• Mijn abolijst is bijna leeg en aan de helft van de stories die erop staan is al heel lang niet meer geschreven... Dus, tijd voor nieuwe abo's!
    Naar wat voor story ben ik op zoek?
    - géén fanfiction
    - onbekende personen
    - fantasy/avontuur
    - historisch
    - thrillers/spannende verhalen
    - romantiek alleen in combinatie met de genres hierboven
    - een story geschreven in goed Nederlands of Engels en niet door elkaar heen
    - lengte maakt niet zoveel uit; ik ben best bereid om bij te lezen
    Kom maar op! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je mag mijn story What must I do? wel lezen if you want (:
    Het heeft 12 hoofdstukken, is al afgelopen, onbekende personen, en gaat over een meisje dat door haar vader mishandeld wordt. Het is wel al een paar jaar geleden dat ik 'm geschreven heb dus xd

    En ik heb natuurlijk ook stand alones, maar aangezien je om stories vraagt, weet ik niet of je daar op zit te wachten ;p


    Inspiration can hit you any time

    Capture the flag

    Wanneer Willem-jan Hendriksen, kapitein van VOC schip 't terscheller een roversopdracht krijgt, gaat hij woest vloekend de zee op met alle gevolgen indien.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    :Y)




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro



    Jasmijn woont in een klein, hecht dorpje op het Nederlandse platteland. Ze ergert zich aan de meeste mensen in haar naaste omgeving; de meisjes met wie ze op de basisschool heeft gezeten zijn veranderd in barbies, haar oudere zus studeert in Leiden en lijkt haar te zijn vergeten en haar moeder heeft alleen maar aandacht voor haar depressieve beste vriendin.
    De enigen aan wie ze haar hart kan luchten zijn haar goudvis Bubbel en Annali, haar beste vriendin en nichtje, die toen ze twaalf was terug is verhuist naar Zweden. Ze mailen veel en één keer per jaar met kerst, komt Annali terug naar Nederland om de kerst door te brengen bij Jasmijn.
    Alleen loopt het dit jaar anders... Annali e-mail-t nooit meer terug. Ze is spoorloos verdwenen.


    * ABN
    * Romantiek, drama en onbekende personen
    * Soundtrack


    x-x-x


    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 9:11 ]


    Chasing goals.


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aan geraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sunset



    Sophie Price is een heel rijke meisje. Haar vader is bijna nooit thuis en is vaak op zakenreis. Sebastiaan haar butler zorgt voor haar en is een soort van vader voor haar.
    Als haar vader een bodyguard die Jake heet inhuurt, dan verandert alles opslag. Jake draagt geheimen met zich mee die de toekomst zal veranderen en ook Sophie's leven


    Het is:
    Fantasy
    Romantiek
    Onbekende Personen

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:16 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    10 minuten geleden begonnen (;

    We stopped cheking for monsters under our beds when we realized they were inside us.
    - Gil Grissom









    Iedereen heeft een masker. En zonder die maskers zouden we elkaar niet meer herkennen. Maar wat als je door een reeks van catastrofale gebeurtenissen, ineens merkt dat je masker niet meer past? Wat als de muren van de werkelijkheid ineens op je af lijken te komen en er geen uitweg meer mogelijk is?
    Het gebeurt met vier jongeren die in een praatgroep zitten om met hun problemen om te leren gaan. Ieder hun eigen geheim, ieder hun eigen masker. Wanneer ze erop uit gaan om even te kunnen ontsnappen, lijkt alles even op zijn plaats te vallen.
    Tot de nacht valt en ieders masker verdwijnt.


    Linkje.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.

    ~Fantasy

    Autumn Leaves


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje



    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga even een kijkje bij al deze stories nemen en ik zal wel een reactie zetten als ik een abo neem. (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:01 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er nog een! Science fiction staat er niet tussen, dus ik post hem gewoon, misschien vind je het wat (puh)




    "Chaos overheerst in Duitsland na de aanslag van deze avond. De Bundeswehr heeft München omsingeld met grote aantallen manschappen en zwaar materieel. Volgens onze bronnen houden ze echter nog hun positie. Het is onbekend waarom ze niet de stad in trekken om de veiligheid van de Duitse burgers te waarborgen. München heeft meer dan 1.3 milioen inwoners en het is nog onbekend hoeveel van hen gestorven zijn. Ondertussen is een persconferentie gegeven door de Duitse regering van start gegaan. We gaan nu over naar Marek, die verslag zal doen..."

    Ik kijk van de tv naar de vier mannen voor me. Een Amerikaan, een Chinees, een Brit en een Rus. Vertegenwoordigers van de vier machtigste landen ter wereld. En zij zijn naar mij toegekomen. Waar heb ik dit aan verdiend?
    "Waarom ik?" vraag ik aarzelend, ieder van hen aankijkend. De vier kijken even naar elkaar en ten slotte spreekt de Rus.
    "Jij hebt wat we zoeken." Een kort maar duidelijk antwoord.



    Vigilo Confido. Ik ben alert. Ik vertrouw. Het motto van het XCOM project, waarvan ik zojuist de commandant ben geworden. Ik ben alert, ik bewaak de wereld. Ik vertrouw, ik vertrouw mijn medestrijders volledig. Wij zullen de wereld veilig houden van de abominaties die op ons neerdalen uit de hemelen. Wij zijn de eerste verdedigingslinie en wij zijn de laatste verdedigingslinie van de aarde. Wij zijn XCOM.


    Link zit in het plaatje

    Ik ben begonnen aan een let's play story over XCOM. Hierin doe ik verslag van het slagen en het falen van XCOM, en de (vele) doden die ongetwijfeld zullen vallen. Het is een strategie spel waarin je de wereld moet beschermen tegen aliens terwijl je ervoor zorgt dat je organisatie overleeft en waarin je kleine groepjes soldaten leidt in hun strijd. En ik zal beide onderdelen van het spel (globaal en lokaal niveau) bijhouden in de vorm van een soort logboek en er een echte storie van maken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Oeh, mijn topics.


    Aan niets denken is ook denken.

    RainbowDash schreef:
    Ik heb er nog een! Science fiction staat er niet tussen, dus ik post hem gewoon, misschien vind je het wat (puh)

    (...)

    Link zit in het plaatje

    Ik ben begonnen aan een let's play story over XCOM. Hierin doe ik verslag van het slagen en het falen van XCOM, en de (vele) doden die ongetwijfeld zullen vallen. Het is een strategie spel waarin je de wereld moet beschermen tegen aliens terwijl je ervoor zorgt dat je organisatie overleeft en waarin je kleine groepjes soldaten leidt in hun strijd. En ik zal beide onderdelen van het spel (globaal en lokaal niveau) bijhouden in de vorm van een soort logboek en er een echte storie van maken.


    Science fiction valt bij mij onder fantasy. :Y) Ik zal eens een kijkje nemen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)





    Never care for what they do
    Never care for what they know
    Never care fot what they say
    'Cause I know



    12+
    Vanuit de schrijver's POV

    Romantiek
    In de verleden tijd geschreven

    Onbekende personen
    Neem een Abo, ik waarschuw niet

    Ik ben niet perfect, dus ik maak ook fouten
    Ik schrijf iedere dag, en anders om de dag

    Reactie's en commentaar is altijd welkom
    If you want to reed... Good luck, you shout need that


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Genre: Drama, Fantasy, Romantiek
    Hoofstukken (Momenteel): 29


    Link: http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/
    Misschien vind je hem wel leuk (A)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise