• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lamebrain schreef:
    [wat heeft Dean nou gedaan? Want Jayy heeft gevraagd of hij nar hem toe kwam en hij ging heel ergens anders heen. Maar het lijkt me niet dat Jayy kan rijden met zijn been.]


    [Jayy moet trouwens nog uitvliegen tegen Niall. :p Of is dat al gebeurd? En heb ik het weer gewoon gemist. x'D]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik kon het niet. Begreep hij dan niet dat ik Jasmine onmogelijk kon veraden. Langzaam schudden ik mijn hoofd. "dat nooit." piepten ik en kneep mijn ogen stijf dicht om de volgende zweepslagen op te wachten. Ik was er klaar mee, mij kon hij alles maken, maar ik zou Jasmine nooit veraden. Als hij nou de nemen van de rest had gevraagd had ik er nog overna gedacht om het te vertellen, maar bij Jasmine nooit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek de jongen fronsend aan. "En waarom dan niet? Omdat je vriendinnetje zo zielig is anders? Dan vragen we het haar toch gewoon zelf." zei ik, waarna ik naar Maya keek. "Zou je het erg vinden om haar naam te achterhalen? Ik heb het gevoel dat ze vast wel eventjes met jou wilt babbelen. Van vrouw tot vrouw." zei ik met een glimlachje, waarna ik Harry nog een tik verkocht voor zijn gedrag.
    "Goed dan... Hoe heten die vriendjes die je beschermde met dat dametje daar?"
    Ja, ik kalmeerde al een beetje aangezien ik succes begon te boeken... Hoe fijn ook.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian von Monroe
    Even kijk ik de jongen met opgetrokken wenkbrauwen aan en schud ik mijn hoofd. "fout geantwoord." zeg ik en sla keihard met mijn kolf tegen de jongen zijn slaap aan. "sukkel,"grom ik en kijk uit het raam om te kijken waar Dean bleef. Want die mafkees deed er nu wel heel lang over. En zo groot was deze stad toch niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    Jayy Kilian von Monroe
    Even kijk ik de jongen met opgetrokken wenkbrauwen aan en schud ik mijn hoofd. "fout geantwoord." zeg ik en sla keihard met mijn kolf tegen de jongen zijn slaap aan. "sukkel,"grom ik en kijk uit het raam om te kijken waar Dean bleef. Want die mafkees deed er nu wel heel lang over. En zo groot was deze stad toch niet.


    {Wie slaat Jayy? Weet het ben dom x'D]


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles
    Vel keek ik naar de andere soldaat. "waag het om haar pijn te doen." gromden ik kwaad, maar kromp al snel weer in een door de zweep die weer op mijn borst terecht kwam. Hij vroeg naar de namen van de rest. Ik kneep mijn ogen weer dicht. "dat heb ik je al verteld." zei ik zacht. "kwijt, kwek en kwak." herhaalden ik zo langzaam mogelijk en keek de jongen strak aan. Hij zou me toch wel blijven slaan aangezien hij dat vast veel te leuk vond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    CrazyLove2x schreef:
    (...)

    {Wie slaat Jayy? Weet het ben dom x'D]

    [Niall, want die zit naast hem en de rest zit opgesloten achter in de bus...]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Nog steeds deed mijn voet vreselijk pijn en het werd met de minuut erger en mijn hoofd bonkte nog steeds als een gek. Mijn zicht werd inmiddels al wat waziger en ik kreunde weer even en kijk het buisje rond en dan naar de gesloten deur. Er was nog maar een ding waar ik aan kon denken, hier uitkomen, met de anderen. Ik kijk dan weer naar de gesloten deur en bijt dan op mijn lip. Nog steeds lig ik zo wat half in het buisje omdat staan kan ik toch bijna niet meer met mijn voet en zitten is niet fijn met mijn hoofd. Ik begin dan toch maar met alle hoop hard met mijn goede voet tegen de gesloten deur te trappen hopend hem open te krijgen of in iedergeval er beweging, speeling in te krijgen. Het zal me nu niet boeien dat ik de soldaat voorin irriteer, maar ik moest toch iets proberen te doen, proberen te ontsnappen, vrij te komen...

    {OMdat ik niks wist te doen...]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 22:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lamebrain schreef:
    (...)
    [Niall, want die zit naast hem en de rest zit opgesloten achter in de bus...]


    ooohw ja,, tnx ^-^, ik ben een paar dingen hier tegelijk aan het doen en dan loopt alles een beetje door elkaar.


    Let's play a love game.

    [Whoo jullie gaan snel. Misschien iets langzamer?]
    Maya Rae Grande
    De maat begon vol te lopen. Hj zat al op de rand. Ik bekeek haar even. Ik kon haar breken zoals ik had gezegt. Botje voor botje nu grijns ik. Ik pak haar arm beet en trek hem ruw naar me toe en doe mijn mesje ertussen. Er zat een kleine geul zodat hij niet zou vallen. 'Je naam.' Zeg ik tegen het meisje. Als ze het in een seconde niet vertelt haal ik mijn been op en trap ik keihard tegen haar ellenboog waar het mesje bijzat. Ik voel gewoon hoe het mes haarbot raakt aangezien het mesje er niet verder inkom. 'Ja naam. Als ik het nog niet zegt zal ik je arm breken vertrouw me daar maar op.' Zeg ik met een sadistische grijns.
    [Voel me zo Evil op dit moment :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    "Fout geantwoord!" roept de soldaat en met zijn kolf slaat hij keihard tegen mijn slaap waardoor ik met mijn gezicht tegen het raam bots.
    Ik kneep mijn ogen stevig dicht van de pijn en ik voelde een hoofdpijn opkomen.
    Toen ik mijn ogen weer ietsje open deed, zag ik dat hij naar buiten zat te staren. Die gaf ook makkelijk op. Niet dat ik nog zo'n slag moet hebben, één is al genoeg. Ik gromde. Had ik mijn handen maar, dan kon ik op zijn minst mijn hoofd masseren. Een barstende hoofdpijn was nu uitgebroken.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik rolde met mijn ogen. "En anders? Spuug je dan weer in mijn gezicht of wat?" vroeg ik hem, waarna ik hem een donkere blik toewierp en nog twee klappen gaf. "Idioot... Je vraagt nu toch zelf om pijn." zei ik, waarna ik me omdraaide naar het meisje en Maya en rustig toekeek. Het zag er best leuk uit... Moest ik ook eens proberen met die mesjes. "Dat moet even pijn doen zeg... Kun je mij dat ook leren?!"

    (Het is melig om evil te zijn. ^^)


    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek Harry nog snel aan, waarna mijn ogen uit zijn kassen leken te rollen van pijn en ik een harde gil slaakte. Ik beet hard op mijn lip en sloot mijn ogen, gewoon om haar het plezier van huilen en schreeuwen van de pijn niet te gunnen... Ik had Harry beloofd om sterk te blijven, voor hem. Helaas voor mij werd de pijn ondragelijk en begon ik te schreeuwen van de pijn, angst en woede.
    Ik opende mijn ogen en keek de soldaat met smekende ogen aan, waarna ik mijn hoofd afwendde. "Amina."
    Hm... Niet gelogen. Het was immers mijn tweede naam en ze vroeg me niet welke naam ik moest zeggen... Maar mijn voornaam zeggen, mooi niet. Dan kon ik net zo goed vragen of ze me meteen neerstak.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Het geschreeuw van Jasmine was misschien nog wel ondraaglijker dan mijn lichaamelijke pijn. "Stop! Doe haar geen pijn, lelijke koe!" Gilden ik naar de vrouwelijke soldaat terwijl ik me los probeerde te wringen. Helaas voor mij bewoog ik mijn schouder verkeerd. Niet dat het nog iets uitmaakten wat de pijn stroomden onderhand door heel mijn lichaam. "Laar haar gaan. Pak mij, maar blijf van haar af." Riep ik wanhoopig. Ik had beloofd dat ik haar zou beschermen, maar ik was gefaald. Ze deden haar pijn en ik kon ze niet tegen houden. Ik was machteloos.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 22:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Waar blijft Dean? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Maya Rae Grande
    Ze geeft een schreeuw en ik zie tranen in haar ogen komen. Misschien ging dit te ver. Nee dat ging het niet. Spreek ik mezelf toe. Ze keek me opeens smekend aan waardoor ik een wenkbrauw optrek. Ze had haar kans verspilt. Ik had ook lief kunnen zijn, maar dan had ze niet zo moeten reageren. 'Amina.' Zegt ze dan. Ik kijk haar in haar ogen aan. Ze loog niet. Nou deels dan al vertrouwde ik het niet dat ze echt zo zou heten. 'Braaf zo. Nu wat is je hele naam?' Vraag ik haar. Nu iets minder kwaad, maar no wel scherp. Zo scherp als het mes in haar elleboog. Ik draai me om naar Samir die had staan kijken. "Dat moet even pijn doen zeg... Kun je mij dat ook leren?" Vraagt hij. Ik grijns en knik. 'Je doet het mesje met het lemmet in het kuiltje in de muurbij de elleboog aangezien het van al die keren wel eruit geschuurd is en doet het dan op de huid waarna je het een lekkere harde trap geeft. Dan voel je hoe het mes lekker in het vlees komt tot het bot en de volgende trap kan fataal zijn waardoor het breekt van de spanning.' Zeg ik met een grijns langs mijn lippen. Ik had het me zelfgeleerd aangezien de spanning fataal zou zijn voor het bot plus het leverde onwijs veel pijn op. Meer dan een kogel dat kon ik je verzekeren. Ik kijk naar de jongen met krullen Harry. Hij begint te roepen. Hij dacht dat hij haar kon beschermen. Ik loop naar hem toe en trek hard aan zijn goede elleboog doe het mes in het geultje en steek het mes in zijn vlees zorg het er niet uit zou vallen. Ik kijk Samir aan. 'Ga je gang.' Zeg ik met een gemene grijns.
    [Ik voel me altijd zelf zo slecht als ik mijn personages heel evil laat zijn, daarom laat ik mijn perso meestal ook medelijden hebben maar nu is ze zwaar Evil :p]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 23:01 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break