• Van Lesbienne ben ik naar Macindaw gegaan. Ik kwam op het idee door Abelard, en dus heb ik ook iets uit De Grijze Jager genomen.

    Macindaw is een plek in Araluen waar Will vroeger op uit was gestuurd.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Grijze Jagers. :9~

    Ik ben alleen nog steeds niet door deel negen. Te veel spel- en interpunctiefouten, ik werd er verdrietig van. De volgende keer ga ik er met een rode pen voor zitten, wat echt triest is bij een boek waar ik vijftien euro voor heb betaald. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken het niet, maar ik vind hem wel leuk klinken.


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    Grijze Jagers. :9~

    Ik ben alleen nog steeds niet door deel negen. Te veel spel- en interpunctiefouten, ik werd er verdrietig van. De volgende keer ga ik er met een rode pen voor zitten, wat echt triest is bij een boek waar ik vijftien euro voor heb betaald. (no_chears)

    Wuuut, echt ja? Dat moet toch bijna niet kunnen bij een professioneel uitgegeven boek?


    ars moriendi

    YAAAAAY! Als Halt niet bezet was dan zou het al helemaal geweldig zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ribery schreef:
    (...)
    Wuuut, echt ja? Dat moet toch bijna niet kunnen bij een professioneel uitgegeven boek?


    Ja, ik snap het ook niet, maar de laatste paar boeken van de serie heb ik steeds vlak nadat ze in het Nederlands uitkwamen gekocht, en blijkbaar doen ze niet heel veel moeite voor de vertalingen. Ik heb het boek er even bij gepakt - het was deel tien, niet negen, maar oké - en meteen op de allereerste pagina zijn ze al twee enters vergeten waar die normaal hadden moeten staan in het gesprek. Het is deprimerend en erg hinderlijk, want ik kan echt niet tegen dat soort slordigheidsfouten, al helemaal niet in een gedrukt boek. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet dat boek ook maar 'ns gaan lezen, nu ik het vaker voorbij zie komen op het forum.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Grijze Jagers. :9~

    Ik ben alleen nog steeds niet door deel negen. Te veel spel- en interpunctiefouten, ik werd er verdrietig van. De volgende keer ga ik er met een rode pen voor zitten, wat echt triest is bij een boek waar ik vijftien euro voor heb betaald. (no_chears)


    Die boeken wil ik ook nog eens gaan lezen. Maar ik zie dat ook wel eens bij boeken en ik zie niet vaak foutjes.

    @Macindaw

    Hele leuke en originele username!


    Physics is awesome