• Ik heb een idee voor een story, met een zelfverzonnen artiest. Dat die er op een gegeven moment helemaal doorheen zit, en gewoon wil stoppen met het vak. Maar dat die manager haar overtuigt dat ze gewoon door moet gaan, blablabla. En dan gaat het steeds slechter en slechter, tot ze helemaal kapot gaat.
    En nu weet ik dus niet of ik dit wel wil gaan schrijven, omdat ik ten eerste niet weet of het origineel genoeg is, en of mensen dit zouden willen lezen.
    So please help me?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als jij er een geweldig verpletterd verhaal achter zou verzinnen, en niet zo'n verhaal waar alles heel voorspelbaar is, zou ik het echt een geweldig idee vinden.


    - Als je hem gaat schrijven, warn me please? :3

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 19:32 ]

    ik vind het een origineel idee dus doen !!!


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Het feit dat dit een onbekend persoon is en geen 1D of JB maakt deze story voor mij al lees-waardig. ^vv^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    p.s zet de link op dit topic als je klaar bent dan neem ik een kijkje xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ardency schreef:
    Het feit dat dit een onbekend persoon is en geen 1D of JB maakt deze story voor mij al lees-waardig. ^vv^

    Yeah. ^^

    Nee, maar ik denk dat als je het goed weet te schrijven, het zeker origineel kan zijn.
    Dus zeg maar boe als je begint. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Yeah. ^^

    Nee, maar ik denk dat als je het goed weet te schrijven, het zeker origineel kan zijn.
    Dus zeg maar boe als je begint. (:


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Het klinkt goed, dus doen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Abominate schreef:
    Als jij er een geweldig verpletterd verhaal achter zou verzinnen, en niet zo'n verhaal waar alles heel voorspelbaar is, zou ik het echt een geweldig idee vinden.


    - Als je hem gaat schrijven, warn me please? :3


    comfort in c h a o s

    Zeker doen, het is een goed idee.
    Ik ga hem alleen niet lezen.
    -Sorry, ik vind heel veel story's niet leeswaardig. Niets persoonlijk!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 15:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abominate schreef:
    Als jij er een geweldig verpletterd verhaal achter zou verzinnen, en niet zo'n verhaal waar alles heel voorspelbaar is, zou ik het echt een geweldig idee vinden.


    - Als je hem gaat schrijven, warn me please? :3


    It's going to be difficult, but not impossible.