• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Sorry Lou het lukt me niet' mompelde Liam en hij liet zijn hoofd vallen op mijn schouder. Ik zuchtte even teleurgesteld. 'Ik probeer wel eens' zei ik. Ik begon vol enthausiasme aan het touw en telkens als ik dacht dat ik het bijna had kwam ik weer niet verder. 'Het is hopeloos' zuchtte ik. 'Verdomme!' riep ik terwijl ik met mijn voet tegen de muur aan stampte. 'Au' mopperde ik.


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    Ik schrik wakker en kijk gelijk naar de deur waar helemaal niets was.
    IK zucht even "bedankt voor het wekken maar dat hoeft alleen als onze knuppel eris LOu" mopper ik.
    Kon ik even weg zijn van de pijn ...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kruip wat naar voren en ga wat rechter zitten. Mijn hoofd deed pijn en bonkte als een gek en er zal ook wel een blauwe plek zitten en mijn voet aar in geschoten is kan ik bijna niet meer bewegen en ik kreun pijnlijk terwijl ik recht op ga zitten. Ik kijk even naar de jongens en bijt op mijn lip. Ik zt niet vast aan touwen of iets dus. 'Laat mij helpen.' mompel ik dan zacht met een zwakke stem en begin de touwen van de jongen Louis los te maken en als die los zijn begin ik aan de touwen van de andere jongen Liam. Al snel ben ik klaar en kijk ze even aan en waag het dan toch naar mijn voet te kijken en walg even van het beeld, dat ziet er niet smakelijk uit. Langzaam en voorzichtig probeer ik dan mijn schoen uit te trekken en kreun pijnlijk en stop dan maar na ee tijdje als het teveel pijn begint te doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Weer was ik bijna in slaap gevallen toen iemand aan de touwen begon te prutsen.
    OPgelucht beweeg ik mijn hanen.
    "uhm Lou hoe wil je de kogel eruit gaan pulken" ik trek een vies gezicht.
    Misschien was het beter als ik mijn broek wat oprolde?
    alhoewel dan kon er vuil bij komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Ik schreeuwden het uit toen de zweep mijn bloten boven lichaam raakten en de tranen sprongen in mijn ogen. "Je bent gek!" Schreeuwden ik en de pijn van mijn schouder was weggetrokken naar mijn borstkas. De striem die hij had achtergelaten branden als een gek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [bedoeld Dean niet Jayy trouwens?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    "bedankt voor het wekken maar dat hoeft alleen als onze knuppel eris LOu" Moppert Liam. 'Sorry' zucht ik. Ik sloot mijn ogen weer even en opeens voel ik hoe mijn touw om mijn polsen losser gaat zitten en ik kan mijn handen weer bewegen ik kijk Adalicia aan en trek haar in een knuffel. 'Dankje' ik zat hier vrolijk met de dochter van de heerser die hier alles had veroorzaakt te knuffelen... Ach ja vandaag was zoiezo eigenlijk al een rare dag. '"uhm Lou hoe wil je de kogel eruit gaan pulken" zegt Liam. Ik kijk even naar Liam zijn been en trek mijn schouders op. "Geen idee eigenlijk...' zeg ik blozend. 'Gewoon proberen, misschien zit de kogel nog niet zover in je been?' tenminste dat hoopte ik want ik had geen zin om Liams been open te trekken en er in te gaan zoeken voor een kogeltje. 'Laat de wond eens zien?' vroeg ik aan Liam.


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    "Weet ik, geef me nou gewoon de antwoorden. Dan ben ik klaar." zei ik simpelweg, waarna ik hem uit verveling nog een tik gaf en hem even bekeek. Die wonden mochten best behandeld worden... Er waren genoeg dokters en sommigen werden ook wel geholpen, maar dan puur zolang we ze nog nodig hadden. En als we van ze af wilde lieten ze gewoon lijden. Makkelijk toch? Met levens spelen was veel makkelijker... Russische Roulette met de gevangenen was ook leuk.
    "Ik kan het nog leuker maken als je wilt, hoor... Kom, schiet eens op. Ik vindt dit saai worden..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haah sorry, ik let eht neit op

    Liam James Payne

    Ik zucht even en trek met een pijnlijk gezicht mijn broek een stuk omhoog.
    Heel mijn handen zaten onder het bloed en ik zuchtte even.
    Met behulp van mijn handen, omdat ik mijn been niet meer kon bewegen althans niet goed, legde ik hem zo neer zodat Lou kon kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Liam stroopte zijn broek een stukje omhoog en legde zijn been iets korter bij mij. Ik ademde even diep in en keek naar Liams been. Ik had de neiging om te gaan kokhalzen dat zag er niet goed uit. 'Uhm Li zeg even als ik je pijn doe oké?' vroeg ik misselijk. Fijn, waarom ging ik nou ook alweer voor doktertje spelen? Het was dat Liam een van mijn vrienden was anders had ik het toch niet gedaan. Ik keek nog eens in de wond en veegde voorzichtig een beetje bloed opzij met mijn vinger. Ik zag geloof ik diep een zwart kogeltje zitten. Ik probeerde het er uit te vissen 'Iehl iehl iehl' klaagde ik. 'Sorry Li, maar het lukt niet helemaal' zei ik waar naar ik weer naar adem hapte. Nooit geweten dat een wond er zo lelijk uit kon zien.


    Let's play a love game.

    Liam James payne
    Ik kreunde even van de pijn toen hij het eruit probeerde te vissen.
    "geeft niet lou" zeg ik met een vermoeide stem. Uiteindelijk smeer ik het bloed aan een stuk schone broek.
    "ik wil bij Niall zijn"mopper ik en bons een aantal keren op de wand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zijn Louis, Liam, Niall, Dean, Jayy en Adalicia nou al bij het kamp, want bij de laatste reactie van Dean...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson.

    'Ben ik geen leuk gezelschap meer?' zeg ik nep gekwetst natuurlijk snap ik wel dat hij bij zijn geliefde wou zijn al had slaan op de wand weinig nut op dit moment. Ik pakte zijn handen vast zodat hij niet meer kon slaan. 'Dit helpt niet Lia' zeg ik. Ik wou dat de andere hier waren, nou ja niet hier in de kar, maar gewoon dat we weer bij elkaar waren zonder al dat vermoorden de hele tijd.


    Let's play a love game.

    [Was Dean niet alleen gegaan in zijn eigen karretje en met een onbekkent persoontje? :$]


    Let's play a love game.

    [Zou ook nog kunnen, whaha! IK weet het niet.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp