• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    We starten in de auto. Iedereen zit in het grote busje die wordt bestuurt door Louis. Samen zijn ze op weg naar London om daar rustig bij te praten over vroeger. Maar dan eist Natalie dat ze moeten stoppen omdat ze iets langs de weg ziet liggen...

    Information you need:
    -Het pad heef een bepaalde volgorde met verschillende opdrachten. We starten bij nieuwsgierigheid waar je twee paden kunt kiezen. Het eerste pad leidt naar de volgende zonde en bij het andere pad zijn felle kleuren te zien, maar een bord met 'Niet betreden!' Welke weg kies je?
    -Als iemand een zonde begaat en dus de verkeerde beslissing neemt of faalt in de opdracht wordt hij of zij naar het grote kasteel gebracht door prins Lucius. Hier komen ze erachter wie Natalie werkelijk is... De jongeren kunnen ontsnappen, maar alleen als er zes mensen in de kamer zijn. Daarvan worden de twee die het langste in de kamer zitten weer helemaal vooraan bij het pad gezet en moeten ze opnieuw beginnen. Natalie doet gewoon mee met de cyclus. (Dit kan ingewikkeld klinken, maar het leidt zich vanzelf.)


    ^^Dit kan verschrikkelijk verwarrend klinken allemaal! Maar ik en mijn vriendinnetje hebben het allemaal zo uitgewerkt dat het zichzelf wel zal leiden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jenna Lexi Andrews
    Ik kijk Zayn aan. 'Misschien moet je eens het briefje lezen!' zegt hij. Ik lach even spottend. 'Ik ben niet degene die moeite zal hebben met zijn zonde,' zeg ik tegen hem. Oke, misschien wel. Maar dat ga ik Zayn niet laten merken. 'Wil je nu zeggen dat wij ziek zijn of zo?! Kijk eerst eens naar jezelf!' zegt hij kwaad. 'Doe eens rustig,' zeg ik tegen hem. Het had geen zin om nu booste worden op elkaar. Al deed ik eigenlijk precies hetzelfde. Ik keek Destiny aan. 'Mezelf beter voelen gaat nogal moeilijk in deze situatie waarin Natalie is ontvoerd,' zeg ik tegen haar. Ik luisterde naar Zayn's uitleg. Hij had waarschijnlijk gelijk. Ik keek even naar het pad met de kleuren. Toch jammer. 'Je hebt gelijk,' gaf ik eerlijk aan Zayn toe en ik zetten een paar stappen op het donkere pad.


    I knew you were trouble.

    Zayn Jawaad Malik.

    "Weet ik het, Niall! Dat staat op dat briefje. Waarom vraag je het niet aan Natalie? Wie weet is die hier allang doorgelopen en zit ze nu ergens rustig te genieten van een of andere sauna." zei ik, waarna ik naar Louis keek. "Oké. Jij gaat eerst. Als er dan iets gebeurt dan nemen we deze weg. En anders nemen we lekker de weg die jij voorstelde." zei ik met een zwak glimlachje, waarna ik Destiny even hoofdschuddend aankeek. "Eventjes wachten..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Destiny

    Ik kijk ook even naar Zayn en knik dan. Ik haal een hand door mijn haar en zucht.
    Opeens voel ik wat in mijn kontzak en een brede grijns ontstaat rond mijn lippen, ik vis het pakje eruit. 'Thank god' fluister ik glimlachend.
    Ik steek een sigaret op en geef het pakje door aan Zayn. Wetend dat hij er vast ook een wil..


    El Diablo.

    (Trouwens... Er zijn nog mensen die niet bij die modderpoel zijn geweest. Zoals Harry en Rosalie... En als we zo verder gaan loopt alles door elkaar en volgt na twee dagen niemand dit meer. Dus wat we zijn aan het doen werkt eigenlijk niet. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [True, misschien kunnen we beter wachten tot hun ook bij de modderpoel zijn geweest en zelfs bij de groep zijn xd]


    I knew you were trouble.

    Louis William Tomlinson.
    'Oké. Jij gaat eerst. Als er dan iets gebeurd dan nemen we deze weg. En anders nemen we lekker de weg die jij voorstelde' zei Zayn met een zwak glimlachje. Blij zette ik een stap in de kleurige weg en draaide me toen om. 'Dus wacht er zou wel iets verkeerds kunnen gaan hier denk je?' vroeg ik angstig. 'Ook leuk om te weten dat het je helemaal niet uitmaakt of mij iets overkomt ja of nee' zei ik (nep) gekwetst. Ik had het gevoel of de weg mij bijna naar de weg toe zoog. Diep in mijn hart wist ik dat dit de verkeerde weg was. Ik wachtte angstig af op een antwoord.


    Let's play a love game.

    [Ja, goed idee xD. Nou ik zit net helemaal in het verhaal xD]


    Let's play a love game.

    (Dit hele RPG is een beetje een, grote zooi... ;p Ik denk dat we het anders moeten aanpakken... Hadden we nu toch maar voor dat Avatar idee gekozen. ;s In ieder geval, misschien is het handiger als we groepjes gaan maken en opnieuw beginnen, want ik zie nu al dat dit een chaotische zooi wordt...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hoe bedoel je groepjes maken? :p]


    I knew you were trouble.

    (Dat mensen in groepjes of koppels het pad gaan lopen, zo praten niet tien mensen tegelijkertijd met elkaar en is alles iets minder chaotisch... Of we moeten helemaal iets anders gaan verzinnen. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ooh slim. Hmm ik vind dit idee eigenlijk wel heel leuk :3]


    I knew you were trouble.

    (NOOO, maar het gaat toch wel redelijk? Iedereen is gewoon enthausiast xD, maar ik hou van dit verhaal :|. Het kan ook dat na nieuwsgierigheid de groep in tweeën of drieën splitst en er gaan zoiezo ook nog mensjes weg naar Natalie zeg maar dan is het ook wat geordonneerd.)


    Let's play a love game.

    [Yes! Holy mother of God! Ik werd gek in dit RPG. x'D Had steeds maar de helft gelezen toen ik een reactie plaatste. :p]


    Take me to wonderland

    (Maar dan blijft het toch chaotisch want dan blijft toch iedereen door elkaar reageren en dan heb je ook nog 2/3 verhaallijnen door elkaar als we alles opsplitsten of niet? xD)


    Let's play a love game.

    (Ja! Dat had ik nou ook! En als ik iets wilde typen had iemand anders al iets gepost waardoor alles weer niet klopte... Ik deel alles willekeurig op, maar nu kan ik wel niks meer met Natalie aangezien we met een ongelijk aantal zitten. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.