• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik knikten langzaam. "Ik laat je niet alleen." Bevestigde ik met schoren stem. Ik wreef met mijn duim over haar hard. "Dat beloof ik." Ik liet een kleine glimlach los en sloot daarna mijn ogen weer om de opkomende hoofdpijn te minderen. Het hielp alleen niet. Wie deze kamer verzonnen had, was echt gek in zijn hoofd. Ik wilden me anders neerleggen maar toen ik mijn bovenlichaam bewoog leek wel of ieman mijn huid in de vik stak. Dus liet ik me snel weer neervallen.

    Jayy Kilian von Monroe
    Samir nam op terwijl ik al plaats nam op de onderzoek tafel. "We zij bij kampt zuid. Adalicia is opgekomen voor de opgepakten jongens en heeft me in mijn been geschoten." Op dat moment ging er een tang in mijn been om de kogel er uit te halen en moest ik mijn kaken bij elkaar knijpen en gromden hard. "Maar ze zit hier nu ook, haar vader moet nog ingelicht worden." Ging ik verder toen de kogel er uit was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    Ik gromde terwijl ik de speaker aanzette en de telefoon naast me legde, waarna ik naar kamp zuid begon te rijden. Wat een trut... Even mijn vriend en haar werknemer door het been schieten.
    "Ik bel meneer Vedette wel. Zorg jij maar dat je opknapt, dan kom ik eraan om je een handje te helpen met haar... Misschien leert ze het dan wel." zei ik met een grijns, waarna die al snel verdween en ik een grimas trok. "Verder heb je niets?"

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik glimlachte kleintjes en knikte, waarna ik gepijnigd toekeek hoe Harry zich probeerde te bewegen. Ik zuchtte opgelucht dat hij verder niets aan zich leek te hebben, waarna ik hem weer een bezorgde blik toewierp.
    "Hoe wil je liggen?" vroeg ik zachtjes, waarna ik naar mijn hoofd greep en een hoofdpijn voelde opkomen. Dit was gekkenwerk... Hoe wilde je het hier volhouden zonder water of minstens paracetamol?!
    ik schudde mijn hoofd en keek weer terug naar Harry, waarna ik mezelf dwong om me over de pijn heen te zetten en door te bijten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik zucht even gekweld en bijt hard op mijn lip.
    ' ik kan niet meer' fluister ik zacht rn laat mijn hoofd uitgeput tegen dr muur liggen waar ik zat. Al een dikke uur stroomde er bloed uit. Nu wel wat minder maar de pijn vam de touwen sneed pijnlijk.

    Dean Wayne.
    Ik knik even en dacht na daarna stond ik op en open de deuren.
    ' follow the leader' grijns ik. Ook de twee met hun wonden laat ik gewoon lopen.
    Hier de berg op.wie niet doet wat moet krijgt klappen' roep ik.
    'kom verdomme de auto uit' schreeuw ik en trek de blonde jongen aan de touwen naar buiten. De rest word als het ware erachteraan getrokken omdat ze aa elkaar zittwn

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 13:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Ik kan niet mzze," fluisterde Liam zacht. Als we niet tegen elkaar waren vast gebonden, dan had ik hem nu in een knuffel genomen. Helaas kon ik enkel mijn hoofd op hem leggen als teken dat ik er voor hem was."Het komt wel goed," fluisterde ik heel zachtjes. "Een oorlog blijft niet eeuwig duren," ik wist ook wel dat tegen dat de oorlog gedaan was, wij al lang dood zouden zijn, maar wat moest ik anders zeggen? Tijdens een oorlog was het zo moeilijk geworden om nog hoop nergens te kunnen uithalen. Ik haalde het uit Liam. Door Liam kreeg ik steeds de moed om te vechten. Ik wou dat hij ook die hoop had.
    Ik breng mijn hoofd weer van Liam als ik merk dat de motor van de auto gestopt is met draaien. Opeens worden de deuren van het busje opengetrokken en word ik door één van de soldaten uit het voertuig getrokken waardoor de rest mee gaat.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 13:45 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik viel bijna op de grond toen de deur open vloog en Niall naar buiten werd getrokken. Ik wist nog net een paar stappen te zetten waardoor ik mijn evenwicht weer terug kreeg.
    'Klojo' mompelde ik. Ik vroeg me af wat ze nu weer met ons gingen doen. Werden we nu meteen opgehangen of moesten we nu weer iets anders gaan doen. Ik keek rond en er liep een koude rilling over mijn rug. Het zag er niet bepaald gezellig uit.


    Let's play a love game.

    Jayy Kilian von Monroe
    "Verder gaat het prima." Zei ik terwijl ik keek naar de naald die door mijn huid schoof en het draad dat mijn huid naar elkaar trok. "Ben je er bijna?" Ik kan namelijk niet meer wachten om dat kind toe te takelen." Gromden ik. Mijn wond werd verbonden en toen mocht ik gaan. "Ik heb haar trouwens in haar voet geschoten. Het lijkt me niet dat je wilt dat ze daarvoor behandeld word toch?" Vroeg ik nog voor de zekerheid.

    Harry Edward Styles
    "Op mijn rug." Piepten ik en probeerden me om te rollen. Ik kreunden even bij de bewegingen maar lag uiteindelijk toch op mijn rug. Iets wat beter lag, maar er wel voor zorgden dat het ligt nog erger in mijn ogen scheen. Ik wist niet wat ik liever had. Die zweepslagen of opgesloten zitten in deze kamer. "Ik haat hem." Mompelde ik terwijl ik mijn ogen nog harder toekneep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ben er weer, oei, wat zijn ze van plan?? ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk op als de deur wordt opengemaakt en al snel zie ik weer de soldaat van net. Alleen nu zit ik en ook de andere vast aan touwen, ik probeer nog steeds uit alle wanhoop los te komen, maar veel zin leek het niet te hebben. Ik kreun pijnlijk als ik dan toch recht sta op mijn pijnlijke voet en wordt gedwongen te lopen, het lopen gaat niet echt, het is meer strompelen of hinkelen. 'Waar breng je ons naartoe? Laat me gaan!' sis ik dan naar de soldaat en kijk hem neidig aan.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 14:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Ik kreun even pijnlijk en loop dan uiteindelijk toch maar mee, niet dat ik een andere keuze had.
    "luf ye" mompel ik naar Niall en glimlach zwak.

    Dean Wayne
    Ik kijk boos naar Adelicia "hou je mond" sis ik boos.
    Ik geef een snok aan het touw en zorg dat ze doorlopen.
    "ik doe je straks echt iets aan" mompel ik.

    [hihi thanks lieve engels docent. tien over ben ik uit. half vijf thuis en dan ROPGEN


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik vind het nog best wel stil hier normaal gaat het een stuk sneller en als ik uit school kom zijn jullie al een paar pagina's verder... XD]

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik rol met mijn ogen. Alsof ik naar hem zou luisteren, ik kan ook zeker tegendraads zijn. Als hij dan een ruk aan het touw geeft kreun ik even pijnlijk en val bijna om, mijn voet deed zo'n pijn, hoe kunnen ze me zo laten lopen?! 'He meneer eikel zie je niet dat ik niet kan lopen!' sis ik dan nog steeds kwaad terug en hinkel, strompel er wat gedwongen achteraan. 'Je doet me wat aan? Sjonge zeg, sluit maar achter in de rij aan bij Samir en Jayy.' sis ik dan, als ik toch al dadelijk gemarteld word of wat dan ook, wat heb ik dan nu nog te vrezen....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ja, ik moet met alle twee mijn personages wachten op xAmore. dus ik kan niet zoveel. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Omg, sorry! Ik zit hier te leren voor mijn proefwerken en ik probeer op al mijn RPG's te reageren, maar ik heb deze even niet in de gaten gehad. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Meh, ik ben Frans aan het leren. Dat kutvak. D:]


    Take me to wonderland

    [Ik haat Frans ook zo! Idd een kut vak, haal ik meestal ook onvoldoendes... Maar goed, ik was vandaag dus met school naar Luik, hele dag Frans spreken, jippie....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lamebrain schreef:
    Jayy Kilian von Monroe
    "Verder gaat het prima." Zei ik terwijl ik keek naar de naald die door mijn huid schoof en het draad dat mijn huid naar elkaar trok. "Ben je er bijna?" Ik kan namelijk niet meer wachten om dat kind toe te takelen." Gromden ik. Mijn wond werd verbonden en toen mocht ik gaan. "Ik heb haar trouwens in haar voet geschoten. Het lijkt me niet dat je wilt dat ze daarvoor behandeld word toch?" Vroeg ik nog voor de zekerheid.

    Harry Edward Styles
    "Op mijn rug." Piepten ik en probeerden me om te rollen. Ik kreunden even bij de bewegingen maar lag uiteindelijk toch op mijn rug. Iets wat beter lag, maar er wel voor zorgden dat het ligt nog erger in mijn ogen scheen. Ik wist niet wat ik liever had. Die zweepslagen of opgesloten zitten in deze kamer. "Ik haat hem." Mompelde ik terwijl ik mijn ogen nog harder toekneep.


    Samir Alan Sanguis.

    "Ik vertrek net." zei ik, waarna ik de sleutel omdraaide en op de gaspedaal drukte. "Geef me tien minuten, ik snij wel een stuk af. Bereid haar maar alvast voor of zo, kan ze alvast een voorproefje krijgen." zei ik grinnikend, waarna ik de pedaal nog iets verder indrukte en de bochten doorreed alsof ik gedronken had. Dat had ik ook, maar niet zo veel... Een glas maar!
    "Zij?! Behandelt worden?! Ik ben wat gek! Geef haar liever een behandeling zodat ze dat mondje van haar niet meer kan gebruiken!"

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek toe hoe Harry omrolde en merkte dat hij net zoals ik last begon te krijgen van het licht, waardoor ik wat dichter naar hem toeschoof en zo als schaduw probeerde te dienen. Niet dat het veel uithaalde, maar iets was beter dan niets.
    "Ik haat ze allebei..." mompelde ik, waarna ik mijn hand op zijn voorhoofd legde en zuchtte. "Maar ik beloof je, wij krijgen onze wraak nog. Vertrouw me maar."
    Ja, ik kon ook een bitch worden als ze dat wilden. Wilden ze mij kwaad krijgen? Vooral Harry blijven pijnigen... Als ik hier uitkwam maakte ik ze kapot... Ik zweer het.


    Reading a good book is like taking a journey.