• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik heb ook geen idee xD, ik denk het wel aangezien dat hij zegt dat hij er nog een heeft en niet ik heb er nog een paar? xD]


    Let's play a love game.

    [ahha ja en hij had gesms t naar jayy waar ie was en hoorde het toen. en ging daarheen met het mannetje

    Liam James Payne
    Ik zucht even "tuurlijk Lou maar ik ben moe, heb pijn geen fut meer om ook maar iets te doen. Het liefste viel ik in slaap en werd ik nooit meer wakker" zeg ik zacht en leg mijn hoofd op zijn schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jayy zit in zijn wagen en kan niet weg vanwege zijn been wond. Daarom heeft hij Dean gebeld zodat hij naar hem toe zou komen en kon rijden.{


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    'Dan heb je toch mooi pech, want dan blijf ik je toch irriteren zodat je elke keer weer wakker wordt. En waag dat ooit te doen, want dan... Dan... dan..Euh... gebeurd er iets slechts!' tja weet ik veel wat er dan zou gebeuren. Ik wist in ieder geval dat als Liam ons in de steek zou laten hij het ook zou merken ook. Eigen schuld dikke bult. Al was het de soldaat zijn schuld als hij Liam zou vermoorden maar goed.


    Let's play a love game.

    [je had toch nog niet met Jayy gergeageerd?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik grinnik even "jij hebt makkelijke praten, je hebt al je bloed nog in je ik ben denk een derde verloren zoiezo" mompel ik en zucht weer even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Essen/eten xD]


    Let's play a love game.

    [wahhah ik trek de koelkast open voor drinken. en ik zie een wortel dus roep ik hard Louis haahha fail]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Adalicia zit er maar echt zo bij, whaha. Kan niet echt wat doen met haar, ben eigenlijk benieuwd wat Samir met haar van plan is, aangezien hij de hele tijd zo aan het dreigen is.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [anders laat je ze met lou en li praten..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat moet ze dan zeggen, whaha...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan

    "Zoals je begrijpt, moet je me nu vertellen of Adalicia al lang bij jullie clubje hoord, en als je dagtocht bezig ben wil ik ook even dat je iedereen zijn naam verteld" de soldata had zich weer naar mij gedraaid en ik keek hem even zwijgend aan.
    "Ik heb geen idee of ze al langer bij ons 'clubje' hoort, want vandaag was de eerste keer dat ik haar gezien heb," zei ik nijdig. "Oh, je wilt de namen van mijn vrienden? Oh ok, hier komen ze," ik deed even alsof ik nadacht. "We hebben 'Je', 'Kan', 'Mijn', 'Ierse, en dan mijn allerbeste vriend, zou hem niet kunnen missen. Hij heet 'Kon' en 'Kussen'. Dat zijn ze. Ik snap dat je wilt dat ik ze met je deel," zei ik. Ik was die macho's grondig beu. Ik zeg nooit de namen van mijn vrienden. Als ik het Samir al niet vertelde, dan hem zeker niet.


    [Ik ga ondertussen mijn haar stijlen terwijl ik wacht. x'D]


    Take me to wonderland

    [Ik at wortelen dus ik vet blij: CARROTS! *Jat hele pan met wortels en vreet ze op xD*


    Let's play a love game.

    [ahah ik deed de koelkast open zag wortelen Louis riep ik vrolijk en de rest zo van wtf]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'Dat moordmensje dat geloof ik Samir heette is wel boven op mij gaan staan en ik kreeg een knietje' zei ik. Maar ik mocht van geluk spreken dat ik nog niets zo erg had als Liam en dat wou ik ook zeker niet. 'Gelukkig heb ik het nog allemaal je, je moet er ook zuinig mee doen Li' zeg ik met een lach. 'Wacht moeten we niet gewoon je wond verbinden met stof ofzo? Waardoor er gaan bloed meer uit kan lopen?' zei ik snel.


    Let's play a love game.