• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (hey, sorry dat ik zolang niet heb gereageerd maar ik had gewoon geen tijd, ik ga vandaag naar groningen om sinterklaas te vieren en ik kan dus pas zondag laat weer reageren 'x )


    On wednesdays we wear black

    [oke veel plezier :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik glimlach dan. 'Dank je.' zeg ik en streel even over haar wang voor ik me naast haar laten vallen. Ik ga even met mijn hand door mijn haar en kijk naar het plafond. Dan grinnik ik en spring recht. Ik zoek naar de stereo. Ik had er hier ergens een zien staan. Dan vind ik hem en pak haar gsm van haar bed die ik erop aanslaat. One direction klinkt door de zolder maar volgens mij zit er hier toch niemand meer. Ik buig lacherig voor haar. 'Mag ik deze dans, m'am?'


    Acery
    'Natuurlijk,' lach ik en sta op van het bed. Ryan had 1D opgezet en One Direction dreunde door de zolder. More than this.

    [Sorry, ik heb niet zoveel inspi en ik zat net de on tour te kijken XD]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik plaats mijn handen op de hare en leg ze om mijn hals en leg mijn handen op haar heupen. Ik begin gewoon zo iets te slowen. Ik vind dit best wel leuk maar dat zou ik nooit toegeven aan mijn vrienden thuis. Ze zouden zich ziek lachen als ik dat vertel. Ik had niet door dat ik in gedachte verzonken was maar kom weer bij als ik perongeluk ergens tegen stoot. 'Oeps?' lach ik;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    Als mijn vrienden me nu zouden zien zou ik denk keihard uitgelachen worden. Ze zouden me keihard uitlachen en alleen laten. Ik ben geen watje of emotioneel typje, maar dit is gewoon fun om te een keer te doen.
    De laatste keer dat ik heb gedanst was volgens mij toen ik tien was.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik glimlach naar haar even en maak me dan weer los. Ik krab even aan mijn hals en ga zitten. Ik zeg even niets en kijk haar dan grinnikend aan. 'Dat was lang geleden.' zeg ik lacherig en vouw mijn handen in en uit elkaar. Een gewoonte die ik snel doe als ik niet echt weet wat te zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Ik glimlach naar haar even en maak me dan weer los. Ik krab even aan mijn hals en ga zitten. Ik zeg even niets en kijk haar dan grinnikend aan. 'Dat was lang geleden.' zeg ik lacherig en vouw mijn handen in en uit elkaar. Een gewoonte die ik snel doe als ik niet echt weet wat te zeggen.


    Acery
    'Ja, heel lang geleden,' lach ik en laat me op de grond vallen. 'Au,' grom ik als mijn kont te vloer raakt. Ik haal een hand door mijn witte en groene haren. Ik hou van de kleuren in mijn haar.

    [Ik wil het zelf ook verven, maar ik mag het niet :'(]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [thaha ik wil wel blauw ofzo in mijn haar hebben maar mn ma flipt dan waarschijnlijk xd]

    Ryan
    'Slimpie.' zeg ik en trek haar recht zodat ze op het bed zit. Ik leun tegen de muur en sluit even mijn ogen. De muziek verandert in een liedje die ik niet ken en ik luister naar de tekst ondertussen .Ik voel mijn gsm trillen en zucht zachtjes. Ik pak mijn gsm en mijn ogen glijden over het berichtje. Dude, waar ben je! Ik frons en typ terug School, waar anders? Wat is er?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [thaha ik wil wel blauw ofzo in mijn haar hebben maar mn ma flipt dan waarschijnlijk xd]

    Ryan
    'Slimpie.' zeg ik en trek haar recht zodat ze op het bed zit. Ik leun tegen de muur en sluit even mijn ogen. De muziek verandert in een liedje die ik niet ken en ik luister naar de tekst ondertussen .Ik voel mijn gsm trillen en zucht zachtjes. Ik pak mijn gsm en mijn ogen glijden over het berichtje. Dude, waar ben je! Ik frons en typ terug School, waar anders? Wat is er?


    Acery
    'Something wrong?' vraag ik als hij zijn gsm pakt en de sms leest. Linkin' Park dreunt door de kamer en ik zet hem wat zachter. Ik ga zitten op het bed en draai een pluk groen haar om mijn vinger.

    [Ik wil het kersenrood verven en steilen. Ik heb zelf ook een tijd aan wit met blauw gedacht of gewoon helemaal blauw. Dat lijkt me echt stoer. Of Zwart, dat wilde ik altijd al.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Kev ligt in het ziekenhuis. Het is uit de hand gelopen. Ik vloek zachtjes en kijk naar Ace. 'Ik moet weg. Een maat van me ligt in het ziekenhuis, er was een ruzie die uit de hand was gelopen.' zeg ik haar en bijt zachtjes op mijn lip. Misschien is dit niet slim maar toch vraag ik het haar. 'Wil je mee?' Ik heb gewoon iemand nodig die me niet gaat zitten uitkafferen omdat ik er niet was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ryan
    Kev ligt in het ziekenhuis. Het is uit de hand gelopen. Ik vloek zachtjes en kijk naar Ace. 'Ik moet weg. Een maat van me ligt in het ziekenhuis, er was een ruzie die uit de hand was gelopen.' zeg ik haar en bijt zachtjes op mijn lip. Misschien is dit niet slim maar toch vraag ik het haar. 'Wil je mee?' Ik heb gewoon iemand nodig die me niet gaat zitten uitkafferen omdat ik er niet was.


    Acery
    'Auch. Ik ga wel mee.' Ik sta op en trek mijn plateaulaarzen aan. Mijn mobiel steek ik in mijn zak en ik sta op. Ik kijk naar Ryan. Die gast verbergt iets voor me. Wat het is weet ik niet, want dat is juist wat hij voor me verbergt. Ik vloek binnensmonds als er onder mijn bed iets vandaan donder. Ik duik naar het mes en stop het terug onder de matras.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik schud mijn hoofd en pak het mes. 'Hou dit bij je en stop het weg zodat ze het niet zien. Gewoon voor de zekerheid.' Als ik haar daarmee naar toe neem moet ze zich tenminste kunnen verdedigen. Ik haal zelf ook een zakmes uit mijn tas en stop die in de zak van mijn jeans. Normaal kan er niets misgaan in het ziekenhuis maar je weet het nooit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    Ik knik en pak het mes van Ryan. Ik steek het in mijn laars. Ook zelf pakt hij een zakmes en gooit het in de zak van zijn broek. Zijn zijn vrienden zo gevaarlijk dan? Moet ik serieus een mes mee, ondanks dat ik een karateka ben?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik weet dat ik haar een uitleg verschuldigd ben maar dan kan altijd nog. Ik bel een taxi en kijk haar aan. 'De taxi komt binnen 5 minuten.' zeg ik en steek mijn hand naar haar uit. Ik wacht tot ze besluit hem vast te nemen en niet en we kunnen vertrekken naar buiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'