• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Ik ben niet schattig' zegt ze vastbesloten. Ze opent een deur en een paar mensen waren nogal... Tja druk bezig. 'Rot op, deze deur zat niet voor niets dicht' Rosalie keek me even aan en ik schiet in de lach.
    'Nou nou misschien de volgende keer de deur op slot draaien' zei ik met een lach. 'Flikker op!' schreeuwt er eentje. Ik trek Rosalie lachend achter me aan en loop de deur uit. 'Goed gekozen deur, en je bent wel schattig hoor'

    (1D op tv bij Ellen!! :))


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    Zayn gooit me over zijn schouder en ik begon te lachen terwijl ik op zijn rug begin te tekenen. 'Wat teken ik?' vroeg ik lachend terwijl ik probeerde een bloemetje te tekenen. 'tequila tequila tequila tequila' zeg ik speels. 'I want tequila'


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk Louis aan en voel hoe hij me mee de kamer uittrekt. 'Ja ik ben goed in het kiezen van deuren en er zit geen sleutel op de deur.' Eentje roept dat ik op moet flikkeren. Ik draai me om en loop weer naar binnen. Ze waren alweer verder gegaan met waar ze gebleven waren. 'Jij moet hier opflikkeren hoor. Wat denk je wel niet? Dit is toch niet jouw huis?!' Ik trek de jongen overeind en het meisje ook. Het kan me niet schelen dat hij alleen nog een boxer aan heeft en het meisje enkel een string. Ik duw ze de kamer uit en doe de voordeur open. 'Daag,' schreeuw ik en gooi hun kleren erachteraan. Ik gooi met een grijns weer de deur dicht. 'Pff,' mopper ik. Ik kijk Louis even grijnzend aan. 'Aso's.' Ik loop de kamer weer in die nu leeg was. 'Oké die bank moet dus ook evne schoongemaakt worden,' lach ik en sluit de deur achter Louis.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik

    'Wat teken ik?' vraagt ze lachend, 'Een streep?' grinnik ik. Ik pak twee flessen tequila en grijns breed.
    'tequila tequila tequila tequila, I want tequila' zegt ze speels en ik zet haar lachend op de grond.
    'Your tequila madame' grinnik ik en geef een fles...


    El Diablo.

    Louis William Tomlinson.

    Ik zie hoe Rosalie de jongen en het meisje er uit zet en hun kleren er achter aan gooit. 'Moest je nou echt hun kleren terug geven? Anders was het toch veel leuker geweest?' zeg ik lachend. 'Oké die bank moet dus ook even schoongemaakt worden,' lacht Rosalie. 'Of we wachten nog even' zeg ik waarna ik even wiebel met mijn wenkbrauwen en in de lach schiet. 'Alhoewel misschien is het toch beter als de bank eerst schoon is' zeg ik.


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    'Fout! Het was een mooi bloemetje' zeg ik. ''Your tequila madame' zegt Zayn terwijl hij me een fles geeft. Ik pak de fles snel uit zijn hand en zet de fles aan mijn mond.
    'Thank you sir' zeg ik terwijl ik mijn jurkje vast pak en een buiginkje maak. 'En tot nu toe leuk feest gehad?' vroeg ik terwijl ik even vrolijk een rondje draai.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Verbaasd staar ik Louis aan. Zij hij dat nou serieus. Ik grijns even en stap naar hem toe. 'En wat bedoel je daar mee,' vraag ik met een grijns en kijk hem aan. Ik bijt even op mijn lip en kijk naar de bank. 'Die ga ik zo ie zo niet meer gebruiken. Ik zal het Nicki morgen ochtend wel even zeggen. Dan kan de bank eerst nog even een paar beurten krijgen,' grinnik ik zachtjes en kijk Louis weer aan. 'En hun kleren gaf ik terug omdat ik niet gemeen wil zijn,' grinnik ik en bijt op mijn lip. 'Dus wil je mijn tattoo nog steeds zien,' lach ik en zet een stap achteruit. Dan draai ik me om en maak de rits los. Ik doe het zo dat mijn rug bloot is, op mijn bh bandje na dan en de wolf op mijn rechter schouderblad te zien is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik

    'Fout! Het was een mooi bloemetje' zegt ze en ik lach even. 'Natuurlijk' lach ik.
    Ze pakt de fles snel uit mijn handen en zet hem aan haar mond. 'Thank you sir' zegt ze en ze maakt een buiging. Ik lach weer.
    'En tot nu toe leuk feest gehad?' vroeg ze en ik knik. 'Wel leuk hoor' grinnik ik...


    El Diablo.

    Mila Engullir Jackson.

    'Wel leuk hoor' grinnikt Zayn. 'Wel leuk wel leuk, dat kan beter toch?' zeg ik waarna ik even met mijn hand op zijn borstkast loop.
    'Hooeeee kan ik het leuker maken voor je?' vroeg ik waarna ik een rondje om hem heen danste. Ja ik kon nou eenmaal niet stil staan als ik een paar glaasjes op had en ik had nu onder hand wel... Nou ja... Genoeg op om energie vol rond te springen. Ikw as eignelijk de tel kwijt.

    Louis William Tomlinson.

    'En wat bedoel je daarmee?' vraagt ze met een grijns. Ik wiebelde weer even met mijn wenkbrauwen en schoot toen in de lach. 'Die ga ik zo ie zo niet meer gebruiken. Ik zal het Nicki morgen ochtend wel even zeggen. Dan kan de bank eerst nog even een paar beurten krijgen,' grinnikt ze zachtjes. 'Zal Nicki leuk vinden' mompel ik. Ik begin te knikken of ze vraagt of ik de wolf nog altijd wil zien. Nu was ik ook nieuwsgierig geworden ze draaide zich om en maakte het ritsje los en trok het een beetje naar beneden zodat ik de wolf kon zien. 'Wow... die is best groot eigenlijk, maar ook heel erg mooi' zeg ik waarna ik iets korter bij stap en even met mijn vingers over de wolf heen ging. 'En leuk bh bandje heb je' grinnik ik.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik grijns en kijk hem aan. Ik voel zijn vingers over de plek waar de tattoo zit gaan en bijt op mijn lip. Rillingen gaan over mijn lichaam. Ik draai me om als hij die opmerking over mijn bh bandje maakt. 'Ja leuk he. Ze hebben echt hele leuke, allemaal leuke dingentjes en zo. Wil je keer mee uitzoeken?' Ik houd mijn hoofd schuin en kijk hem aan. 'Of wil je hem liever bij me uittrekken,' vraag ik hem met een grijns. Ik was bloedserieus, maar zij alles met een lach. Ik rits mijn jurkje weer dicht en bijt op mijn lip terwijl ik hem grijnzend aan kijk. Wachtend op een reactie en ga dicht tegen hem aanstaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik

    'Wel leuk wel leuk, dat kan beter toch?' zegt ze waarna ze haar hand even op mijn borstkas leg. Ik grinnik en knik maar.
    'Hooeeee kan ik het leuker maken voor je?' vroeg ze waarna ze een rondje om me danste. Ik lach wat harder.
    'Weet niet, verzin wat' lach ik en leg een hand los om haar middel..


    El Diablo.

    Liam Payne.
    Haar handen liet ze tot mijn boxer zakken en ze streelde langs het randje. Ik murmelde zachtjes wat, om uiteindelijk over mijn geslachtsdeel te strelen, deze keer verliet een kreun die je eigenlijk nauwelijks kon horen mijn mond. 'De badkamer...' Prevelde ze tegen mijn lippen aan. Ik grinnikte lichtjes, natuurlijk, ze wilde geen seks hebben als er iemand bij stond, dat begreep ik, zo kon ze natuurlijk niet tekeer gaan. 'Wijs me de weg maar...' Mijn vingertoppen liet ik richting de zoom van haar t-shirt glijden, waar ik ze even stil hield. Afwachtend, en een kleine beetje uitdagend, keek ik haar aan, totdat we naar de badkamer zouden gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    'Ja leuk he. Ze hebben echt hele leuke, allemaal leuke dingentjes en zo. Wil je keer mee uitzoeken. Of wil je hem liever bij me uit trekken?' Ze houd haar hoofd even schuin en kijkt me aan. 'Een combinatie zou ook leuk zijn' zeg ik droog terwijl ze haar rits weer dicht doet en korter naar me toe loopt.
    'Ja zo kan ik hem niet uittrekken hé als je de rist weer dicht doet' zei ik met een lach. Ik zette ook een stap korter bij waardoor ik bijna met mijn lippen op die van haar kom, er zit schat ik nog maar iets van 1 tot 2 centimeter tussen.

    Mila Engullir Jackson.

    'Weet niet, verzin wat' lacht Zayn terwijl hij zijn handen om mijn middel legt. Ik trek even mijn wenkbrauwen op en leg dan mijn handen in zijn nek.
    'Wat dacht je vaaaan dansen?' rek ik mijn antwoord uit. 'En zo niet dan mag jij nu iets zeggen' zeg ik waarna ik begin te dansen ik val bijna om en beland tegen Zayn aan. 'Sorry' mompel ik en kijk hem aan.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik trok mijn wenkbrauwen eventjes op en keek naar de zoom van mijn shirt, waarna ik één van zijn handen vastpakte en hem de deuropening uittrok om vervolgens naar de badkamer te lopen. Eenmaal hier liet ik me tegen de wasbakrand aanleunen en trok ik Liam weer naar me toe om onze lippen weer te verenigen en mijn handen weer op dezelfde plek als net te plaatsen. Ik streelde hem nog eventjes zodat ik wat meer uit hem zou kunnen halen en verbrak onze kus om vervolgens zijn boxer omlaag te trekken en dit keer wel zachtjes te grinniken. Sorry... Maar ik bleef het grappig vinden dat hij in mijn verbeelding groter was... No offence.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Nicki pakt mijn rechterhand vast en trekt me mee richting de badkamer. Eenmaal daar liet ze zichzelf tegen de wasbakrand aanleunen, wat er behoorlijk sexy uitzag. Ze trok me weer naar haar toe, en onze lippen vonden elkaar weer, ook haar handen gingen op dezelfde plaats terug, heel even voelde ik haar handen over mijn opkomende erectie. Toen ze onze kus stopte wilde ik bijna een verontwaardigd geluidje maken, totdat ze in een ruk mijn boxer omlaag trok, waarna ze grinnikte. Ik haalde even mijn linkerwenkbrauw op en besteedde er verder maar geen aandacht aan, volgens mij wilde ik niet eens weten wat ze dacht. Mijn handen plaatste ik weer bij de zoom van haar t-shirt, waarna ik deze in een ruk uittrok. Grijnzend liet ik mijn blik over haar borsten glijden, om vervolgens met mijn vingertoppen haar buik te strelen, richting haar borsten, eenmaal op deze plek knijp ik een keer zachtjes in haar borsten, voordat ik haar weer aankijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you