• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk even naar Jayy, ik begreep niks van wat hij zei, steen, druppel, het klonk iniedergeval niet bepaald prettig. 'Wat bedoel je?' mompel ik dan en kijk de jongen Jayy aan en bijt op mijn lip. De touwen begonnennu al behoorlijk te knellen bij mijn polsen en nog steeds had ik knallende koppijn en mijn voet doet ook nog steeds pijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson.

    'Wat is er dan zo erg? Dat je been echt zo'n pijn?' vroeg ik bezorgt.
    'Soms kan ik ook lief zijn' zei de soldaat. 'Ja daarom vermoord je ook mensen' zei ik zonder dat ik er erg in had.

    (Kort :$)


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Ik knik een beetje 'ik heb veel bloed verloren.' zev ik zacht.

    Dean Wayne.
    Ik kijk de jongen koboedig aan. ' inderdaad streepje. Je kunt ook geen ete meer krijgen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Euh, wat is er allemaal gebeurd? :p]


    Take me to wonderland

    [ik wacht ff met reageren met Jayy tot Samir hoor. ;o]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, Samir moet reageren! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Doe maar even alsof Samir dood is of zo... Ik zit hier met Crazylove in een dilemma en een andere RPG vraagt ook alle aandacht. ;s)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Euh... Meneer de soldaat zou u alstublieft met Liam naar de dokter willen gaan, ik heb er echt alles voor over' smeekte ik. Misschien kreeg ik zo Liam naar de dokter. 'En sorry voor mijn opmerking' probeerde ik zo de soldaat nog over te hallen.


    Let's play a love game.

    [Oke, maar Crazylove kan toch ook gwn hier reageren terwijl, maar goed.. We kunnen wel doen dat hij even diep in gedachten verzonken is of zoiets.. ;) Lamebrain reageer je dan wel met Jayy of wil je liever wachten?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [nouja, ik zou persoonlijk niet aan te veel rpg's meedoen, als je weet dat je er aan eentje al je handen vol hebt...
    ik bedoel, ik kan nu ook niet verder met Harry niets.. en hetzelfde is met Once Upon A Time..]

    Jayy Kilian von Monroe
    ik grinnikten even, ik wist wel dat ze niet zou begrijpen wat ik bedoelden. ''Wil je dat ik het anders even bij je voordoe?'' grijnsden ik en zonder waarschuwen sneed ik haar polsen los waardoor ze met een klap op de grond viel. zonder verdere waarschuwing trok ik haar mee aan haar haar naar de andere kamer waar de bedoelden steen stond. ik liet haar op de grond liggen en bond haar hoofd op de steen zodat ze dezen niet kon bewegen en zo ook haar andere lichaamsdelen. daarna draaiden ik het kraantje open en kwam de eerste druppel, precies terecht op haar voorhoofd. ondertussen ging ik op een stoel zitten en pakten ik mijn mobiel en zag dat ik een sms had van Dean met de vraag of Liam naar de dokter mocht. ''Pas als je ze ondervraagd heb en je alles weet.'' steurden ik terug.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Maar hoe kan je daar gek van worden? Ik voel me nu echt dom...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [idk, ik heb het nooit geprobeerd, maar het is een veel gebruikten martel manier.. de helletijd om de 5 seconden die druppel op precies hetzelfde plekje.. ik denk dat ik dan ook wel gek zou worden hoor.
    laat iemand je maar eens contant op dezelfde plek slaan met een lepel. dan word je ook gek. [ja, dat deden ze op mijn vorige school. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mijn RPG's vallen echt mee, hoor. Maar ik heb geen zin om bij OUAT te reageren als bijna niemand het doet... Ik reageer dadelijk wel even, maar mijn situatie nu is niet heel erg optimistisch... maar dat ligt privé.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Het is een herhaling van iets dat steeds op je hoofd valt. je wordt er uiteindelijk gewoon gek van. Denk aan een hoge pieptoon die blijft aanhouden, op een gegeven moment word je er gek van. ^^]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:37 ]


    Take me to wonderland

    [nee ik reageer nu ook niet meer op OUAT, omdat Delilah. [weet even niet wie haar speelt.] enkel reageert. verder maakt het me ook niet uit en je echten leven gaat voor. maar zeg dan ook niet dat de andere rpg al je aandacht vraagt en dat de reden is dat je hier niet meer reageert, terwijl je nu zegt dat, dat het niet is. want dan vind ik inderdaad dat je gewoon niet aan meer dan 1 rpg meedoen.. ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''