• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    Ik kijk naar Tasha en zie haar huilen. Ik bijt op mijn lip en loop naar haar toe. Ik knuffel haar even snel, want dat is meestal wat je wilt als je huilt. Een knuffel. 'Alles goed met jou Ry?' vraag ik hem.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    'Niets aan de hand, steekwonde in mijn arm maar daar kijk ik straks wel naar.' zucht ik en draag Tasha als een prinsesje door de straten naar Dylan's huis. Ik pak met moeite de sleutel uit het aarde van de potplant en open de deur. De jongens zijn de lijken aan het opruimen. Ik loop naar boven en stop Tasha in bed. Ik zucht en ga zitten in de zetel en trek Ace op mijn schoot. 'Waarom luisterde je niet.' mopper ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Ik kan je toch niet alleen laten? Wacht even, even mijn arm schoonmaken.' Ik sta op van Ryans schoot en loop naar de keuken. Ik zet de kraan open en spoel mijn arm af. Stom geweer ook. Opeens zie ik dat ik niet alleen in mijn arm geraakt ben, maar ook in mijn been. Not fun. Gelukkig is dit net een vrij diepe snee, meer niet


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    5TYLE5 schreef:
    Tyler Julien Jones | Posh Totty
    Marie schudde haar hoofd. "Praat niet zo over hem. Hij heeft me geholpen." Tyler kon zien aan Marie's gezicht dat ze het wel aan Noah had vertelt. Tyler was jaloers op de jongen met de dreadlocks en begreep de plotselinge verdediging niet.
    "Wat héb jij toch met die weirdo. Vorig jaar zei je nog dat je zijn haar in brand wilde steken." Dat was niet helemaal waar maar ook niet helemaal gelogen, want Tyler was bijna 100% zeker dat Marie had gewild dat Noahs haar in brand was geschoten door de eerstejaars dan dat van één van de Chavs.


    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    Marie keek de kamer even rond terwijl ze op haar bed haar kussen omhelsde. De kamer had een opknapbeurt nodig, vond ze. Hij was al langer dan vier jaar hetzelfde.
    Marie keek Tyler weer aan en kon zien dat hij jaloers was.
    "Wat héb jij toch met die weirdo? Vorig jaar zei je nog dat je zijn haar in brand wilde steken."
    "Tyler!" zei Marie verwijtend. "Dat ik met hem heb gepraat en dat ik het waardeer dat hij wilde luisteren, wilt nog niet zeggen dat ik hem plotseling de leukste jongen van heel de school vind, laat staan dat ik zijn haar plotseling wél leuk vind," zei ze, met een kwade trilling in haar stem.


    help

    Ryan
    Ik loop haar achterna en til haar dan zonder moeite op zodat ze op het aanrecht zit. Ik pak een spons en veeg het bloed weg. 'Je weet dat je veel erger gewond geraakt kon zijn?' zeg ik zachtjes en doe dan de spons terug weg. Ik trek mijn shirt dan uit en kijk in de spiegel die er hangt naar de wonde. Gewoon een ader geraakt, geen slagader. Dat scheelt alweer iets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik loop haar achterna en til haar dan zonder moeite op zodat ze op het aanrecht zit. Ik pak een spons en veeg het bloed weg. 'Je weet dat je veel erger gewond geraakt kon zijn?' zeg ik zachtjes en doe dan de spons terug weg. Ik trek mijn shirt dan uit en kijk in de spiegel die er hangt naar de wonde. Gewoon een ader geraakt, geen slagader. Dat scheelt alweer iets.


    Acery
    'Ja, maar jij ook hoor. Waar ligt de EHBO kit?' vraag ik Ryan en begin in een kastje te zoeken. Gelijk raak. Ik pak een rol verband eruit en begin Ryans wond te verzorgen. Zelf probeer ik bij mezelf ook wat verband aan te brengen om mijn arm, maar het lukt niet helemaal. 'Uhm, help?' lach ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik lach zachtjes en begin haar arm te verzorgen. Ik doe het stuk dat ze al gedaan had eraf en doe er eerst wat ontsmettingszalf op en dan pas het verband. Ik doe het mooi rond haar arm en kijk haar dan aan en kus zachtjes haar lippen. 'Hoe komt het dat je zo goed kan vechten?' vraag ik lichtjes fronsend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Where is Lene? :/]


    help

    [So you think you can dance, opname aan het bekijken]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik lach zachtjes en begin haar arm te verzorgen. Ik doe het stuk dat ze al gedaan had eraf en doe er eerst wat ontsmettingszalf op en dan pas het verband. Ik doe het mooi rond haar arm en kijk haar dan aan en kus zachtjes haar lippen. 'Hoe komt het dat je zo goed kan vechten?' vraag ik lichtjes fronsend.


    Acery
    'Ehm, jiu jitsu en zwarte band karate?' glimlach ik onzeker. Tja, dat is wel handig soms. Vooral in dit soort situaties is een zwarte band karate wel handig. Ik kijk even naar mijn been waar de snee zit en ga er even over met mijn vinger.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik verbind dan haar been ook en zucht. 'Wat moet ik toch aan met jouw... voor hetzelfde geld was je dood vandaag.' zeg ik en strijk zachtjes door haar haren. Ik neem haar weer terug naar de kamer van Tasha. Ik kan haar nu niet alleen laten, misschien doet ze uit ellende iets stoms.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Moet jij nodig zeggen Ryan. Jij stort je in het gevaar en ik volg je dus. Wat je met mij moet? Ik ben onhandelbaar,' grijns ik.

    [godsamme. ik moet stoppen van mn pa]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Het is niet echt aan mij om te zeggen, maar er staat wel in de regels dat er maximum twee regels moeten staan.

    Eerlijk gezegd begin ik me een beetje aan die korte posts te ergeren, want dan moet ik constant alle pagina's overlopen om te zien waar mijn post staat.

    Sorry voor mijn geklaag, Lizetje. Maar probeer eens tien regels te schrijven, als iemand dan reageert met tien regels, is het niet zo moeilijk om daar in te blijven. :3]


    help

    [weetje wat pas stom is? Mijn pa trok gister de stekker van het internet eruit]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 6:30 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik knik nadenkend. 'Moet ik onthouden voor de volgende keer, dan bind ik je wel vast of zo, maar aangezien er geen volgende keer komt...' zeg ik en kijk even streng naar Tasha. 'Toen Kev werd neergeschoten gingen ze er allemaal van door, ze vergaten me even.' zucht Tasha en ik knik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'