• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    We starten in de auto. Iedereen zit in het grote busje die wordt bestuurt door Louis. Samen zijn ze op weg naar London om daar rustig bij te praten over vroeger. Maar dan eist Natalie dat ze moeten stoppen omdat ze iets langs de weg ziet liggen...

    Information you need:
    -Het pad heef een bepaalde volgorde met verschillende opdrachten. We starten bij nieuwsgierigheid waar je twee paden kunt kiezen. Het eerste pad leidt naar de volgende zonde en bij het andere pad zijn felle kleuren te zien, maar een bord met 'Niet betreden!' Welke weg kies je?
    -Als iemand een zonde begaat en dus de verkeerde beslissing neemt of faalt in de opdracht wordt hij of zij naar het grote kasteel gebracht door prins Lucius. Hier komen ze erachter wie Natalie werkelijk is... De jongeren kunnen ontsnappen, maar alleen als er zes mensen in de kamer zijn. Daarvan worden de twee die het langste in de kamer zitten weer helemaal vooraan bij het pad gezet en moeten ze opnieuw beginnen. Natalie doet gewoon mee met de cyclus. (Dit kan ingewikkeld klinken, maar het leidt zich vanzelf.)


    ^^Dit kan verschrikkelijk verwarrend klinken allemaal! Maar ik en mijn vriendinnetje hebben het allemaal zo uitgewerkt dat het zichzelf wel zal leiden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Catarina Elizabeth Valentine.
    Ik kwam er nu pas achter dat we waren gestopt en keek rond waar we waren. Het leek niet op de plaats van onze bestemming dus daar waren we nog niet aangekomen. 'H-het leek op een kat. Of ja, een dode kat...' zei Natalie opeens. Ik staarde haar even aan. Natalie opende het portier en sprong de auto uit. 'Ahw wat zielig' mompelde ik verdrietig en onhoorbaar. Opeens kwam er een ijzige gil door de straat. O'nee het zou dan vast het dode katje zijn geweest wat daar lag. Zayn kwam met het idee om Liam en Louis de straat op te sturen. Liam liep even naar buiten en melde toen dat er niets was. Jenna stapte uit de auto en liep naar een plek aan de over kant van de straat. Had ze het katje gezien? Nieuwsgierig liep ik achter haar aan. 'Wat zou er met het katje gebeurd kunnen zijn?' vroeg ik me hard op af.


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    Ik haal mijn schouders op naar Catarina "geen idee" mompel ik en loop de auto weer in.
    "Zaynie!!" roep ik hard en grijns naar hem. Ik wist wel dat hij bang was.
    Ik loop naar hem toe en trek hem met moeite uit de auto.
    "buitenlucht" roep ik vrolijk als een klein kind.
    "Lachend duw ik hem in het gras en begin hem te kietelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Destiny

    Ik stap ook maar de auto uit en leun tegen de auto. Ik kijk naar Liam en lach even. Stelletje gekken, wel leuke gekken maargoed.
    Ik rek me even uit en voel wat botten kraken. 'En nu?' lach ik en steek een sigaret op. Ach ja, ik rook. Problemen mee?
    Ik kijk om me heen en blaas de rook uit. 'Jullie ook een?' vraag ik en steek het pakje voor me uit..


    El Diablo.

    Zayn Jawaad Malik.

    "Niet grappig, Liam!" riep ik, waarna ik Cat nog snel een blik toewierp die stond voor mijn ben-je-wel-helemaal-lekker blik. Oftewel, mijn verontwaardigde blik. Maar mijn benaming klonk leuker.
    "Liam! Dat kind is verdwenen en dadelijk zijn wij de volgenden!" schreeuwde ik, waarna ik naar achteren kroop en zo Liam van me afkreeg. Ik grijnsde tevreden en wilde een sigaret aannemen, maar ik stapte verder en voelde opeens de grond onder mijn voeten verdwijnen. Een schreeuw ontsnapte uit mijn mond en met een klap viel ik in een modderpoel.
    "Mijn haar!" krijste ik woedend, waarna ik opstond en zacht jammerend rondkeek. Wacht... waar was ik?! En wat deed dat stomme briefje hier?
    "Hallo?!" schreeuwde ik, waarna ik nog eens rondkeek en ondertussen de modder uit mijn haar probeerde te krijgen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:15 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Een ijzige gil wekte me uit mijn slaap waardoor mijn kin van mijn hand afschoof en tegen het raam knalde."What the?" ik maakte mijn zin niet af toen ik zagd at iedereen uit de auto was gestapt en bij het gras stond aan de overkant. Ik geeuwde even, strekte me uit en stapte uit om naar de groep toe te wandelen.
    "Wat is er gebeurd?" Vroeg ik slaperig wanneer ik uiteindelijk de straat had overgestoken. Ik liet mijn blik over de groep glijden, maar ik kon Natalie niet vinden. "Waar is Natalie?"


    Take me to wonderland

    Jenna Lexi Andrews
    Cat komt erbij staan. 'Wat zou er met het katje gebeurd kunnen zijn?' hoor ik haar mompelen. Ik kijk haar raar aan. Serieus? Natalie is zo even verdwenen en Cat vraagt naar het katje. Natuurlijk kon Natalie dit allemaal faken en zometeen ergens achter een boom vandaan komen springen, maar dan nog. 'Cat, zag je niet wat er net gebeurde?' zeg ik tegen haar. 'Natalie verdween opeens. Of nouja, zo zag het eruit,' zeg ik tegen haar en ik loop wat dieper het bos in, om te kijken of ze daar niet is. De bladeren kraken onder mijn schoenen terwijl ik door het bos heen loop. Er is geen enkel teken van Natalie. Ik zucht diep en loop weer terug.
    'Volgensmij is ze niet in het bos,' zeg ik tegen de rest. Ik kijk even rond. 'Wacht, waar is Zayn?' vraag ik verbaast.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:23 ]


    I knew you were trouble.

    [whahahah mijn haar]
    Liam James Payne
    Ik begin hard te lachen om Zayn, ja ik had soms mijn kinderlijke kanten maar pech.
    Destiny bood sigareten aan en ik schudde mijn hoofd. Zayn wou natuurlijk ja schudde maar opeens verdween hij.
    Oke nu is het niet meer leuk, aan mij komen is oké maar wie aan mijn vrienden komt krijgt me mij te maken.
    "allemaal komen, we blijven verdomme bij elkaar. Nathalie en Zayn zijn ineens weg " schreeuw ik hard. Als er nu iets zou gebeuren met Niall, Louis of Harry zou ik het echt niet meer trekken, evenals dat er iets met de meiden zou gebeuren.
    WE moesten nu dicht bij elkaar blijven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oeps er ging even wat verkeerd :$]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:22 ]


    I knew you were trouble.

    Liam James Payne
    Ik kijk even naar Jenna die uit het boos komt.
    Bezorgd snel ik me naar haar toe "ik heb geen idee Jenna maar hij verdween ook net als Nathallie dus blijft bij de groep." leg ik haar snel uit.
    Ik besloot maar de leiding te nemen en begon te zoeken. Hier stapte we uit de bus ik duwde hem hier neer maar hij was er en welke kant ging hij uit?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Destiny

    Ik kijk met open mond naar de plek waar Zayn verdween, ik slik even en neem nog een trekje van de sigaret.
    'Holy fuck' mompel ik, en kijk even naar de rest. 'Wat is dit voor grap?' mompel ik.
    Ik loop naar de plek waar Zayn verdween maar voel opeens de grond weg vallen en ik gil hard.
    Opeens val ik in het modder en kreun even. 'Mijn haar!' kreun ik geërgerd en sta op..


    El Diablo.

    Louis William Tomlinson.
    Ik keek nog even rond of ik nog wat kon ontdekken maar er was niets bijzonders te zien. Ik stond op en sprong uit de auto. Ik keek even rond en zag iedereen staan behalve Natalie. Waar zou ze heen zijn gegaan? 'Liam! Dat kind is verdwenen en dadelijk zijn wij de volgenden!' schreeuwde Zayn opeens uit. Liam lag boven op Zayn en Zayn kroop naar achteren om zo Liam van hem af te krijgen. Ik begon te grinniken en wou net reageren op Liam en Zayn toen Zayn naar voren stapte en opeens verdween. Ik staarde naar de plek waar Zayn net nog gestaan had. Hoe kon dat?!.
    'allemaal komen, we blijven verdomme bij elkaar. Nathalie en Zayn zijn ineens weg' schreeuwde Liam hard. Ik boog voor over om te kijken of er iets te zien was waar Zayn net nog had gestaan, maar ik kon niets zien. Opeens verloor ik mijn evenwicht en viel naar voren waarnaar ik opeens vol met mijn gezicht in een modderpoel belande. "iehl!' klaagde ik terwijl ik het van mijn gezicht af veegde. Ik keek op en zag opeens een heel andere ruimte 'Wat gaan we nu weer krijgen?...' vroeg ik me hard op af.


    Let's play a love game.

    Liam
    ."verdomme ik zeg toch bij elkaar blijven idioten"roep ik iets te hard en veel te gestrest.
    En misschien konden we ook beter met zijn alle verdwijnen en kwamen we bij elkaar.
    Ik besloot verder te zoeken en veegde wat blaadjes opzij waardoor ik een lijntje zag.
    What the fack, nieuwsgierig stak ik mijn arm richting de grond, ze zouden me vast voor gek verklaren maar ik werd naar beneden gezogen.
    Toen ik verwachte op de grond te vallen viel ik ineens in een modder poel. IK zucht even diep en haal het modder uit mijn ogen.
    "hier zijn jullie" mopper ik opgelucht. Blij om de rest te zien. "wacht waar is Nathallie?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Met open mond keek ik naar de plaats waar Zayn net stond en nu niet meer. Verwoed begon ik in mijn ogen te wrijven. Slaap ik nog ofzo?
    "Kan iemand zeggen of dit een droom is of niet? I don't like this," ik ging wat dichter naar de modderpoel.
    Opeen zag ik Louis in de modderpoel vallen.
    Weer knipperde ik met mijn ogen. Louis was ook verdwenen.
    "Ik moet teveel gedronken hebben,"


    Take me to wonderland

    Zayn Jawaad Malik.

    Ik keek even rond en hiel uiteindelijk Destiny op, waarna ik haar kleren een beetje probeerde schoon te vegen.
    Ik keek rond en haalde mijn schouders op. "Natalie was hier helemaal niet toen ik hier belandde." zei ik, waarna ik naar het papiertje wees. "Alleen dat alg er, maar meer kon ik dus niet vinden."
    Ik zuchtte eventjes en fatsoeneerde mijn haar met de kam die ik in mijn zakken had, waarna ik zachtjes kreunde. "Kunnen we niet terug of zo?!"


    Reading a good book is like taking a journey.