• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek de jongen minachtend aan. "We zitten niet in een oude Disney-film." beet ik hem toe, waarna ik verveeld nog een pijltje op hem mikte. Mijn laatste weliswaar. Ah, mooi... Zijn schouderblad. Aan de goede kant weliswaar, maar ik was nog niet klaar voor vandaag.
    "Alladin." zei ik, terwijl ik mijn ogen rolde en opsprong. "Ik zal even wat leukere speeltjes gaan zoeken."
    Ik liep de kamer uit en liep naar de voorraadkast, waar ik een aantal dingen uitgooide en uiteindelijk de zweep pakte. Ik hield van de ouderwetse martelingen... En dit was alleen nog maar fysiek! Als hij zou doorbijten liet ik hem wel een paar dagen zonder slaap in en verschrikkelijk verlichte kamer zetten, dan sloeg hij wel door...
    Ik liep terug, pakte mijn mes en sneed zijn shirt kapot, waarna ik met de zweep in mijn handen speelde.
    "Dus... Vertel me nu eens wie je bent zonder Disney en hoe je vriendjes heten."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik.
    Jade tuit haar lippen, maar ik hoor geen enkel geluid. Dat zal wel een van die truucjes zijn om iets te zien. Als ik beter kijk, zie ik dat ze dat inderdaad zijn. Als ik een schreeuw hoor trekt het weinige kleur al van mijn gezicht weg. Wat nou als er iets met hun overkomt? Gelijk wil ik er op afstormen, maar ik herriner me nog net wat Jade heeft egzecht. Niks doen, alleen als ze gepakt worden. Ik pak al mijn spieren aan, klaar om naar ze toe te rennen. 'Wat moeten we doen?' Ik kijk Jade aan, dat is een moeilijke vraag. Wij moeten een goede beslissing nemen, aangezien dit fout kan gaan lopen. Ik kijk even naar Jade, waarna ik begin te fluisteren. 'We moeten ze helpen, maar hoe erg ik het ook vind denk ik dat we moeten wachten. Anders brengen wij ons zelf ook in gevaar. Ik zal je wel een seintje geven als het te ver gaat.' Ik klink nu echt heel bazig, een van mijn slechte eigenschappen. Ik weet gewoon bijna zeker dat ze me niet gaat gehoorzamen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Liam James Payne
    "ik wil Niall hebben"mopper ik even eigenwijs. Ik knik vrolijk naar Lou en draai mijn lijf een beetje.
    Het deurtje gaat open en er word een meisje bij ons gegooid. "het geeft niets denk" ik kijk naar lou.
    "oke kom wat hierheen, ik kan mijn been niet echt meer goed bewegen" ik begon te merken dat er veel bloed weg was want als ik men hoofd te snel draaide dan duizelde ik al helemaal.

    Dean Wayne
    Mijn telefoon ging over toen ik net geparkeerd was.
    "wat is er?" vraag ik. normaal zou hij me gewoon terug smsen.
    "opstaan" siste ik naar de man toen ik de deur had geopend.
    Ik begon aardig chagerijnig te wordne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Ik keek hoe hij mijn shirt open sneed. "sorry ik ben geen homo. Probeer de drie anderen jongens." zei ik dood Sirieus en keek hoe hij met de zweep speelden. Ik liet mijn ogen weer naar Jasmine glijden en zag dat de soldaat haar bedroog met een mes. Strak keek ik weer naar de jongen, want ik had zo'n gevoel dat als ik me er mee ging bemoeien ze haar echt wat aan zouden doen. "kwik, kwek en kwak." herhaalde. Ik nog een keer en wachten de zweepslagen af.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maya Rae Grande
    Ik kijk haar aan. Ze had lef, maar ik kende veel manieren om haar te pijnigen. Ik zou haar haren eruit kunnen trekken nagels uit kunnen trekken. Wimperhaartjes plukje voor plukje eruit trekken. Dan tenen afknippen en haar lichaam verminken. Ik deed het niet graag, maar door dit wijf had ik er echt de neiging tot. Kinderen kon ik niet en ooit zal ik dat samir uitleggen, maar dit mens haalde het bloed onder mijn nagels vandaag en ik verachte dat kind daarom ook. Ze was krritant volhardend en leek misschien een beetje op mij al had ik wat meer stemmingswisselingen, maar dat kwam omdat mensen me kwaad maakte en dat moesten ze dus is niet doen. Dan lokte je het voor mijn gevoel zelf uit. Samir liep weg en ik keek naar het meisje. Samir kwam terug met een zweep. Kijk dat vond ik eigenlijk te ver gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [liam en Louis zitten allebei vastgebonden, hoe willen ze elkaar losmaken?]

    Jayy Kilian Von Monroe
    Dean nam op en meteen zei ik dat hij hier heen moest komen. "die hoer van een Adalicia heeft me in mijn been gemaakt en ik kan nu niet meer rijden en schiet op, die kogel moet uit mijn been." riep ik door de telefoon waarna ik nog snel doorgaf waar ik was. Ik hing op en draaiden me naar de blonden jongen. "Zoals je begrijpt, moet je me nu vertellen of Adalicia al lang bij jullie clubje hoord, en als je dagtocht bezig ben wil ik ook even dat je iedereen zijn naam verteld.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Rosalie More
    'We moeten ze helpen, maar hoe erg ik het ook vind denk ik dat we moeten wachten. Anders brengen wij ons zelf ook in gevaar. Ik zal je wel een seintje geven als het te ver gaat.' Zegt zayn en ik schud mijn hoofd. 'We moeten eerst eenbplan bedenken. We zijn in de minderheid. Zwaar in de minderheid. Kijk om je heen. Er zijn zo veel soldaten zelfs ik kan ze tellen en dat zegt veel.' Zeg ik zacht tegen hem. Ik moet nu toe kijken. Ik bedoel toe horen hoe mijn vrienden enczelfs Adalicia gevangen worden genomen. Ik gaf te veel om deze mensen om geen actie te ondernemen. Bij adalicia stonden we in het krijt. Ze had ons onwijs veel geld gegeven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lamebrain schreef:
    [liam en Louis zitten allebei vastgebonden, hoe willen ze elkaar losmaken?]

    Jayy Kilian Von Monroe
    Dean nam op en meteen zei ik dat hij hier heen moest komen. "die hoer van een Adalicia heeft me in mijn been gemaakt en ik kan nu niet meer rijden en schiet op, die kogel moet uit mijn been." riep ik door de telefoon waarna ik nog snel doorgaf waar ik was. Ik hing op en draaiden me naar de blonden jongen. "Zoals je begrijpt, moet je me nu vertellen of Adalicia al lang bij jullie clubje hoord, en als je dagtocht bezig ben wil ik ook even dat je iedereen zijn naam verteld.


    [Door met hun ruggen tegen elkaar te zitten zodat ze met hun handen bij elkaars touwen kunnen zeg maar, het is moeilijk maar het is mogelijk ^^.]


    Let's play a love game.

    [niet ahhaha, maar ze mogen toch best proberen enz]

    Dean Wayne
    Ik onthoud de plek en duw de man snel terug in de auto en smijt de deur dicht.
    Met piepende banden scheeur ik weg, op naar kamp Zuid.
    Binnen een paar minuten was ik er al en zag Samir.
    De man liet ik zitten en ik snel de me naar Samir.
    "ik heb er ook een bij kan die hier bij?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Liam draaide zich al een beetje en net toen ik me ook wou omdraaien werd er een meisje naar binnen gegooid. 'Sorry' mompelde ze. Was het vandaag soms nationale sorry dag? "oke kom wat hierheen, ik kan mijn been niet echt meer goed bewegen" zei Liam. Ik probeerde me om te draaien wat moeilijker was dan het leek zonder handen, maar uit eindelijk zat ik omgedraaid. Ik schoof iets naar achteren zodat ik nu tegen Liam aan zat. Ik keek even naar het meisje, het was Adalicia de dochter van de heerser, maar wat deed zei dan hier? 'Ik zit.' melde ik toen Liams rug voelde.


    Let's play a love game.

    [NEE! Google Chrome viel uit. Kan ik opnieuw mijn bericht typen. -.-]


    Take me to wonderland

    Liam James Payne
    Na een tijdje prutten was het nog niets een millimeter bewogen.\
    Ze hadden te goede technieken.
    "sorry lou het lukt me niet" mompel ik.
    Ik was echt doodop. Met mijn hoofd leunde ik op Lou zijn schouder en ik viel in en lichte slaap van vermoeidheid


    [whahaha. ik ben echt fck hyper-_-

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 17:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Omg! Ik ging neer bij het stukje van Maya. x'D Zie je haar een heel martelplan in haar hoofd opzetten en Samir pakt een zweep erbij en dan gaat hij te ver. ;p)

    Jasmine Amina Garçia.

    "Wat?! Je kan me nu wel zo aanstaren maar daar wordt je volgens mij niet veel wijzer van!" riep ik uit, waarna ik zag dat de soldaat wegliep en terugkwam met een zweep, waardoor ik hem woedend aankeek.
    "Blijf met je poten van hem af, klootzak!" schreeuwde ik, waarna ik hem giftig aankeek en het meisje ook een woedende blik toewierp. Die stond hier maar wat stoer te doen met haar mesje... Trut.
    "Doe dan wat! Ik zie zelf ook wel dat je meelij hebt! Dat hoeft geen hond me nog uit te leggen!" riep ik uit, waarna ik een aantal keren aan de boeien rukte, maar zoals verwacht er geen beweging in kreeg.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek de jongen aan en zuchtte even. "Je bent wel tegendraads zeg..." zei ik, waarna ik de zweep op zijn ontblote bovenlichaam liet vallen en dat een paar keer herhaalde. Ik merkte dat ik striemen achterliet, maar dat interesseerde me geen zier... Toen het meisje begon te schreeuwen kon ik het niet laten om hem een keer een hardere tik te geven, waarna ik weer met een voldane lach op de kruk ging zitten en verveeld tegen zijn voeten aantikte met de zweep.
    "Kom jongen... We kunnen het makkelijk houden en gewoon alles aan elkaar vertellen, dan kun jij een rustige nachtrust krijgen en een kom rijst. Ik kan het je ook moeilijk maken en je geestelijk gaan folteren, maar of je dat wilt is maar net de vraag."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik heb een feestje op werk dus reageer later weer]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    "Zoals je begrijpt, moet je me nu vertellen of Adalicia al lang bij jullie clubje hoord, en als je dagtocht bezig ben wil ik ook even dat je iedereen zijn naam verteld" de soldata had zich weer naar mij gedraaid en ik keek hem even zwijgend aan.
    "Ik heb geen idee of ze al langer bij ons 'clubje' hoort, want vandaag was de eerste keer dat ik haar gezien heb," zei ik nijdig. "Oh, je wilt de namen van mijn vrienden? Oh ok, hier komen ze," ik deed even alsof ik nadacht. "We hebben 'Je', 'Kan', 'Mijn', 'Ierse, en dan mijn allerbeste vriend, zou hem niet kunnen missen. Hij heet 'Kon' en 'Kussen'. Dat zijn ze. Ik snap dat je wilt dat ik ze met je deel," zei ik. Ik was die macho's grondig beu. Ik zeg nooit de namen van mijn vrienden. Als ik het Samir al niet vertelde, dan hem zeker niet.


    Take me to wonderland