• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    We starten in de auto. Iedereen zit in het grote busje die wordt bestuurt door Louis. Samen zijn ze op weg naar London om daar rustig bij te praten over vroeger. Maar dan eist Natalie dat ze moeten stoppen omdat ze iets langs de weg ziet liggen...

    Information you need:
    -Het pad heef een bepaalde volgorde met verschillende opdrachten. We starten bij nieuwsgierigheid waar je twee paden kunt kiezen. Het eerste pad leidt naar de volgende zonde en bij het andere pad zijn felle kleuren te zien, maar een bord met 'Niet betreden!' Welke weg kies je?
    -Als iemand een zonde begaat en dus de verkeerde beslissing neemt of faalt in de opdracht wordt hij of zij naar het grote kasteel gebracht door prins Lucius. Hier komen ze erachter wie Natalie werkelijk is... De jongeren kunnen ontsnappen, maar alleen als er zes mensen in de kamer zijn. Daarvan worden de twee die het langste in de kamer zitten weer helemaal vooraan bij het pad gezet en moeten ze opnieuw beginnen. Natalie doet gewoon mee met de cyclus. (Dit kan ingewikkeld klinken, maar het leidt zich vanzelf.)


    ^^Dit kan verschrikkelijk verwarrend klinken allemaal! Maar ik en mijn vriendinnetje hebben het allemaal zo uitgewerkt dat het zichzelf wel zal leiden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jenna Lexi Andrews
    Liam komt naar me toegelopen. 'Ik heb geen idee Jenna maar hij verdween ook net als Nathallie dus blijft bij de groep,' zegt hij. Ik kijk hem geschrokken aan. 'Wat?!' stamel ik. Net als Natalie verdwenen? Hier moest iets aan de hand zijn. Ik slik even en kijk om me heen. Niemand wist volgensmij echt wat te doen. Gelukkig nam Liam zoals altijd de leiding op zich. Het volgende moment waren Destiny, Cat en ook Liam weg. Ik slik even. Ik begon het nu wel heel eng te vinden. Er bleven steeds minder mensen over. Ik schold een beetje in mezelf en liep naar de plek waar in iedereen scheen te verdwijnen. 'Hier verdwijnt plotseling iedereen,' mompel ik.
    Ik neem nog een stap en voel de grond onder me wegzakken. Ik val in een modderpoel en kijk geschrokken om me heen. Hier ging iedereen dus heen. Ik zag Zayn, Destiny, Cat en Liam. Ik zucht even opgelucht. 'Waar zijn we?' vraag ik aan niemand in het bijzonder.


    I knew you were trouble.

    Liam James Payne
    Ik zie dat Jenna ook ineens in de modderpoel ligt en help haar omhoog komen.
    "Tsja als ik dat wist waren we al weer wel bij de auto" zeg ik misschien iets te nors.
    Ik kon er gewoon slecht tegen dat als ik wist dat er iets was en ik niet wist wat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Catarina Elizabeth Valentine

    Cat, zag je niet wat er net gebeurde?' zegt Jenna. 'Natalie verdween opeens. Of nouja, zo zag het eruit,' legde Jenna uit. Ik schud mijn hoofd, maar dat kon Jenna niet meer zien. Ze was al dieper het boos in gelopen. Ik snapte er nu helemaal niets meer van eerst verdween Natalie en toen Zayn, Wat was hier aan de hand. Jenna komt weer terug gelopen uit het boos zonder Natalie, dus ik denk dat ze haar niet gevonden heeft. Liam legde snel in het kort uit wat er aan de hand was. Ik keek even rond en zag tot mijn verbazing dat Destiny en Louis ook opeens verdwenen waren. Liam raakte helemaal gestrest en begon te schreeuwen. Liam ging met zijn hand over de grond en opeens werd hij de grond in gezogen. Was dit een of ander nieuw sprookje ofzo? Misschien was daar nu wel een soort kasteel of iets anders sprookjes achtigs. Ik besloot te kijken wat er was dus ik liep naar voren en voelde de grond weg glijden. Op een of andere manier voelde dit best grappig ik begon te lachen toen ik in een modderpoel belande. 'Waar is het kasteel?' vroeg ik een sprookjesland verwacht te hebben.


    Let's play a love game.

    Destiny

    Als ook een paar anderen er liggen kijk ik omhoog. Niks. 'Volgens mij niet' zeg ik en zucht even. Ik gris zijn kam uit zijn handen en kam mijn haar ook.
    Ik geef de kam terug en pak het papiertje. Even lezen hoor. 'Wat is het pad der 7 zonden?' vraag ik in het algemeen.
    Ik kijk iedereen een voor een aan en kijk dan even naar Zayn. Opeens herinner ik me wat, mijn Iphone! Ik check snel of die het doet, en haal opgelucht adem.
    Hij doet het nog, maar ik merk iets op. 'Ik weet niet waar we zijn, maar er is geen bereik' mompel ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik stopte met praten aangezien niemand me hoorde, dus keek ik bedachtzaam naar het tafereel voor me. Opeens verdwenen ook liam, Jenna, Cat en Destiny. Ik zuchtte luid op.
    "Dan volg ik maar," ik zette voorzichtig een stap in de modderpoel. "Als ik dood ben, dan hoop ik dat ik in een hemel kom met veel eten," Opeens zakte ik helemaal door de modder. Ik hield mijn mond stijf dicht om een modder in mijn mond te krijgen. Toen ik mijn ogen terug opendeed, zag ik dat ik in een of andere ruimte stond, met Zayn en de rest die verdwenen was.
    "Dit is niet de hemel," zei ik.


    Take me to wonderland

    (Ik ga neer bij de stukjes van Cat! x'D En misschien moeten we een beetje rustiger doen, aangezien iedereen door elkaar aan het praten is en de helft niet eens meekrijgt. ;p)

    Zayn Jawaad Malik.

    Ik rolde uiteindelijk met mijn ogen en keek samen met Destiny op het met modder bedekte briefje op en las het hardop voor mezelf, waarna ik het aan Liam gaf en hem triomfantelijk aankeek.
    "Natalie is ontvoerd en wij moeten dat pad aflopen, succes slimmerd." zei ik met een grijns, waarna ik naar het pad wees.
    Ja, dacht je nou echt dat ik mee zou gaan lopen?! Ik wachtte wel totdat ze terugkwamen met Natalie en dan konden we gaan. Ik wierp Cat een gefrustreerde blik toe. "Doe even normaal! We zitten niet in Doornroosje!"

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:41 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik luister even naar Destiny.
    Pad der 7 zonden, ik wist er iets van. Ik dacht even na maar was het vergeten waardoor ik gefrustreerd een kreet sloeg.
    "serieus Destiny" zeg ik sarcastisch. Ik werd echt pissig om het idee dat mijn vrienden straks gevaar liepen of wat eni k ze niet eens kon helpen.
    Ik trek een wenkbrauw op naar Zayn en lees snel het briefje door. Waarom Nathalie?
    "zayn dacht je echt dat ik hier iemand ging achterlaten" spottend laat ik een lachje horen. IK had heus wel in de gaten dat hij hier alleen zou wachten als het kon

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Destiny

    "Natalie is ontvoerd en wij moeten dat pad aflopen, succes slimmerd." zei Zayn met een grijns tegen Liam en ik lach ook even. Hij wijst naar een pad.
    'Ja, jullie denken echt dat ik heel dat pad ga aflopen?' lach ik, en kijk de rest aan. 'Ik heb geen zin om ook ontvoerd te worden' zeg ik.
    Ik plof neer op een stuk gras en zucht. 'Cat! Dit is geen sprookje!' mompel ik..


    El Diablo.

    Jenna Lexi Andrews
    Liam helpt me omhoog. Ik glimlach even. 'Thanks,' zeg ik en ik probeer de modder uit mijn kleren te halen. 'Tsja als ik dat wist waren we al weer wel bij de auto,' zegt Liam nors. Ik haal één wenkbrauw omhoog. Sorry hoor, denk ik bij mezelf, maar ik laat het maar voor wat het is. We zijn allemaal een beetje nukkig door de hele situatie dusja.
    'Waar is het kasteel?' vraagt Cat dan. Ik zucht even lachend, Iedereen behalve Cat natuurlijk. Ik kijk wat rond. Het was best mooi hier, maar toch wilde ik weg. Nee, wacht. Eerst Natalie vinden en dan hier weg. Ik kijk naar Liam die een brief vast houd. 'Lees eens hardop voor?' vraag ik. Zayn zei wel iets over Natalie redden, maar ik snapte er niks van.


    I knew you were trouble.

    Liam James Payne
    "dus dan laat je haar maar stikken. Fijn om dat te weten, als ik ooit in de problemen zit weet ik gelijk op wie ik zoiezo neit hoef te rekenen." zeg ik boos tegen hun.
    Ik pak het briefje en begin richting het pad te lopen. Serieus dan maar in me eentje maar ik wist nu al dat Niall, Louis en Janna en nog wat andere me zouden helpen en of hun daar bleven zitten dat maakte me dan ook niets meer uit.

    ]kga zo f fnog op mobiel zo]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ja dat is een goed idee xD, is nu iedereen eigenlijk bij de modderzooi?:$]
    Louis William Tomlinson.
    'Oho Zaynie je moet wel mee doen met de groep he' zei ik plagerig terwijl ik nog wat modder pakte en het naar hem toe gooide. Nu we toch hier waren konden we er beter iets gezelligs van maken.
    'Ik heb geen zin om ook ontvoerd te worden' zegt Destiny. Ik pakte nog wat modder en sloop naar iedereen toe en gooide het in hun gezichten. Ik had niets beters te doen dus kreeg je dit. Ik zette me schraap om keihard weg te rennen, want iedereen kenende gingen een paar mensen mij proberen te vermoorden.


    Let's play a love game.

    (Alleen Harry niet. x'D)

    Zayn Jawaad Malik.

    "Fuck you!" riep ik kwaad naar Louis, waarna ik met boze passen achter Liam aanbeende. Ik wilde ook niet hier blijven zitten met een of andere modderman... Ik zuchtte even en schopte tegen steentjes die ik tegenkwam.
    "Waarom is trouwens Natalie ontvoerd? Ik kan me wel wat mooiere meisjes hier indenken dan háár..." mompelde ik, waarna ik grijnsde en verder liep. Waar moesten we eigenlijk naartoe? En wat waren zeven zondes?
    "Liam, geef dat papier eens."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik grinnikte om Cat's opmerking, maar toen ik het briefje in Liam's handen zag, liep ik naar hem toe om over zijn schouder mee te kunnen lezen.
    "dus dan laat je haar maar stikken. Fijn om dat te weten, als ik ooit in de problemen zit weet ik gelijk op wie ik zoiezo neit hoef te rekenen." zei Liam boos. Ik keek even geschrokken, maar legde toen een hand op zijn schouder. "Je kunt op ons allemaal rekenen, Lili. We zijn gewoon wat geschrokken," glimlach ik bemoedigend. "Ik volg je sowieso overal. Anders verhonger ik waarschijnlijk toch," grinnikte ik.


    Take me to wonderland

    Destiny

    Ik kijk even voor me uit en veeg dan als een gek de modder van mijn gezicht. 'Louis! Verdomme!' schreeuw ik kwaad. Nu ging hij het krijgen.
    Ik kijk geïrriteerd voor me uit en grom even. Wat haatte ik het als mensen vrolijk gingen doen in dit soort situaties..
    Ik kijk naar Louis en werp hem een dodelijke blik toe. Wat was het soms toch een kleuter... Als ik zie dat de rest toch verder loopt mopper ik even maar sta toch op, ik loop achter hun aan en vloek even..

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:54 ]


    El Diablo.

    Liam James payne

    Ik zucht even 'Sorry im had meniet zo moeten late gaan' ik lees het briefje voor. 'zondes zijn je zwakte.bij Niall bijvoorbeeld zijn eten bij Zayn Zijn ijddlheid. En zo heft iedereen er wel wat of monstens een' leg ik uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan