• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga plat met Nicki. "Rook je niet? KLEUTER! Drinken? Nee, daar doe ik niet aan!!"]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    [Ik ga plat met Nicki. "Rook je niet? KLEUTER! Drinken? Nee, daar doe ik niet aan!!"]


    (Ze drinkt wel! Maar niet zoals Mila en ze houdt er niet van. ;p Nicki is gewoon een apart type. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik werd de keuken in getrokken en ze gaf me een glas tequilla. Zelf pakte ze een glas cola ik bekeek haar even en zag dat ze een te kort rokje aan had, maar voor de rest was ze wel oké.
    'Dankje' zei ik kort voor de tequilla. 'Dussss.... Wat doe je zo op een dag?' vroeg ik maar. Ik had geen zin in stiltes enzo zou ik ook meteen weten wat voor verslaving ze had. Ze dronk in ieder geval al niet.


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    De blonde jongen lachte vrolijk. En ik viel bijna tegen hem aan. Ik wou eigenlijk langs hem lopen om de muziek wat harder te zetten, maar ja met een paar glaasjes op ging het lopen niet meer zo soepel, net als een bejaard vrouwtje eigenlijk alleen dan wat leuker.
    'Sorry' mompelde ik droog toen ik me aan hem vast klemde om zo bij de muziek te komen. Ik begon te draaien aan de knopjes en zette hem per ongeluk zachter wat boe geroep opleverde. 'Jaja' mompelde ik geïrriteerd. Uit eindelijk draaide ik de goede kant op en ik danste terug naar het midden van de kamer.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik knikte kort en nipte van de cola in het glas, waarna ik één wenkbrauw vragend optrok. "Is dat interessant om te weten dan?"
    Ik zuchtte en wiebelde van mijn ene op het andere been, terwijl ik de cola in het glas liet bewegen. Ik keek hem even aan en dronk nog wat van de vloeistof, waarna ik zachtjes zuchtte.
    "Als je het leuk vindt om te weten... Ik doe dagelijkse dingen. Boodschappen, werken achter de kassa, feestje vieren, een paar sigaretjes roken en ik slaap wanneer ik wil en met wie ik wil." zei ik, waarna ik op het aanrecht ging zitten.
    "En jij, matroosje? Zit jij de hele dag op je boot of wat?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Opeens vel het nieuwe meisje dat er bij gekomen was bijna tegen me aan. Ze was serieus aangeschoten waardoor het loepn niet meer zo goed ging.
    Ik zorgde ervoor dat ze niet op de grond zou vallen. "Sorry," momepelde ze droog en ik grinnikte. "Geeft niets," antwoordde ik waarna ze bij de stereo kwam en de muziek eerst per ongeluk stiller zette. Verschillende mensen begonnen te roepen waarna ze hem snel weer luider zette. Ze draaide zich weer om en ging naar het midden van da kamer. Als dat maar goed kwam. Ik keek Zayn even aan. "Ja..." zei ik als enige.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Is dat zo interessant om te weten dan?' vroeg ze.
    '"Als je het leuk vindt om te weten... Ik doe dagelijkse dingen. Boodschappen, werken achter de kassa, feestje vieren, een paar sigaretjes roken' ze was dus eigenlijk best normaal. Ik nam een slok tequilla toen ze weer verder ging met haar lijstje. 'en ik slaap wanneer ik wil en met wie ik wil." zei ze waar naar ik mijn tequilla half uit spuugde. Of toch niet. Ze sprong op het aanrecht 'En jij matroosje? Zit je de hele dag op de boot of wat?' vroeg ze.
    'Ha ha ha ha' lachte ik sarcastisch. 'nee ik ben geen matroos en nee ik zit niet de hele dag op de boot...' Nou ja ik wist in ieder geval dat ze een.. tja hoe zeg je dat aardig... Nou ja slet was, tenminste zo kwam het over of ze was verslaafd aan roken, maar Zayn rookte ook dus dan denk ik niet dat we haar daarmee moeten helpen.


    Let's play a love game.

    (Ik ging plat om Louis zijn reactie! x'D)

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek toe hoe hij de tequila uitspuugde en trok een onsmakelijk gezicht, waarna ik naar een doek reek en het naar zijn hoofd toegooide. "Veeg dat maar lekker zelf op."
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en zuchtte. "Sorry, hoor... Wist ik veel dat je geen matroos was. Heb je je kleren wel eens goed bekeken?! Wat doe je dan? Vecht je met je plastic zwaard tegen de kwade piraat?" vroeg ik grijnzend, waarna ik mijn inmiddels lege glas op het aanrecht zette en hem even aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Plastic zwaard tegen de kwade piraat? xD. Dat rijmde trouwens ^-^]

    Louis William Tomlinson.

    Ik kreeg een doek naar mijn hoofd gegooid en ik pakte hem van mijn hoofd af. 'Veeg dat maar lekker zelf op' zei ze. Ze had eigenlijk wel een punt. Ik gooide de handdoek op de grond en stapte met mijn voet op de doek zodat ik het zo kon opvegen.
    'Sorry, hoor... Wist ik veel dat je geen matroos was. Heb je je kleren wel eens goed bekeken?! Wat doe je dan? Vecht je met je plastic zwaard tegen de kwade piraat?' vroeg ze grijnzend. 'Ja ik heb mijn kleren wel eens gezien ja, hoe moet ik ze anders aan doen?! En nee, ik heb niet eens een plastic zwaardje! Ik ben Doornroosje nu goed' zei ik chagrijnig. Wat was er dan mis met mijn kleren? Het viel me eigenlijk wel op dat ze ons nog niet had herkent. En we waren toch wel heel erg beroemt al zeg ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 14:21 ]


    Let's play a love game.

    (Don't hate me now... Ik ga iets heel ergs doen. ;p)

    Nicki Aileen Jackson.

    "Doornroosje? Wie speel jij dan? De duif die kapot wordt geschoten? Jammer dat ik dat niet heb kunnen zien, zeg! Of speelde je Doornroosje zelf?" vroeg ik op een pesterige toon, waarna ik mijn schouders ophaalde. "Iedereen kan met de mode meelopen, maar sommigen hebben gewoon geen stijl."
    Ik hoorde de tonen van een liedje wat ik verschrikkelijk vond. Ik begreep niet hoe mensen dit in de top 40 wilden?! Live while we're young?! Wat een verschrikkelijk kleuterliedje...
    "Zet die zooi af!" krijste ik, waarna ik hoorde dat iemand vooruit spoelde en ik zuchtte. Dynamite, beter...


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Waar kan i met Lynn naartoe? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Waar kan i met Lynn naartoe? )


    (Overal. ;p Misschien kun je naar Rosalie? Die staat alleen. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    {:|... SOEKA!, gaat nog gezellig worden als de persoontjes haar van haar Do gedrag moeten afhelpen en zij haat hun x'D)

    Louis William Tomlinson.

    "Doornroosje? Wie speel jij dan? De duif die kapot wordt geschoten? Jammer dat ik dat niet heb kunnen zien, zeg! Of speelde je Doornroosje zelf? Iedereen kan met de mode meelopen, maar sommigen hebben gewoon geen stijl." zei ze. Ik staarde haar even met een open mond aan. Wat een aardig meisje was ze toch, nie dus, Ik hoorde de begin deuntjes van Live While We're Young uit de kamer komen en ik glimlachte trots, totdat madam sletje weer even alles ging verpesten.
    'Zet die zooi af!' schreeuwde ze. En daar ging ons nummer.
    'Als ik de duif was geweest stond ik hier nu niet of wel?! En ik ken inderdaad wel iemand die gewoon geen stijl heeft en denk aandacht te krijgen door te korte kleren aan te trekken' zei ik waar naar ik haar van top tot teen bekeek zodat het in ieder geval heel erg duidelijk was over wie ik het had.


    Let's play a love game.

    (ok :3 )
    Lynn Johanne Jackson
    Grijnzend keek ik naar Felix,hij was 1 van mijn maatjes en had altijd goede koopjes voor me.
    Hij zat ergens te flikflooien met een meisje.Ik besloot maar even bij iemand anders rond te hangen.Ik liep door de dansende menigte en zag Rosalie.
    Ik liep naar haar toe en grijnsde."Hey,leuk feestje niet?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nicki Aileen Jackson.

    "Ooit van acteren gehoord?! Normaal gesproken lijkt het dan alsof je afgeschoten wordt!" beet ik hem toe, waarna ik merkte dat hij me overduidelijk aankeek en over mijn stijl begon te zeuren waardoor de emmer nu toch echt vol was.
    "Zegt meneertje ik kom even binnenlopen in jouw huis om de eigenaresse te beledigen!" riep ik, waarna ik hem nog eens bekeek en grijnsde. Oh, daarom werd hij dus kwaad omdat ik dat idiote liedje afzette...
    "Aha... Dus jij bent het matroosje dat homo was uit die band! Ik zie het al... Nou schat, maak je niet druk. Ik zal heus jouw aandacht niet vragen." zei ik, waarna ik van het aanrecht afsprong. "En nu eruit, je verpest mijn avond."


    Reading a good book is like taking a journey.