• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    We starten in de auto. Iedereen zit in het grote busje die wordt bestuurt door Louis. Samen zijn ze op weg naar London om daar rustig bij te praten over vroeger. Maar dan eist Natalie dat ze moeten stoppen omdat ze iets langs de weg ziet liggen...

    Information you need:
    -Het pad heef een bepaalde volgorde met verschillende opdrachten. We starten bij nieuwsgierigheid waar je twee paden kunt kiezen. Het eerste pad leidt naar de volgende zonde en bij het andere pad zijn felle kleuren te zien, maar een bord met 'Niet betreden!' Welke weg kies je?
    -Als iemand een zonde begaat en dus de verkeerde beslissing neemt of faalt in de opdracht wordt hij of zij naar het grote kasteel gebracht door prins Lucius. Hier komen ze erachter wie Natalie werkelijk is... De jongeren kunnen ontsnappen, maar alleen als er zes mensen in de kamer zijn. Daarvan worden de twee die het langste in de kamer zitten weer helemaal vooraan bij het pad gezet en moeten ze opnieuw beginnen. Natalie doet gewoon mee met de cyclus. (Dit kan ingewikkeld klinken, maar het leidt zich vanzelf.)


    ^^Dit kan verschrikkelijk verwarrend klinken allemaal! Maar ik en mijn vriendinnetje hebben het allemaal zo uitgewerkt dat het zichzelf wel zal leiden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CrazyLove2x schreef:
    (Maar dan blijft het toch chaotisch want dan blijft toch iedereen door elkaar reageren en dan heb je ook nog 2/3 verhaallijnen door elkaar als we alles opsplitsten of niet? xD)


    (Daarom lees je ook alleen maar de reactie van je partner. ;p Ik begin steeds meer fan te worden van dat One Direction en de Avatar idee. ;S Dat kan niet chaotisch worden! ;p Maar goed... Ik probeer het hier wel te fiksen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Maar Natalie zit daar dan nu toch vast en er komen dan toch persons bij Natalie later? xD. Dus dan is ze niet meer alleen)


    Let's play a love game.

    [Ik zou gewoon wachten met de volgende opdracht tot iedereen er ook werkelijk is. We zitten al op pagina 5 en niet iedereen heeft al een reactie geplaatst, denk ik. En ik zou er een hekel aan hebben als ik zie dat er al 5 pagina's zijn en dat ik nog moet inspringen. :p Het is ook moeilijk om in dit RPG te kunnen inspringen denk ik. Idk eig. :')]


    Take me to wonderland

    [Neeeeeeee, ik heb het hele begin gemist ): ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    CrazyLove2x schreef:
    (Maar Natalie zit daar dan nu toch vast en er komen dan toch persons bij Natalie later? xD. Dus dan is ze niet meer alleen)


    (Neehee... We beginnen dan helemaal opnieuw! Godsamme, ik begin een hekel aan uitleggen te krijgen... ;p En het blijft oneven, dus het wordt vanzelf weer chaotisch als er mensen verder komen op het pad. Dan kom je elkaar tegen en loopt alles weer door elkaar... Ik was de chaos even vergeten die ik hiermee zou gaan maken... ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    IrishCharm schreef:
    [Ik zou gewoon wachten met de volgende opdracht tot iedereen er ook werkelijk is. We zitten al op pagina 5 en niet iedereen heeft al een reactie geplaatst, denk ik. En ik zou er een hekel aan hebben als ik zie dat er al 5 pagina's zijn en dat ik nog moet inspringen. :p Het is ook moeilijk om in dit RPG te kunnen inspringen denk ik. Idk eig. :')]


    (That.^^ Inspringen kan ook amper... Vooral als iedereen als een of andere sneltrein gaat reageren.

    Coockies, het is geen probleem want alles loopt toch in het honderd. Zelfs mijn hersens slaan op tilt hier.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Het kan ook zijn dat die persons die het hebben gemist er gewoon bij waren zeg maar en gewoon stil zijn geweest door de shock en alles xD. En dat ze dan weer hier inspringen. Dat hun niet helemaal uit de bus moeten rennen uitvinden waar het geheime ingangetje is en erin jumpen de modderpoel in flikkeren en naar hier toe rennen xD)


    Let's play a love game.

    [ Haha, dus wat nu? XD ]


    El Diablo.

    (Maar is dat niet minder na andere dagen? ofzo? xD Ho wacht! Kunnen we anders nu niet gewoon de groep dan opsplitsen en de rest laten voor zoals het is anders moeten we dat nog helemaal verwijderen en opnieuw doen enzohw? )


    Let's play a love game.

    (Nog even en ik schrijf mezelf uit, wat best falend overkomt... Ik ben niet stressbestendig! :\ Verzin nooit RPG ideeën op de fiets dus... Ik denk dat ik een ander idee ga verzinnen en gewoon iedereen laat meedoen die dat wilt, deze topics sluit en een dramatisch, maar minder chaotisch thingie verzin. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (NOOOOOOO (huil) Kunnen we niet gewoon ordenen? Ben ik nou de enige die helemaal gehecht is aan dit verhaal? xD)


    Let's play a love game.

    (Succes met ordenen dan, want ik ga die moeite niet doen als het binnen vijf minuten alweer mis is... Let maar op. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Moet ik reageren of niet en wie zitten nog in de auto? Alleen Harry toch? In iedergeval, ik ga eerst even douche x]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Moet ik reageren of niet en wie zitten nog in de auto? ]


    (Reageer maar niet, aangezien dit RPG faalt. ;p Dit was dus de laatste keer geweest dat ik en Crazylove2x op de fiets een RPG verzonnen! :\)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oow okeee, verzin een ander rpg met One Direction en kan je dan zo ie zo een rol voor mij reserveren, ik wil zo graag in één rpg met one direction personen zeg maar (: Hahaaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne