• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik weet dat ik haar een uitleg verschuldigd ben maar dan kan altijd nog. Ik bel een taxi en kijk haar aan. 'De taxi komt binnen 5 minuten.' zeg ik en steek mijn hand naar haar uit. Ik wacht tot ze besluit hem vast te nemen en niet en we kunnen vertrekken naar buiten.


    Acery
    Ik pak snel nog een fles cola en draai die open. 'Ook een slokje?' vraag ik en pak zijn hand vast. Ik neem een slok uit de fles en geef hem dan aan Ryan. We lopen naar buiten en wachten daar op de taxi.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik drink wat van de cola en blijf haar hand vasthouden. De taxi komt na een tijdje en ik laat haar instappen en geef de chauffeur het adres van het ziekenhuis. Ik kijk Ace aan. 'Normaal zal er niets fout gaan en heb je dat mes niet nodig.' zeg ik zachtjes zodat de chauffeur het niet hoort 'Maar beloof me als ik zeg dat je moet rennen en in een taxi stappen terug naar school, dat je dat doet.' zeg ik haar en kijk haar afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik drink wat van de cola en blijf haar hand vasthouden. De taxi komt na een tijdje en ik laat haar instappen en geef de chauffeur het adres van het ziekenhuis. Ik kijk Ace aan. 'Normaal zal er niets fout gaan en heb je dat mes niet nodig.' zeg ik zachtjes zodat de chauffeur het niet hoort 'Maar beloof me als ik zeg dat je moet rennen en in een taxi stappen terug naar school, dat je dat doet.' zeg ik haar en kijk haar afwachtend aan.


    Acery
    Ik neem net een slok cola als Ryan iets zegt. 'Maar beloof me als ik zeg dat je moet rennen en in een taxi stappen terug naar school, dat je dat doet.' Ik spuug bijna de cola weer uit en slik het snel door. 'Ik kan niks beloven Ry, ik ga je echt niet alleen laten in een gevecht.' Ik kijk uit het raam van de taxi en wacht tot die stopt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik grom gefrustreerd. Ik wil niet dat Ace in een gevecht betrokken raakt. Het zou gevaarlijker zijn voor ons beiden aangezien ik dan alles zou doen om haar te beschermen ook al kan ze vechten. De auto stopt voor een armmoedig ziekenhuis. We zijn in de buitenwijken. Ik pak haar hand terug vast, betaal de chauffeur en loop dan met haar het ziekenhuis in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Don't be afraid, I can protect myself. Remember, I've got a knife and I can do karate like no one can,' grijns ik en we lopen het ziekenhuis in. Ik voel me wel zenuwachtig worden. Straks denken ze nog dat Ryan en ik samen zijn. Misschien wil ik dat wel. Misschien ook niet. Ik word gek van mezelf!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik zie ze in de wachtzaal zitten en ze staan op als ze ons zien. 'Ryan Fucking Worth! Waar zat je! We hadden je nodig Dude!' roept Dylan uit. Ik schraap mijn keel en kijk even naar Ace. 'School, moest ik weten dat jullie gingen vechten.' zeg ik verdedigend. 'Who's that chick?' vraagt Embry dan. 'Dit is een vriendin van me, Ace.' zeg ik gewoon. 'Een vriendin?' vraagt Embry en wiebelt even met zijn wenkbrauwen. Ik rol met mijn ogen en laat haar hand los. 'Wat heeft Kevin?' vraag ik dan. Het is direct terug stil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Ryan Fucking Worth! Waar zat je! We hadden je nodig Dude!' roept een jongen. Ryan kijkt even naar mij en antwoord dan. 'School, moest ik weten dat jullie gingen vechten.' 'Who's that chick?' vraagt een andere jongen. 'Dit is een vriendin van me, Ace.' 'Een vriendin?' vraagt dezelfde jongen en wiebelt even met zijn wenkbrauwen. Ik rol met mijn ogen. Jongens, ze denken gelijk zo over je. Het is terug stil als Ryan vraagt wat zijn vriend heeft.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    'Schot door zijn long.' zegt Embry dan en ik kijk hem met grote ogen aan. Holy Shit... 'Hij word geopereerd aangezien de kogel nog vastzit.' Ik leun wat tegen de muur en adem door mijn neus. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik dan. Het is weer even stil. 'Het waren de Throtters, één van hen beledigde Kev, Kev kon dat niet van zijn kant laten gaan en trok zijn wapen en voor we het wisten zaten we allemaal in het gevecht verwikkeld.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    Slimmerikken. Nooit een wapen trekken voordat je zeker weet dat de anderen geen wapens hebben. Dan krijg je dus dit soort gevechten. Hoewel ik het erg vond was het ook wel een beetje zijn eigen schuld. Hij begon toch zeker. Hij trok zijn wapen, nou, dan vraag je er volgens mij ook om. Ik staar naar de grond.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Typisch hem dat hij onnadenkend zulke dingen doet. Ik zucht. 'Moet ik nog iets doen?' vraag ik hen en ze kijken me aarzelend aan. 'Jullie hebben me niet alles verteld.' zeg ik als ik hun aarzeling opmerk. 'Tasha is daar nog.' zeggen ze en ik kijk hen met grote ogen. 'Serieus? Welk word van zorg voor je home-girl snappen jullie niet?' Als er meisjes in bende's zitten zoals Tasha, zijn er altijd 2 jongens verantwoordelijk voor haar. In onze bende toch. 'Is er iemand bij haar?' vraag ik en ze schudden hun hoofd. 'Ongelooflijk.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Typisch hem dat hij onnadenkend zulke dingen doet. Ik zucht. 'Moet ik nog iets doen?' vraag ik hen en ze kijken me aarzelend aan. 'Jullie hebben me niet alles verteld.' zeg ik als ik hun aarzeling opmerk. 'Tasha is daar nog.' zeggen ze en ik kijk hen met grote ogen. 'Serieus? Welk word van zorg voor je home-girl snappen jullie niet?' Als er meisjes in bende's zitten zoals Tasha, zijn er altijd 2 jongens verantwoordelijk voor haar. In onze bende toch. 'Is er iemand bij haar?' vraag ik en ze schudden hun hoofd. 'Ongelooflijk.' mompel ik.


    Acery
    Home-girl? Wat bedoelt Ryan daar mee? Heeft hij een vriendin of is dat van een van de andere jongens? Ik kijk naar mijn polsen waar de littekens nog goed te zien zijn. Ik loop naar buiten en haal het mes uit mijn laars. Ik trek een paar strepen op mijn arm. Het voelt vrij, het voelt goed. Niemand die bepaalt hoeveel pijn ik heb, alleen ik bepaal dat. Ik trek nog een streep, en nog een, en nog een.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ace loopt plots weg en Embry gooit me stiekem een wapen toe. 'Thanks.' mompel ik en steek het weg in mijn trui. Ik loop naar buiten en zie dat Ace zich aan het snijden is. Ik pak het mes af. 'Waarom snij je je?' zeg ik zachtjes en haal een zakdoek uit. Ik veeg het bloed weg en kijk haar aan. Heb ik iets miszegt? Ik denk verder na en kom bij het woord home-girl uit. 'Ace, Tasha is een home-girl, dat is een meisje die in een bende zit. Normaal zijn er 2 jongens verantwoordelijk voor haar maar ze hebben haar in de steek gelaten.' zeg ik het haar uitleggend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    Ryan pakt mijn mes af en ik probeer het terug te pakken. Hij legt uit wat een home-girl is en ik voel me echt dom nu. Dit zijn van die momenten waarop ik mijn mes wil hebben. Om mezelf helemaal open te snijden, om de dommigheid eruit te laten stromen.

    [Oké, ik voel me net als Ace nu. Mijn band was lek, twee gaten erin. Twee plakkers erop. Ik sta mijn band op te pompen, luid gesis opeens. Grote scheur naast een van de plakkertjes. Nieuwe binnenband nodig. Shit]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    5TYLE5 schreef:
    Tyler Julien Jones | Posh Totty
    Marie zei van nee, wat te verwachten was met zo'n gezicht. Ze trok zichzelf tegen hem aan en Tyler sloeg zijn armen om Marie heen.
    "What happened?" vroeg hij zachtjes in haar oor en keek toen naar het meisje die nog altijd in de zetel tegen over Ty zat. "Misschien moeten we ergens anders heen gaan." vervolgde hij met toegeknepen ogen die op het meisje gericht waren. "Ergens meer privé."


    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    Tyler sloeg een arm om Marie heen, wat haar al meteen een stuk beter liet voelen, al moest ze dan beginnen huilen.
    "What happened?" vroeg hij zachtjes in haar oor. Ze schudde haar hoofd tegen zijn t-shirt, wat vast en zeker haar mascara die nu verdund was met haar tranen over zijn hele t-shirt smeerde. "Misschien moeten we ergens anders heen gaan," vervolgde hij, duidelijk doelend op de Chav die in de zetel zat. "Ergens meer privé." Marie keek op en knikte.
    "Het is gewoon...," snifte ze, "ik weet het niet meer. Ik weet het helemaal niet meer en ik heb geen idee wat ik moet doen."


    help

    Ryan
    Ik kijk haar aan. 'Nee je gaat nu niet snijden.' zeg ik en pak haar hand terug vast. 'Wil je me een plezier doen? Ga naar binnen en blijf bij de jongens, ik ga Tasha zoeken.' En hopen dat ik de Throtters niet tegenkom anders kom ik er niet goed vanaf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'