• Ik loop achter alle kinderen aan en voelde me bang. Waarom moest ik naar deze school? Zo vervelend was ik toch ook niet? Ik moest gaan zitten en luisteren maar kreeg niks mee. Ik keek verbaasd om me heen en zag allemaal foto's van mensen die net deden alsof ze toverkrachten hadden. Ik glimlach even als ik me bedenk hoe ze die gefotoshopt hebben. Ik voel dat er aan mijn arm getrokken wordt en kijk naar het meisje naast mij. 'Zo groot en machtig wil ik ook worden, en jij?' vraagt ze met grote ogen. Was die foto echt?

    Dit verhaal gaat over een groep jongeren die naar een kostschool gestuurd worden. Slechts een paar weten waarom en wat ze moeten doen. De rest hoort daar zelf achter te komen. De school is bedoeld om je krachten of gave's goed verder te ontwikkelen. Bijna geen enkel kind dat daar komt weet dat hij/zij de kracht of gave heeft en moet daarom ook veel leren. Als iedereen eenmaal weet hoe ze de kracht een beetje beheersen komen ze erachter dat de school ook een duistere kant heeft. Ze voelen zich ook anders, ze zijn minder hun zelf. Ze houden allemaal helemaal niet meer van dezelfde dingen als eerst, ze voelen zich alleen nog maar aangetrokken door de kracht of de gave.


    Topic 1
    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    mijn topics


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hoi mensjes


    Spoiler alert: you will save yourself

    mijn topics, wie wil Sky of Hunter ontmoeten?


    Remember to be ridiculous.

    Haaaaaai c:


    Happy Birthday my Potter!

    Squib schreef:
    mijn topics, wie wil Sky of Hunter ontmoeten?

    Jonathan voor Sky?


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    (...)
    Jonathan voor Sky?


    is helemaal goed


    Remember to be ridiculous.

    Mew :3 mijn tops


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is er iemand die Lil wilt ontmoeten?


    Happy Birthday my Potter!

    IEDEREEN MOET SNEL DE TREIN IN, WANT DIE VERTREKT BIJNA! DE GENE DIE ER NIET ZIJN ZITTEN GEWOON IN HUN EENTJE IN EEN COUPÉ


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rider schreef:
    Is er iemand die Lil wilt ontmoeten?

    David?


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    (...)
    David?


    Oké, zal ik doen dat alle coupés vol zijn en ze daarom maar bij hem gaat zitten?


    Happy Birthday my Potter!

    Oke


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    @Nyan, ik weet nit of je het gezien heeft maar ik heb met Hunter op Michael gereageerd


    Remember to be ridiculous.

    ja heb ik gezien ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH