• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |O em gie. Ik was vergeten dat ik met je aan het praten was. o.O Kiphoofd dat ik ben. |
    Ethan William Peterson
    "Ik heb een gesprek met mijn vriend. Enige problemen mee?" Ethan wierp zijn handen in de lucht. "Just asking, dude." mompelde hij. "Schiet me niet dood." Ethan draaide zich weer om in zijn stoel en ging weer verder met het Louvre. Ethan wist dat hij wat over het hoofd zag maar had geen idee wat het überhaupt zou kunnen zijn. Als de andere 'geeks' hier nu waren...


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Ryan
    'Groep twee.' zeg ik dan beslist en kijk Dylan aan. 'Zorg dat haar niets overkomt.' zeg ik lichtjes dreigend en druk een kus op Ace haar lippen. Ik hoor Embry 'Yes!' roepen 'Ik heb nog 5 euro van je te goed Dylan!' zegt hij lachend en ik trek een wenkbrauw op. hebben ze nu serieus een weddenschap afgesloten?


    [Ik zit hier serieus keihard te lachen. Mn zusje schrok zich dood net]

    Acery
    'Pas maar op jongens, ik heb messen en ik haat weddenschappen,' zeg ik poeslief tegen de jongen die net "YES" riep. 'Oeh, moet ik bang worden van een meisje?' 'Nee, maar wel van een meisje met messen,' grijns ik.

    [ik probeer mijn zusje uit te leggen waarom ik lach, werkt niet]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [waarom lach je xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik grinnik en knijp zachtjes in haar hand. Ik zucht en laat haar dan los. 'Niets stoms doen ok.' grinnik ik zachtjes en ga dan naast Embry lopen. Wij moeten een stuk voor lopen en de anderen volgen dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik grinnik en knijp zachtjes in haar hand. Ik zucht en laat haar dan los. 'Niets stoms doen ok.' grinnik ik zachtjes en ga dan naast Embry lopen. Wij moeten een stuk voor lopen en de anderen volgen dan.


    [Om die weddenschap.]

    Acery
    'Ik en stom doen? Geen goede combi Ryan.' Ik volg de groep waar ik bij ingedeeld ben. 'Ace, right? Ik ben Dylan.' 'Nice to meet you.' Ik loop stug door en wacht op de actie.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik en Embry lopen op ons gemak door en zijn de andere 3, de nieuwelingen blijkbaar, wat voor ons lopen. We zien Alex aan een paal vast getapet hangen.Het roept gewoon valsstrik, zelf een blinde kan dat zien. Ik kijk hen aan. 'Jij maak hem los, wij geven je rugdekking.' zeg ik tegen één van de nieuwelingen. 'Nu!' en ik ren. Op dat moment komen er een stuk of 5 gasten tevoorschijn mét een geweer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    Ik zie vijf schutters tevoorschijn komen. 'Het echte werk is begonnen Farelley,' grinnik ik en ik haal een van de messen uit mijn laars. Ik verstop het in mijn mouw en wacht tot ze gaan schieten. Daarna zou ik in actie komen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik vloek want alle 5 de lopers staan op ik en Embry gericht omdat wij volgens hen het meeste gevaar vormen. Ik haal mijn wapen uit mijn jaszak en begin te schieten op hen. Ik probeer ondertussen niet geraakt te worden en een nieuweling met Alex los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Ianto Howell
    Ik keek naar hem toen naar zijn computerscherm en toen weer naar Phil, die niet meer voor de webcam zit. Die was vast zoetigheid aan het halen. Ik keek nog eens naar de kaart op de nerd's scherm. "Luchtschachten, dan de vlaggemast, over de balken en dan via de bovekanten van de zo te zien sokkels naar dat paneel rechts onderin." Ik speelde echt veels te veel Assassin's Creed. Zelf had ik het wel eens geprobeert... Het was redelijk gelukt... Tot ik van een hek viel en mijn arm brak. Ik keek weer naar het schermpje van mijn telefoon, waar Phil weer zichtbaar was en ging verder met praten terwijl hij tweets at.


    Bowties were never Cooler

    Acery
    Ik haal ook het andere mes uit mijn laars en loop naar een van de schutters. 'Goedendag.' Ik steek mijn mes in zijn rug en pak zijn geweer af. Daarna trek ik mijn mes er weer uit. 'Ryan, vangen!' Ik gooi het geweer naar Ryan zodat hij twee geweren heeft om mee te schieten.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Op dat moment komen er nog bendeleden tevoorschijn van de Throtters en twee staan akelig dicht bij Ace. 'Ace kijk uit!' roep ik en wil naar haar toerennen. Ik voel een steek door mijn arm gaan. Dat ook nog. Ik zucht en geef Alex één van de wapens vlug en begin weer te schieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Goedendag jongens.' Ik strek mijn handen en voel hoe mijn messen zich in de lichamen boren. Ik trek de messen terug en grijns bij het zien van het bloed. Nice, blood!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik blik even naar Ace en zie dat ze haar wel red. 'Gaat het?' vraagt Embry als hij naast me staat. 'Het is mijn arm maar, ik kijk er straks naar.' antwoord ik en denk even na. Ik zie sommige vechten maar zie Tasha nergens. 'Alex!' roep ik als hij de Throtter heeft neergestoken. 'Waar is Tasha?' 'Ze zat daarnet in een soort bunker.' Ik frons en Embry kijkt me aan. Ik begin te lopen met hen 2 op mijn hielen en zoek iets dat op een bunker lijkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ethan William Peterson
    Ethan draaide zich terug om. "Wát zei je?" Hij wachtte niet op het antwoord van de jongen met de llamamuts op en keerde zich terug naar het scherm. Snel berekende hij het hele plan en kwam tot de conclusie dat het redelijk goed in elkaar zat als je de bewakingscamera's op het plafond niet meerekende. Maar dat kon makkelijk werden uitgeschakeld. Kortom, het plan zou kunnen werken. "Dude! You're a genuis!"


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik blik even naar Ace en zie dat ze haar wel red. 'Gaat het?' vraagt Embry als hij naast me staat. 'Het is mijn arm maar, ik kijk er straks naar.' antwoord ik en denk even na. Ik zie sommige vechten maar zie Tasha nergens. 'Alex!' roep ik als hij de Throtter heeft neergestoken. 'Waar is Tasha?' 'Ze zat daarnet in een soort bunker.' Ik frons en Embry kijkt me aan. Ik begin te lopen met hen 2 op mijn hielen en zoek iets dat op een bunker lijkt.


    Acery
    Ik zie Ryan verdwijnen als er nog meer Throtters komen. Met geweren natuurlijk. Ik pak mijn messen stevig vast en probeer goed te mikken. Helaas word ik natuurlijk ook geraakt door een kogel, in mijn arm. Ik grom en vloek binnensmonds. Ik beuk mijn messen in twee lichamen en zie dat zo goed als alle Throtters op de grond liggen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen