel eens zover kunnen dwingen, maar dan nog kon ik gewoon naar een andere kamer gaan.
    Ik hield mijn arm zo klaar dat ze Mayra erin kon leggen.
    "Kom, dan leg ik ze even terug en dan kunnen wij nog wat rusten." veranderde ik tactisch van onderwerp.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Ze red het wel denk ik, er zijn maar twee engelen hier volgens mij.' Ik sla de vrouw bewusteloos en denk na over de woorden. 'nos vocaverit vos, Andrealphus, quia iniustitia factum erat. nos vocaverit vos, Andrealphus, facere iusticiam.' zeg ik. Het is even stil en plots staat hij voor ons. Ik glimlach. 'Jake?' zegt hij verbaast. 'Deze twee engelen hebben zoveel jaren geleden een demonenkind weggenomen van haar moeder en hebben de moeder voorgelogen dat het gestorven is bij de geboorte.' zeg ik en hij fronst.


    Nick
    Ik help hem met de spreuk en er verschijnt een man die Jake lijkt te kennen en Jake legt het uit. 'Daar is de moeder en daar is de vader, de vader heeft een gebroken nek dus die zal zo wel wakker worden' Voeg ik er aan toe.

    {Heb je die spreuk zelf bedacht? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    'Nee ik zou je nooit achter laten liefste!' zeg ik en loop terug. Ik til haar op. 'Hou van lieveling, we zijn er bijna! Verlaat me niet.' Ik ren het huis in en leg haar in de zetel. 'Verlaat me niet lieve lieve Braxlin.' fluister ik zachtjes en kus haar lippen.

    Alexi
    Ik lach als hij van onderwerp verandert. 'Subtiel Ax.' grinnik ik zachtjes en voel mijn energie terug stromen. De vermoeidheid verdwijnt ook. Ik sta recht en pak ze allebei vast en loop naar de kinderkamer. Ik stop ze in en ren dan terug om me op hem te laten vallen. 'He.' zeg ik lachend. Nu is het net alsof ik gedronken heb.

    [jep medehulp vn google vertalen xd had geen zin om grammatica toe te passen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kijk toe hoe hij op de vrouw af loopt en haar overeind trekt en hetzelfde doet met de man. Als ze weer bij bewustzijn zijn kijken ze hem angstig aan. 'Jullie hebben een enorme misstap begaan en dat voor engelen.' het is net alsof zijn strenge stem als zweepslagen bij hen terecht komt. 'En jullie kennen de regels...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik grijnsde toen hij me het huis binnen droeg en probeerde het nog wat mee te spelen. Toen zijn kus verbroken was, hield ik mijn hand dramatisch bij mijn hoofd en staarde voor me uit alsof ik een wit licht zag.
    "Ik... moet... Ik... wil... wil..." zei ik zwakjes.

    Axton
    "Ik ben de subtiliteit zelve." grijnsde ik haar na.
    Ik nam haar bij haar heupen vast toen ze zich op me had laten vallen en grinnikte.
    "Nou, jij bent snel uitgerust." grijnsde ik en drukte een kus op haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'J-je bent geen engel,' zeg ik met een trillende stem tegen haar. 'Je bent een demon. Net zoals ik. En je vader.. En dan heb ik het niet over de man waarvan je denkt dat het je vader is. Kijk me in de ogen Katherine-' ze onderbreekt me dan. 'Ik heet Laureen.' Ik slik een keer. 'Kijk me in de ogen Laureen. Zie je het dan niet? We hebben dezelfde ogen..' Ik zwijg even. 'Ik ben je moeder.' Mijn stem breekt aan het eind en kijk haar aan. Ze gelooft me niet, ze gelooft me niet. Ik zucht en sta op. 'Als je hier wil blijven dan moet ik me er bij neerleggen,' fluister ik. Ik ga haar niet tegen haar zin in meenemen. Ik ga haar kamer uit en loop naar beneden. Ik zie een Wachter. Ik hoor hem praten over de regels. 'Stop!' Zeg ik dan. Ik loop snel de trap af. 'Straf ze niet,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Wat wat wil je lieverd!' zeg ik nog steeds dramatisch. 'Je kijgt alles van me maar alsjeblief laat me niet achter.'
    Ik doe alsof ik een traan wegveeg. 'Ik kan niet leven zonder jouw.'

    Alexi
    'Ja ik ben superwoman weet je dat niet?' zeg ik met een grinnik en bijt op mijn lip.
    'Ehm... Ax... misschien moet ik maar beter terug iets aandoen.' bv die lingerie dan heb ik tenminste iets aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'