• Hey mensies.

    Njaa, ik zit dus in een dansgroep, dat weten jullie wel al denk ik. Maar daar kun je ook acteren en zingen. Nou, we hebben een mail gehad om dat dus te vragen of je wil zingen. M'n ouders vroegen me het allebei al, ik vond het zo raar. Maar uh, weetje, als je zingt moet je soms met 4 op het podium, terwijl als ik dans,staan er 20 mensen op. You know, ik zing heel graag, en ik vind van mezelf ook dat ik het wel kan (Sorry voor het ego, maar dat vind ik nu eenmaal) maar ik ben al fckn' zenuwachtig als ik moet dansen, wat gaat dat dan zijn als ik 'alleen' op het podium moet gaan staan? O.o Ik wil niet dat heel die zaal naar mij kijkt ofzo..

    Ik zing fckn' graag.. Maar euh, als ik daar dan sta, en niet meer op durf? Ik sterf man..

    wat moet ik nou doen?

    gwn doen ;)
    da heb ik ook ;)
    je moet gwn alleen nr de muziek luisteren en nergens aan denken en dan doen ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gewoon gaan. Als het slecht uitpakt, weet je tenminste wat het waard is [/dan niets]
    en als het goed uitpakt, kan je het gewoon vaker doen^6


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Weet je, van te voren zijn er altijd meer zenuwen dan als je eenmaal op het podium staat, al helemaal bij zingen. Ik moest voor een heel groot feest een keertje voor 500 mensen alleen zingen+gitaar spelen. Ik ging half dood aan de zenuwen, maar toen er eenmaal op zat podium was verdween de stress!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    gwn doen,
    kheb da ook is gedaan vo een volle zaal O.O
    da gaf echt ne kick
    ik was verdomd zenuwachtig, tot da ge opt podium sta, echt dan verwijnt al uwe stress !!
    das echt super leuk ;)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    DOEN KEIND DOEN!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Gewoon doen;)
    succes alvast

    iedereen zegt doen .. but weetje hoe moeilijk het is als je daar staat X'D
    Dude ,ik zing ook .. alleen ik zweer het je ,, als is het voor mijn moeder durf ik niet eens te zingen XD Al heb ik het wel enkele keertjes gedaan soals in een bus door de micrfoon ding met een vriendin van mij voor 50 kindjes die ik niet kende XD und karaoke show in spanje ,maar dat was ook met een groepje xD Alleen ik weet hoe moeilijk het kan zijn als je daarstaat ,, maar als je goed kunt singen en je eenmaal bezig bent loopt alles wel okay XD Tenzij je van het podium afvalt >< (A)


    Crack a bottle

    iedereen zegt doen .. but weetje hoe moeilijk het is als je daar staat X'D
    Dude ,ik zing ook .. alleen ik zweer het je ,, als is het voor mijn moeder durf ik niet eens te zingen XD Al heb ik het wel enkele keertjes gedaan soals in een bus door de micrfoon ding met een vriendin van mij voor 50 kindjes die ik niet kende XD und karaoke show in spanje ,maar dat was ook met een groepje xD Alleen ik weet hoe moeilijk het kan zijn als je daarstaat ,, maar als je goed kunt singen en je eenmaal bezig bent loopt alles wel okay XD Tenzij je van het podium afvalt >< (A)


    of als je wordt aangevallen door ondergrondse aliëns die verkleed zijn als pieten en een worstenbroodje eten :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!