• Gister had ik nog eens een geweldige dag. :Y)

    Gister was het de jenevertocht van onze club. Je weet of je weet niet dat ik kajak als sport. Dus de jenevertocht was gemengd met kajak. We gingen niet zomaar zoals toeristen in een kajak zitten en onze fles leeg tutteren, maar we gingen kajakken en onderweg allemaal opdrachten doen. Dat was lang geleden dat ik nog eens zo'n survival-achtige rivier had gedaan en de opdrachten waren gewoonweg vettig.
    Zo hebben we onder andere in 40cm diep water onder een brug van 4 meter lang gezwommen (is moeilijker dan het lijkt met al die vettige drap op de bodem en geen ademruimte onder de brug). Dat was dus ijskoud water want het vroor de hele dag bij minimum -3°C. We moesten onder heel veel lage bruggetjes onder door, waarbij er enorm veel uit hun boot zijn gevallen. Er was zo een opdracht waar je ineens een halve meter omlaag ging van een stuw/dammetje. We zijn over buizen gekropen die laag over het water hingen. We hebben over een buis in het water zelf gewandeld en ergens hebben we Tarzan proberen te evenaren wat erop neer kwam dat we met een koord over het water wilden, maar iedereen in het koude riviertje viel. En nog meer van zulke opdrachtjes en alle opdrachtjes gingen gepaard met vele liters jenever en in de caféetjes waar we onderweg welkom waren, werd er niet te min omgegaan met de alcoholhydraatjes. Mijn fles appeljenever van een liter is niet thuisgeraakt wegens leeg te zijn. :Y)
    Het was een ijskoude (water dat aan je peddel bevriest), vettige maar superleuke dag. =D

    Dus wat hebben jullie dit weekend gedaan?

    Sorry, ik wou dat even kwijt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Not much. Gisteren uit gegaan aangezien er 'Ladies night' was en net naar een vriendin gegaan om even een steun te zijn (: Oh and lots of homework.


    To infinity and beyond •

    Klinkt leuk.(:
    Nee, eigenlijk helemaal niks.:3
    Ben jij in het water gevallen?:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Klinkt leuk.(:
    Nee, eigenlijk helemaal niks.:3
    Ben jij in het water gevallen?:Y)

    Niet onder de bruggetjes. :')
    Ik heb de opdracht waar je de Tarzan moest uithangen, geweigerd omdat ik al lang door had dat het niemand ging lukken en dat je alleen maar in dat water zou vallen. En ik had koud, dus ik weigerde die proef. >.<

    Voor de rest wel veel in het water uitgestapt enzo.
    Ik ben wel in het water gevallen toen ik in het water sprong om onder de brug door te zwemmen. Ik had geen rekening gehouden met dat er vettige drap op de bodem lag. Dus ik viel toen ik in het water belandde. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Niet onder de bruggetjes. :')
    Ik heb de opdracht waar je de Tarzan moest uithangen, geweigerd omdat ik al lang door had dat het niemand ging lukken en dat je alleen maar in dat water zou vallen. En ik had koud, dus ik weigerde die proef. >.<

    Voor de rest wel veel in het water uitgestapt enzo.
    Ik ben wel in het water gevallen toen ik in het water sprong om onder de brug door te zwemmen. Ik had geen rekening gehouden met dat er vettige drap op de bodem lag. Dus ik viel toen ik in het water belandde. :')

    Hehe:Y)
    Kajak lijkt mij echt leuk als sport, maar ik heb gewoon de tijd niet.:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Hehe:Y)
    Kajak lijkt mij echt leuk als sport, maar ik heb gewoon de tijd niet.:c

    Voor kajak maak ik gewoon tijd. =P

    Maar het is wel een beetje een mannenwereld. Ik denk dat je de peddelende vrouwen in onze club op 1 of 2 handen kunt tellen. Sommigen zitten ook gewoon in de club om maar eens 1x in het jaar te kajakken.
    Ik was gister de 3e vrouw ooit die de jenevertocht heeft gevaren. =P
    Maar al de mannen waarmee ik kajak, zijn dan wel superlieve grote beren. =D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 17:50 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Voor kajak maak ik gewoon tijd. =P

    Maar het is wel een beetje een mannenwereld. Ik denk dat je de peddelende vrouwen in onze club op 1 of 2 handen kunt tellen. Sommigen zitten ook gewoon in de club om maar eens 1x in het jaar te kajakken.
    Ik was gister de 3e vrouw ooit die de jenevertocht heeft gevaren. =P
    Maar al de mannen waarmee ik kajak, zijn dan wel superlieve grote beren. =D

    Haha(:
    Wel, als ik lid zou worden van een kajak club wil ik wel vaker kajakken dan een keer per jaar. =P


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha(:
    Wel, als ik lid zou worden van een kajak club wil ik wel vaker kajakken dan een keer per jaar. =P

    Volgens mij is 1/3 van onze club een vaarder. Er zijn er een heleboel die gewoon 'supporter' zijn zoals ouders, man/vrouw of mensen die je maar 1x per jaar ziet. Volgens mij zijn we met 50 actieve vaarders en iets van 70 sympathisanten zijn.
    Ahja, er zijn dus veel leden die alleen maar helpen en niet varen. Ergens is dat ook wel nodig want ik denk dat we 5 officiële tochten organiseren voor het verbond en dan moet je zien dat er altijd iemand in de kantine staat, er eten en vervoer voorzie wordt voor de 250 mensen die erop af komen... Zo van die dingen.

    Wij zijn gewoon een tof clubje. Daarvoor maak je gewoon tijd. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Klinkt leuk!
    Ik heb het hele weekend Latijn gestudeerd, aangezien ik morgen examen Latijn heb. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."