• Ik heb toestemming


    Welkom bij mijn Hongerspelen wedstrijd!
    Een wedstrijd voor echte Tributen die alles op alles zetten om te overleven
    Het is simpel
    12 districten
    1 jongen
    1 meisje
    uit elk district
    24 tributen
    1 Arena
    May the Odds be ever in your favor


    Regels
    Deze wedstrijd is gebonden aan een streng tijdschema dus ik verwacht van mijn tributen dat ze op tijd inleveren.
    Je kan op zijn hoogst 2 dagen uitstel krijgen, mist je het goed van tevoren laat weten
    Je krijgt ongeveer anderhalve week voor een opdracht zodat ik een halve week heb voor het nakijken
    Er zullen 6 opdrachten komen



    Gamemakers
    Ik zoek 3 spelmakers om mij te vergezellen bij het zuur maken van de levens van de tributen

    Tributes
    Ik zoek 24 tributen.
    Ik deel jullie willekeurig in bij een district en bij een geslacht
    District 1
    District 2
    M:Gancanagh
    J:Z0RR0
    District 3
    M:Demustachana
    J:Kreacher
    District 4
    District 5
    J:Seaver
    M;Cadaver
    District 6
    J:Mallory
    M:annickemiek
    District 7
    J:Memoria
    M;SateGoddess
    District 8
    J;Beckett
    M:Kwijt
    District 9
    District 10
    M:Liberacorpus
    J:5TYLES
    District 11
    M:Aislinn
    J:Lane
    District 12


    Opdracht 1:
    We beginnen de spelen met een bewerkopdracht
    Werk samen met je district partner en ontwerp een kostuum voor de parade
    Let op, het moet bij je district passen
    Klein voorbeeldje :District 11
    Het moet natuurlijk wel uitgebreider dan dat
    Inleverdatum:21 December/


    Kleine mededeling
    Ik ben vaak pas rond half 7 in de avond online
    Dit omdat ik tot 5 uur op school zit of tot 5 uur moet werken , ook op zaterdag
    Ik zorg wel dat alles up to date blijft omdat ik bijna geen huiswerk heb en er dus in de avond aan kan werken

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 21:03 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Decembre schreef:
    Blijkt dat er morgenavond nog niet genoeg tributen zijn
    Dan veranderen de tributen die nog alleen zijn
    als bv kwijt en Aislinn nog geen partner hebben, dan komen zij samen in 1 district
    dit doe ik helemaal willekeurig

    Ok (: Maar week ik dan zoiezo samen met het meisje uit 6?


    •*• Lululu •*•

    Decembre schreef:
    (...)
    Ja
    Ik wacht nog even tot morgenavond, blijken er dan meer dan 4 mensen spelmaker te willen zijn moeten jullie je motivatie opgeven en dan kies ik de 3 beste uit

    Oke is goed! En hoeveel mensen hebben zich tot nu toe opgegeven?


    Never forget who you are

    Het lijkt me dan trouwens ook logisch als district 1 district 2 en district 4 worden gevuld :')


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Ok (: Maar week ik dan zoiezo samen met het meisje uit 6?

    Nee dat was even als voorbeeldje
    Ik hoop op genoeg deelnemers zodat iedereen een district partner heeft
    Maar mocht het niet gebeuren dan wordt je met iemand anders ingedeeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mallory schreef:
    Het lijkt me dan trouwens ook logisch als district 1 district 2 en district 4 worden gevuld :')

    Ja, ik doe het willekeurig maar merkte net al op dat die nog leeg zijn, daar ga ik wel rekening mee proberen te houden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Walcottx1D schreef:
    (...)
    Oke is goed! En hoeveel mensen hebben zich tot nu toe opgegeven?

    2


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mag ik alsje- alsjeblieft een meisje zijn? Jongens vind ik echt heel moeilijk. Ik weet dat er niet gelet wordt op voorkeur, maar kan het?


    Tijd voor koffie.

    Gancanagh schreef:
    Ik wil ook wel meedoen :Y).

    En gezien mensen hun voorkeuren doorgeven doe ik dat ook maar; Ik zou wel met Amy (Aislinn) willen samenwerken. (mocht je er uiteindelijk dan toch rekening mee houden en als Amy dat ook goed zou vinden, that is ^^)


    Ik weet niet of je het niet gezien had of nog niet weet waar je me in wilt delen, maar ik zag net dat iemand die zich na mij had ingeschreven al in de lijst staat dus ik dacht je mijn post nog maar even onder de aandacht te brengen.
    Baat het niet dan schaadt het niet, toch ^^

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:50 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je het niet gezien had of nog niet weet waar je me in wilt delen, maar ik zag net dat iemand die zich na mij had ingeschreven al in de lijst staat dus ik dacht je mijn post nog maar even onder de aandacht te brengen.
    Baat het niet dan schaadt het niet, toch ^^

    Sorry niet gezien
    Maar je staat erbij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mag ik misschien ipv 3 het meisje in 1 zijn? :3 als we dan toch over voorkeuren praten, hihihi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Mag ik misschien ipv 3 het meisje in 1 zijn? :3 als we dan toch over voorkeuren praten, hihihi.


    Ach, ik wou ook het liefst in 4, maar ik mag al een Meisje zijn, dus daar ben ik al heel blij mee!

    Bedankt!


    Tijd voor koffie.

    Decembre schreef:
    (...)
    Sorry niet gezien
    Maar je staat erbij

    Dankje. En ik wil niet vervelend doen maar het is Gancanagh (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En mocht je uiteindelijk nog moeten veranderen en jongens te kort hebben, dan mag je mij wel een jongen geven. Heb ik geen problemen mee :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mag ik meedoen? ^^
    Als het kan het liefst gewoon een meisje, maar ik weet niet of daar rekening mee wordt gehouden? -met de voorkeur, bedoel ik (zoals Kwijt ook al zei =P)-
    En als je samen met je districtspartner een opdracht maakt en jouw opdracht heeft het laagste cijfer, val je dan met z'n tweeën af?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 13:59 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kan ik ook nog meedoen? Lijkt me super namelijk, i love THG (H)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa