• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    We starten in de auto. Iedereen zit in het grote busje die wordt bestuurt door Louis. Samen zijn ze op weg naar London om daar rustig bij te praten over vroeger. Maar dan eist Natalie dat ze moeten stoppen omdat ze iets langs de weg ziet liggen...

    Information you need:
    -Het pad heef een bepaalde volgorde met verschillende opdrachten. We starten bij nieuwsgierigheid waar je twee paden kunt kiezen. Het eerste pad leidt naar de volgende zonde en bij het andere pad zijn felle kleuren te zien, maar een bord met 'Niet betreden!' Welke weg kies je?
    -Als iemand een zonde begaat en dus de verkeerde beslissing neemt of faalt in de opdracht wordt hij of zij naar het grote kasteel gebracht door prins Lucius. Hier komen ze erachter wie Natalie werkelijk is... De jongeren kunnen ontsnappen, maar alleen als er zes mensen in de kamer zijn. Daarvan worden de twee die het langste in de kamer zitten weer helemaal vooraan bij het pad gezet en moeten ze opnieuw beginnen. Natalie doet gewoon mee met de cyclus. (Dit kan ingewikkeld klinken, maar het leidt zich vanzelf.)


    ^^Dit kan verschrikkelijk verwarrend klinken allemaal! Maar ik en mijn vriendinnetje hebben het allemaal zo uitgewerkt dat het zichzelf wel zal leiden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jenna Lexi Andrews
    Ik draai me om en ren Liam achterna. Ik ga naast Liam en Zayn lopen. Ik kijk mee met het briefje dat Zayn nu in zijn handen heeft. Ik zucht even. 'Waarom wij? Waarom Natalie?' mompel ik. Er waren nog zoveel dingen die ik niet snapte. Ik lach even om Niall. Die jongen en eten. Maar wat als we hier nog heel lang blijven? Dan werd eten misschien nog wel een probleem. 'We moeten nu echt bij elkaar blijven,' zeg ik.


    I knew you were trouble.

    Niall james Horan

    Ik hapte geschrokken naar adem en hield mijn hand op de plaats van mijn hard om Liams woorden.
    "Waarom is eten een zonde?!" ik schudde ongelovig mijn hoofd. "Ik heb dat eten nodig, anders ga ik dood," zei ik dramatisch.
    "En wat wordt ervan ons verwacht te doen dan?" vroeg ik iets rustiger.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:01 ]


    Take me to wonderland

    Destiny

    Hoewel ik deze plaats echt niet leuk vind, moet ik toch even lachen om Niall. Hij en zijn eten...
    'De zonde's zijn Nieuwsgierigheid, onwaarheid, lust, jaloezie, ijdelheid, hebzucht en vraatzucht als ik me niet vergis' zeg ik.
    Ik begin maar met lopen naast Niall en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Louis William Tomlinson.
    Helaas reageerde iedereen chagrijnig op mijn actie. Wat ik ook wel kon begrijpen. Omdat ik geen zin had in ruzie rende ik snel achter de groep aan. 'Wat gaan jullie doen?' vroeg ik nieuwsgierig. Iedereen keek me even kwaad aan. 'Sorry voor de modder' mompelde ik zacht en ik zuchtte. Waarom kon niemand een leuk grapje waarderen.


    Let's play a love game.

    Zayn Jawaad Malik.

    "Omdat je daar dik van kunt worden!" beet ik Niall toe, waarna ik Liam verbaasd aankeek. "Alsof ijdelheid een zonde is! Als je er goed uitziet ben je dus slecht?! Nou, dan weet ik wie hier geen zonde kan begaan..." zei ik, waarna ik Liam pesterig aanhield en halt hield toen het pad twee kanten op wees. Eentje was met een bordje waar op stond 'Niet betreden!', maar er waren vele kleuren en muziek op die weg te horen. De andere weg boog af naar een donkerder deel van het pad en was grauw en vies.
    "Is dit een opdracht?" peinsde ik hardop, waarna ik een stap deed naar het verlichte pad met het bordje. Mooi niet dat ik dat lelijke pad op ging lopen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik grinnik even om Niall. 'tsja je moet het proberen te overeinnen. Dus is er een plek met veel eten laat het staan Niall Please' zeg ik hem en kijk hem serieus aan. Daarna omhels ik hem ' als je bij me blijft zal ik je beschermen' zeg ik tegen hem. Onze kkeine blonde Iers. Die zo snel bamg was, het arme joch. Ik glimlach even naar Jenna en knik ' dat is inderdaad verstandig maar mrt hun komt dat niet goed denk' ik knik naar dd rest. ' jongens even sserieus even dit is waarschijnlijk eeb kwestie van leven of de dood dus ga niet mrt moddrr gooien

    Slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    'De zonde's zij n Nieuwsgierigheid, onwaarheid, lust, jaloezie, ijdelheid, hebzucht en vraatzucht als ik me niet vergis' zei Destiny en ze komt naast mij lopen. Ik keek haar even aan. "Waarom is nieuwsgierigheid een zonde?" Vroeg ik en we stapten verder.
    "Kan nog steeds niet geloven dat eten ook ene zonde is," mompelde ik. "Wie heeft die zonden opgesteld? God? Hij heeft makkelijk praten, hij hoeft niet te eten,"
    'tsja je moet het proberen te overeinnen. Dus is er een plek met veel eten laat het staan Niall Please' zeg ik hem en kijk hem serieus aan. Daarna omhels ik hem ' als je bij me blijft zal ik je beschermen' zei Liam.
    Mijn mond zakte open. "Dus er komen plaatsen met allemaal lekker eten en ik moet het laten staan?" Vroeg ik met weidde ogen. "Ik word niet goed,"
    "Omdat je daar dik van kunt worden!" beet Zayn me toe.
    Ik gromde. "Ik ben niet dik,"
    "En door ijdelheid ben je alleen maar met jezelf bezig en denk je dat je beter bent dan de rest, zoals jij," beet ik terug.

    [Heb de helft van de eracties niet gelezen. Pas mijn bericht aan.]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:18 ]


    Take me to wonderland

    Destiny

    Ik loop naar Zayn en kijk ook even naar het pad. 'Ik denk het' zeg ik en kijk ook even naar het pad.
    'Hoe erg ik het ook vind, ik ga het andere pad op' mompel ik, en zucht even.
    Doei schoenen van vijfhonderd euro.. 'Geloof me Zayn, ik weet ook niet waarom ijdelheid een zonde is, ijdele mensen zijn cool' grinnik ik.,.


    El Diablo.

    Catarina Elizabeth Valentine.
    Ik snapte niet waarom iedereen er meteen zo zeker van was dat het geen sprookje was. We waren net door de grond gegaan was er niet ook zo'n sprookje dat Alice in wonderland heette? Daar viel het meisje toch ook door de grond. Alleen zijn er dit keer meer mensen en geen sprekend konijn. Ik keek even rond en zag dat ik alleen was. Geschrokken keek ik rond. 'Hallo? Waar zijn jullie?' riep ik angstig. Opeens zag ik een paar schaduwen lopen in de verte en holde er op af. Na een tijdje gerent te hebben had ik ze eindelijk ingehaald. 'Het kan toch ook Alice in wonderland zijn?' vroeg ik uitgeput van het rennen. Ik hoorde opeens leuke muziek die ik kende en begon zachtjes mee te zingen.


    Let's play a love game.

    Jenna Lexi Andrews
    Ik bekijk de twee paden en richt me op de groep. 'Hoe weet je nu welke kant je op moet? Misschien is het pad met niet betreden wel het goede pad, maar willen ze ons op een vals spoor brengen?' zeg ik. Wat een mindfuck was dit. Hoe moest je nu ooit weten welk pad je moest kiezen. Ik kijk naar Destiny. 'IJdele mensen zijn helemaal niet cool, dat is gewoon niet gezond meer. Mooi willen zijn mag, maar ijdel gaat te ver. Daarom is het een zonde,' zeg ik en ik kijk ook naar Zayn. Destiny en Zayn waren duidelijk de twee meest ijdele mensen van de groep. Die gingen het nog knap lastig hebben.


    I knew you were trouble.

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan

    'De zonde's zij n Nieuwsgierigheid, onwaarheid, lust, jaloezie, ijdelheid, hebzucht en vraatzucht als ik me niet vergis' zei Destiny en ze komt naast mij lopen. Ik keek haar even aan. "Waarom is nieuwsgierigheid een zonde?" Vroeg ik en we stapten verder.
    "Kan nog steeds niet geloven dat eten ook ene zonde is," mompelde ik. "Wie heeft die zonden opgesteld? God? Hij heeft makkelijk praten, hij hoeft niet te eten,"
    'tsja je moet het proberen te overeinnen. Dus is er een plek met veel eten laat het staan Niall Please' zeg ik hem en kijk hem serieus aan. Daarna omhels ik hem ' als je bij me blijft zal ik je beschermen' zei Liam.
    Mijn mond zakte open. "Dus er komen plaatsen met allemaal lekker eten en ik moet het laten staan?" Vroeg ik met weidde ogen. "Ik word niet goed,"
    "Omdat je daar dik van kunt worden!" beet Zayn me toe.
    Ik gromde. "Ik ben niet dik,"
    "En door ijdelheid ben je alleen maar met jezelf bezig en denk je dat je beter bent dan de rest, zoals jij," beet ik terug.

    [Heb de helft van de eracties niet gelezen. Pas mijn bericht aan.]


    [Aangepast.
    Grr, mijn internet doet irritant. -.-]


    Take me to wonderland

    Zayn Jawaad Malik.

    "Misschien moet je eens het briefje lezen!" beet ik Jenna toe, waarna ik haar eventjes kwaad aankeek. "Wil je nu zeggen dat wij ziek zijn of zo?! Kijk eerst eens naar jezelf." zei ik geïrriteerd, waarna ik even nadacht en het stukje papier uit Liam's handen griste.
    "We moeten de volgorde aanhouden en het eerste woord dat er staat is nieuwsgierigheid. Dus dat is de zonde hier... Dat betekent dus dat je niet nieuwsgierig mag zijn." zei ik trots, waarna ik het papiertje in mijn broekzak stopte. Ik was toch slimmer dan Liam...
    Ik kreunde en keek naar het donkere pad, maar zette er toch een aarzelende stap naartoe. "Is het niet beter als we hierop gaan?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    'Het kan toch ook Alice in wonderland zijn?' Hoorde ik Cat vragen. Ik grinnikte om haar opmerking. "Alive viel door een gat in een boomstam, nioet door een modderpoel," lachte ik.
    Ik volgde de rest en hoorde Zayn praten.
    "We moeten de volgorde aanhouden en het eerste woord dat er staat is nieuwsgierigheid. Dus dat is de zonde hier... Dat betekent dus dat je niet nieuwsgierig mag zijn."
    Ik keek hem vreemd aan. "Hoe kun je ervoor zorgen dat je dat niet bent? Dat wordt je toch onbewust? Of niet?"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.
    Ik keek nog even naar de andere mooi weg en met de muziek en zuchtte. 'Maar ik wil weten wat daar is' zeurde ik. 'Misschien is het juist wel de bedoeling dat we die kant op gaan? We kunnen het proberen?' vroeg ik hoopvol. Ik vond die weg veel interessanter dan die andere en als je ergens dood zou gaan zou het toch wel de en vieze weg zijn. Daar wil je nog niet dood gevonden worden. En wat kon er nu allemaal gebeuren op die mooie weg. Zo ver ik het zag stond er niets gevaarlijks aan die kant.


    Let's play a love game.

    Destiny

    Ik knik en met tegenzin loop ik ook naar het donkere pad. Ik was totaal niet nieuwsgierig, dus dat was makkelijk.
    Waarom ik niet nieuwsgierig ben? Omdat ik altijd alles hoor van andere mensen, dus er is geen reden om nieuwsgierig te zijn.
    'Jenna, dat zeg je alleen om jezelf beter te laten voelen.' zeg ik geërgerd. Ik kijk naar Zayn.
    'Laten we gaan?'


    El Diablo.