• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Niet zo pessimistisch.' grinnik ik en kijk naar de lucht. Ik tel de wolken en hoop nu dat mijn gsm niet over zal gaan. Dat ik hier nog een tijdje op mijn gemak met Ace kan liggen. Maar jammer genoeg hoor ik Coldplay spelen. Ik zucht en pak mijn gsm. 'Hallo?' mompel ik en Alex begint door de telefoon te ratelen. 'Wow wow calm down.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Pessimistisch? Ik ben niet pessimistisch.' Coldplay begint te spelen en ik hoor het geratel van degene aan de andere kant luid en duidelijk. Ik tel de gaten tussen de wolken, waarbij ik iedere keer opnieuw kan beginnen en wat me een groot gelach opleverd.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik glimlach even als ik Ace hoor lachen. 'Begin eens opnieuw.' zeg ik tegen Alex. 'Het is allemaal een val. Ze hebben Tasha en ze zitten me op de hielen. Haal de anderen.' Ik vloek en druk op het rode telefoontje. IK kijk naar Ace en trek haar recht. 'Ace, pak de eerste taxi die stopt en wacht op me op school.' zeg ik en kus haar lippen nog een laatste keer. Ik wacht tot ze zegt dat ze het zal doen. Waarom verpesten ze het mooie moment?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'I'm coming with you Ry,' zucht ik en kijk hem brutaal aan. 'Ik ga jou niet in gevaar brengen als ik zelf niet mee mag,' grinnik ik. 'En zeg niet dat het niet mag Ryan, want ik achtervolg je wel.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik kijk haar strak aan. 'Ace je weet niet waar je je in waagt, ik vraag Embry en Dylan wel of ze je vasthouden zodat je niet weg kan, ik laat je mooi niet in het hol van de leeuw binnen.' zeg ik en verstrengel onze handen. Ik loop met haar richting het ziekenhuis voor 2 redenen, haar achter te laten en een wapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Waarom mag ik niet mee?' pruil ik. Ik wil mee. Ik ga niet niks zitten doen terwijl Ryan zich in het hol van de leeuw waagt. We lopen naar het ziekenhuis en ik voel de bui al hangen. Ik moet daar blijven, of ik het wil of niet.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik loop het ziekenhuis binnen. 'Omdat het te gevaarlijk is en ik je niet wil verliezen.' zeg ik zuchtend en kijk naar de jongens. 'Het is een val, ik moet Alex gaan helpen.' Onmiddellijk staan ze allemaal recht en ik zucht. 'Nee er moeten 2 mensen bij Ace blijven.' zeg ik en Dylan kijkt me scherp aan. 'Sorry maat maar ze zal voor haarzelf moeten zorgen, ik wil niet dat nog iemand in het ziekenhuis ligt dus heel de bende moet mee.' Ik grom gefrustreerd. 'Maar-' 1 blik doet me alweer zwijgen. Ik voel een woedeaanval opkomen maar adem diep in en uit. Dan draai ik me naar Ace. 'Alsjeblief, blijf hier.' zeg ik smekend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annabeth schreef:
    (...)

    Dacht ik dus ook...

    Je lacht je gegarandeerdeen bult als je mijn dagboek leest. xd


    Lees jij de mijne dan maar. Jij lacht je gewoon plat. (:


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik loop het ziekenhuis binnen. 'Omdat het te gevaarlijk is en ik je niet wil verliezen.' zeg ik zuchtend en kijk naar de jongens. 'Het is een val, ik moet Alex gaan helpen.' Onmiddellijk staan ze allemaal recht en ik zucht. 'Nee er moeten 2 mensen bij Ace blijven.' zeg ik en Dylan kijkt me scherp aan. 'Sorry maat maar ze zal voor haarzelf moeten zorgen, ik wil niet dat nog iemand in het ziekenhuis ligt dus heel de bende moet mee.' Ik grom gefrustreerd. 'Maar-' 1 blik doet me alweer zwijgen. Ik voel een woedeaanval opkomen maar adem diep in en uit. Dan draai ik me naar Ace. 'Alsjeblief, blijf hier.' zeg ik smekend.


    Acery
    'Denk je dat ik jou wil verliezen Ryan?' vraag ik hem. 'Hier, neem mijn mes dan mee.' Ik gooi hem mijn mes toe dat ik alweer te pakken had gekregen en in mijn laars zat. 'Ik ga mee, maar ik zal dan weggaan als jij het zegt,' zucht ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik zucht en geef haar haar beide messen terug. 'Je moet je wapens dan niet aan mij geven he. Anders sta je machteloos.' zeg ik zachtjes en Embry geeft me Glock en extra kogels. Ik hang die aan een hakje die in mijn jas hangt en voel nog even of mijn mes nog in mijn broekzak zit. Oke. Ik pak dan Ace haar hand vast en verstrengel onze vingers. 'Rennen of verstoppen als ik het zeg ok.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    Lees jij de mijne dan maar. Jij lacht je gewoon plat. (:


    [Als je mijn dagboek gaat lezen denk je meer van WTF wat had zij een kutklas op de basisschool. Bij mij staan er echt alleen maar slechte dingen in en soms dromen die ik niet wilde vergeten.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik zucht en geef haar haar beide messen terug. 'Je moet je wapens dan niet aan mij geven he. Anders sta je machteloos.' zeg ik zachtjes en Embry geeft me Glock en extra kogels. Ik hang die aan een hakje die in mijn jas hangt en voel nog even of mijn mes nog in mijn broekzak zit. Oke. Ik pak dan Ace haar hand vast en verstrengel onze vingers. 'Rennen of verstoppen als ik het zeg ok.' fluister ik zachtjes.


    Acery
    'Alright.' Ik verstop de messen in mijn laars en loop met Ryan mee. Gelukkig heb ik ook nog zwarte band karate en heb ik een tijdje jiu jitsu gedaan. Vechtsporten kan ik dus wel. En messen zijn handige werktuigen voor mij. Ryan heeft een pistool gekregen van een van de jongens en zij hebben volgens mij ook wel goede wapens.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    '2 groepen.' zegt Dylan. 'De ene groep gaat Alex zoeken, de andere wacht en als de eerste groep aangevallen word kan de 2de hen helpen.' Hij kijkt ons nadenkend aan. 'Ryan, Embry en jullie 3 daar.' zegt hij en duid hen aan. Hij heeft blijkbaar geen zin om namen te gebruiken. 'Zitten in de eerste groep. 'De rest blijft bij mij. Ryan waar moet Ace?' Ik kijk hem moeilijk aan. Ik wil haar het liefst dicht bij me houden zodat ik weet dat ze veilig is maar ze is eigenlijk veiliger in de 2de groep.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Ik ga wel alleen?' grinnik ik en pak mijn messen vast. Ik kijk Ryan aan en glimlach even. 'Mij maakt het niet uit. Al moet ik met een vuilnisbak samenwerken,' zeg ik schouderophalend. Het maakt mij echt niet uit, als Ryan maar niet gewond raakt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    'Groep twee.' zeg ik dan beslist en kijk Dylan aan. 'Zorg dat haar niets overkomt.' zeg ik lichtjes dreigend en druk een kus op Ace haar lippen. Ik hoor Embry 'Yes!' roepen 'Ik heb nog 5 euro van je te goed Dylan!' zegt hij lachend en ik trek een wenkbrauw op. hebben ze nu serieus een weddenschap afgesloten?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'