• Hier een fantopic voor Frederic de Smet, winnaar So You Think You Can Dance

    Als je hem helemaal geweldig vind laat hier dan een berichtje achter, plaats foto's en klets gezellig met anderen over alles wat met Frederic te maken heeft!
    Follow ons op twitter voor meer Frederic nieuws @fredericSYTYCD
    xx

    En weer reclame verstopt in een berichtje :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I love him ! :3 Ik had eigenlijk verwacht dat Vivian zou winnen, maar dat Frederic won vind ik echt keistoer :3


    Vatican Cameos

    Temperature schreef:
    I love him ! :3 Ik had eigenlijk verwacht dat Vivian zou winnen, maar dat Frederic won vind ik echt keistoer :3

    Echt precies hetzelfde!
    Ik had ook verwacht dat Vivian zou winnen, hoewel het mij persoonlijk niet zo veel had uitgemaakt. Ze zijn allebei goed, en ik had het hun allebei evenveel gegund. Maar ik vond het wel leuk dat Frederic won, dat hadden veel mensen niet gedacht! Zelfs Ann was verrast, dat zag je aan haar gezicht toen ze de naam voorlas! En Frederic had t zelf ook niet verwacht. Echt schattig hoe hij keek haha :3


    Inspiration can hit you any time

    Nou ja, fan is een groot woord, maar ik ben wel blij dat hij heeft gewonnen, ik gunde het hem echt. Daarbij was hij ook echt wel goed/heel erg gegroeid. (Al had ik het Vivian ook gegund, het liefst had ik het ze beiden gegund. Samen waren ze zó goed. Ze moeten eigenlijk gewoon samen blijven dansen. :)


    Bad decisions make good stories.

    Constantine schreef:
    (...)
    Echt precies hetzelfde!
    Ik had ook verwacht dat Vivian zou winnen, hoewel het mij persoonlijk niet zo veel had uitgemaakt. Ze zijn allebei goed, en ik had het hun allebei evenveel gegund. Maar ik vond het wel leuk dat Frederic won, dat hadden veel mensen niet gedacht! Zelfs Ann was verrast, dat zag je aan haar gezicht toen ze de naam voorlas! En Frederic had t zelf ook niet verwacht. Echt schattig hoe hij keek haha :3


    True haha, ja, maar Denden was ook keigoed, en Kalila ook, eigenlijk had het me helemaal niet uitgemaakt. Ik vond ze allemaal keigoed <3.


    Vatican Cameos

    Oromis schreef:
    En weer reclame verstopt in een berichtje :W


    hoezo reclame? ik zoek gewoon mensen wie ggezellig mee willen praten over hem, je hoeft hier niet op te klikken als je niet wil :p

    Oromis schreef:
    En weer reclame verstopt in een berichtje :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oromis schreef:
    En weer reclame verstopt in een berichtje :W


    26 - 02 - '16

    Ik was voor hem <3


    •*• Lululu •*•