• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "Ik kan wel wat bloed gebruiken ja." Mompelden ik zag, aangezien ik enorm veel aan het verliezen was , door al mijn verwondingen. Ik wreef even in mijn ogen, maar kreeg er alleen maar veel meer hoofdpijn van. Als ik er lichamelijk voor in staat was had ik mezelf allang al de hoeken van deze kamer laten zien, al mijn haren zijn mijn hoofd getrokken en mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd. Dus misschien moest ik blij zijn dat ik hier aan de grond genageld zat. Ja ik kon misschien lopen, maar ik had er niet eens de kracht meer voor. Waarschijnlijk toch, door het bloedverlies. En dat was dan ook de reden dat zelfs alles begon te draaien achter mijn oogleden en ik wit wegtrok.

    [ ik reageer zo met Jayy even van het station naar huis lopen hoor ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oke! Ja, late reactie.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat een stilte.. XD En Samir kan ook reageren op Adalicia! ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ahah ik zit hier ook echt van come on people)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben dus niet de enige, maar Adalicia zit vast bij Jayy en Samir dus..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jayy Kilian Noway
    "Wat we me jou gaan doen?" Herhaalde ik, nadat ik Samir had begroet. Ik tikten even overdreven met mijn vinger op mijn kin. "Wat dacht je van dingen, die er voor zorgen dat je had gehoopt dat je nooit geboren was." Grinnikte ik. Ik pakten mijn mes en stak het puntje in haar shirt en draaide het rond, zodat het omhoog kroop. "Het is dat je een verraadster ben." Zuchten ik en klopte even met mijn hand op haar wang waarna ik weer een stap achteruit deed en me naar Samir draaiden. "Zeg het maar." Ik ging niet zomaar dingen met haar doen zonder toestemming.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [sorry, ben bezig met de kerstboom ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek Harry aan en trok bijna net zo wit weg als hem toen ik zijn gezicht was. Hij leek wel een lappendoek... Zijn huid was spierwit en zijn ogen leken uit zijn kassen te rollen. Godsamme, waarom gebeurde dit nou juist hem?
    "Harry, wat je ook doet, hou alsjeblieft je ogen open. Niet gaan slapen!" zei ik, terwijl ik mijn hand van zijn voorhoofd haalde en naar zijn schouder keek. Zou je zo'n kogel er met je handen uit kunnen krijgen? Leek me wel vies, maar goed. En ik wist niet eens hoe diep die kogel zat, dus het leek me vrij onwaarschijnlijk dat ik succes ging hebben.
    "Jij hebt bloed nodig." mompelde ik, waarna ik naar mezelf keek. Het was dat ik geen mes had, anders had ik mijn pols allang doorgesneden en mijn bloed aan Harry gedoneerd. Jammer voor mij dan...

    Samir Alan Sanguis.

    Grijnzend keek ik toe, waarna mijn grijns weer wegvaagde toen hij stopte en zich naar me omdraaide.
    "Weet ik veel. Ze is wel van goede afkomst, dus mevrouw moet wel een speciale behandeling krijgen... Nagels uittrekken? Tot het randje in het water laten liggen zonder lucht en haar op het laatste moment weer naar boven trekken? Botten breken?" somde ik op, waarna ik opstond en haar aankeek. "Of allemaal... Je mag zelf kiezen, schat. Wat lijkt je het leukste?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    We werden voor de zoveelste keer ergens neer gegooid en hoe kon het ook anders vast gebonden aan een stoel. Alleen dit keer pakte de soldaat voedsel en ik hoorde mijn maag knorren. Hij zette het voor ons neer en ik wou het oppakken, maar viel bijna om met mijn stoeltje.
    'Godverdomme!' klaagde ik. Ik keek de soldaat kwaad aan en bedacht me als ik misschien mijn stoel om gooide dat ik dan bij het eten viel, maar dan kon ik het nog niet oppakken en in mijn mond stoppen.
    'Klojo!' riep ik kwaad.


    Let's play a love game.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik bijt op mijn lip als ik Jayy naar me toe zie lopen en slik toch even na zijn woorden. Ik zie dan hij het puntje van zijn mes in mijn shirt steekt en dan ronddraait waardoor mijn shirtje omhoog kroop en sluit even mijn ogen en zucht. Ik open ze weer als hij praat en kijk gewoon strak voor me uit en voel even kort zijn hand tegen mijn wang kloppen en kijk dan naar Samir. Hij mocht beslissen wat er ging gebeuren en dat kon nooit wat goeds betekenen. N wat hij dan ook allemaal voorstelt slik ik even. Hij maakt tocheen grapje?! 'Wat dacht je van niks en dat je me gewoon weer neerzet en laat gaan.' zeg ik dan doodserieus terwijl ik hem weer strak aankijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Ik hoor Louis in de verte wat schreeuwen maa rhet klonk als gefluister.
    Ik knipperde een paar keer mijn ogen om hethelder te krijgen wat niet echt lukte.
    "Lou"mompel ik bijna onhoorbaar. Waarom kon ik niet gewoon heir in Niall zijn armen sterven?

    Dean Wayne
    IK begin hard te lachen om een van de hopeloze jongens met een streepjes shirt.
    "ah laat ik eens lief zijn" grijnzend pak ik een boterham en prop de hele boter ham in zijn mond en giet er wat water achteraan.
    " eetsmakelijk" mompel ik er achter aan en ga op mijn mobiel een spel spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Ik knikten langzaam maar de moeheid nam het over. Er was gezegt dat het onmogelijk was om te slapen in deze kamer, maar als ik stopten om tegen mijn slaap te vechten ging het toch echt gebeuren. Ik wist ergens wel dat niet niet kwam omdat ik zo moe was, maar gewoon weg begon te kwijnen. En dat mocht niet. Ik moest bij Jasmine blijven, hoe graag ik hier ook gewoon weg wilden. Ik kon haar niet alleen laten. Met samengeknepen ogen keek ik naar Jasmine en greep haar hand weer vast. Alles deed zo'n pijn en zelfs met ademhalen, als mijn borstkas op en neer ging leek het telkens of er weer met een zweep op werd geslagen.

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik lachten bij Samir zijn opsomming en ging naast hen staan. "En dan hebben we ook nog sowiets als je op een steen vastbinden en om de 5 seconden een druppel op je voorhoofd laten vallen." Ik zou haar zo graag hellemaal gek zien worden. Veel mensen dachten dat het niets zij uithalen maar na een paar uur werd je hellemaal gek en draaiden je door. Ik had het een keer eerder gedaan en ik had echt in een deuk gelegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik wacht wel eerst even dat Samir reageert..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson.

    Ik hoorde Liam mijn naam mompelen en keek hem vragend aan. Arme Liam hij kon echt niet meer.
    '"ah laat ik eens lief zijn" zei de soldaat. Bedoelde hij dat nou letterlijk of sarcastisch. Ik wachtte gespannen af en keek hem onderzoekend aan. Hij pakte mijn boterham van de grond en propte die in mijn mond en goot nog wat water in mijn mond. Er liep er meer langs dan erin, maar beter dan niets. Ik stikte half in het water maar het kon me niets meer uit maken ik had voedsel. Moeilijk probeerde ik te kauwen met de hele boterham in mijn mond. Na lang puzzelen had ik de boterham op.
    'Liam gaat het nog?' vroeg ik bezorgt. 'En bedankt voor de boterham'.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    Zwak knik ik " nee" zeg ik zacht. Uitgeput laat ik mijn hoofd naar achteren vallen en sluit mijn ogen,
    gevolgd door een hele diepe zucht.

    Dean Wayne
    Met een oog kijk ik op en knik. "ik kan lief zijn" mompel ik grijnzend.
    Hij keek bezorgd naar een arme jongen die er niet echt goed uitzag.
    Naja dat zou ik overleggen of ie naar de dokter mocht. ik sms'te Jayy even aangezien hij ze toch gevangen had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan