• Ik moet dit dus even kwijt. Ik wist dat mijn aller aller aller beste vriend verliefd was op een vriendin van mij, maar zij niet op hem. Ze vertelde dat hem en hij was daar heel depri door enzo. Wij waren al heel close, maar hij kwam naar me thuis toe omdat ik hem wat wou bezig houden zodat hij niet zo heel depri alleen zou moeten zijn. Dus hij kwam hier naar toe en hebben we van allerlei gekke dingen gedaan. Foto's getrokken, als twee kleine kinderen gevoetbald en op een of andere manier vergat hij haar en zijn wij ook nog closer met elkaar. Té close, langs mijn kant want ik ben nu verliefd op hem. Ik wil het hem wel zeggen op een of andere manier, maar ik ben bang dat het onze vriendschap gaat verprutsen. Maandag op school kwam hij naar me toe en gaf mij me onmiddellijk een knuffel en dan de volgende pauze had hij zijn naam op mijn allstar tip geschreven en op mijn arm in het super groot. Ik had dan mijn naam met een hartje op zijn arm geschreven en hij had nog eens mijn naam met een hartje op zijn andere arm geschreven en ik keek vandaag en het stond er nog op! En mijn gevoelens worden steeds maar erger, en ik word gek van het idee dat ik hem zou kunnen verliezen moest ik het vertellen..


    The best things in life aren't things.

    Het lijkt mij het beste om het toch te vertellen, maar ik heb zelf niet veel ervaring met dat soort dingen, dus ja... :x Alleszins veel succes! :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Als hij je naam in een hart op zijn arm schrijft is er best wel kans dat hij hetzelfde denkt, maar het alleen niet durft te uiten, omdat hij bang is voor exact dezelfde gevolgen.
    But I'm not sure, wil geen valse hoop in praten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als hij echt een goeie vriend is, zal hij heus niet niets meer met je te maken willen hebben als je hem vertelt dat je verliefd op hem bent. Je weet nooit wat het kan brengen, maar ik weet niet hoe lang het geleden is dat je vriendin hem afgewezen heeft dus misschien kun je beter nog even wachten? Maar je kunt zoiets toch best aan je beste vriend vertellen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    C18 schreef:
    Als hij je naam in een hart op zijn arm schrijft is er best wel kans dat hij hetzelfde denkt, maar het alleen niet durft te uiten, omdat hij bang is voor exact dezelfde gevolgen.
    But I'm not sure, wil geen valse hoop in praten.

    Hij kan toch ook een hartje schrijven omdat ik al sinds 5 jaar zijn beste vriendin ben? Dat denk ik toch,..


    The best things in life aren't things.

    ik zou het minstens subtiel proberen te weten te komen. hij gedraagt zich best 'verliefd', ik ken niet meteen een jongen die zonder reden je naam met een hartje op zijn arm zou schrijven.
    trouwens, over de vriendschap verpesten... ik ben nu ook samen met mijn beste vriend en dat gaat echt supergoed ^^ het moet dus niet per se slecht aflopen ^^


    Fooled ya!

    Je moet het hem gewoon vertellen meid.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    C18 schreef:
    Als hij je naam in een hart op zijn arm schrijft is er best wel kans dat hij hetzelfde denkt, maar het alleen niet durft te uiten, omdat hij bang is voor exact dezelfde gevolgen.
    But I'm not sure, wil geen valse hoop in praten.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    C18 schreef:
    Als hij je naam in een hart op zijn arm schrijft is er best wel kans dat hij hetzelfde denkt, maar het alleen niet durft te uiten, omdat hij bang is voor exact dezelfde gevolgen.
    But I'm not sure, wil geen valse hoop in praten.

    Ik heb dit ook gehad met een vriendin van mij.
    Het was wederzijds, maar we hebben het na 3-4 dagen uitgemaakt.
    We waren gewoon te bang dat onze hele vriendschap eraan kapot gaat (Ken haar al 12 jaar).

    Maar het blijft het beste dat je het hem gewoon zegt. Dat is beter voor jou en beter voor hem


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom meteen vertellen? Flirt gewoon, dan kom je er vanzelf wel achter of hij interesse heeft of niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tsja, ik zou zeggen dat je het niet moet vertellen omdat het daar bij mij wel is mis gegaan, maar goed, dat kan bij jou anders liggen hè? :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    C18 schreef:
    Als hij je naam in een hart op zijn arm schrijft is er best wel kans dat hij hetzelfde denkt, maar het alleen niet durft te uiten, omdat hij bang is voor exact dezelfde gevolgen.
    But I'm not sure, wil geen valse hoop in praten.

    Canales schreef:
    (...)
    Hij kan toch ook een hartje schrijven omdat ik al sinds 5 jaar zijn beste vriendin ben? Dat denk ik toch,..

    Maar hij schrijft toch twee keer zijn naam ook bij jou? at betekend toch iets, ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Hoewel ik dat nooit zou durven. (:


    Save me from myself.

    ik heb ook al een keer met mijn beste vriend gehad. Het was na drie weken uit, en weet je, het is nog steeds mijn beste vriend.
    Maar ik zou het gewoon vertellen als ik jou was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tuala schreef:
    Het lijkt mij het beste om het toch te vertellen, maar ik heb zelf niet veel ervaring met dat soort dingen, dus ja... :x Alleszins veel succes! :Y)


    Never forget the things that make you smile