• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    [Hej hej ;3]

    ( Helloww (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Goede morgen! Bijna middag.)

    Harry Edward Styles.

    Blij dat Jade -nog- geen vragen stelde pakte ik een tas van haar over. Ik zag dat ze bloosde, waardoor ik enkel zachtjes grinnikte en naar de auto liep. Ik opende de kofferbak, zette de tas er netjes in en wachtte tot Jade ook klaar was met haar tas.
    Ik durfde nog niks over mijn status te zeggen, bang dat het meisje kwaad zou worden omdat ik het verzwegen had. Misschien herkende ze me, misschien ook niet... In ieder geval, ik wilde geen scenes maken.
    Ik liep naar het portier aan de bijrijderskant en opende die voor Jade, om er vervolgens geduldig bij te wachten tot ze ingestapt was. Ik vond dat een man manieren moest hebben... En zo won je ook nog eens makkelijker het hart van een meisje. Ik was hier gewoon een natuurtalent in.


    Reading a good book is like taking a journey.


    [Ik laat Delilah gewoon aankomen neh ;p]

    Delilah Destiny Simpson.

    Ik stapte het vliegtuig uit en zette meteen mijn iPhone weer aan. Het zou eigenlijk wel handiger geweest zijn moest ik zijn nummer hebben dan dat ik steeds een mailtje moet sturen. Ik typte vlug een stukje dat ik aangekomen was en daarna stak ik mijn iPhone weer weg om mijn koffers te gaan zoeken. De vlucht was op zich nog wel snel verlopen, lang leve slapen, maar ik moest echt wakker worden nu. Zodra ik mijn koffers had liep ik naar de wc's en beet op mijn lip. "Sorry, zou u even op mijn koffers willen letten ?", de vrouw knikte met een vriendelijk lachje waarna ik de wc binnenliep en wat water in mijn gezicht gooide. Ik haalde een hand door mijn haren en likte even over mijn lippen heen. Goed genoeg. Dacht ik ? Ik liep terug naar mijn koffers en nam ze aan waarna ik de vrouw nog bedankte en richting de uitgang begon te lopen.

    Niall James Horan

    Ik haalde mijn koffer naar beneden en zocht de laatste spullen bij elkaar. Gelukkig had ik het meeste vanochtend al ingepakt dus dat zorgde ervoor dat ik nu sneller weg kon. Voor ik mijn laptop als laatste pakte, stuurde ik nog een berichtje naar Delilah.

    Waarschijnlijk lees je dit dan ook als je eenmaal hier bent, maar hier toch nog snel een laatste berichtje (: Ik ben blij om te horen dat je vandaag nog hier bent. Is goed, maar laat me zeggen dat ik ondertussen best wel nieuwsgierig ben. Normaal zou het niet leuk zijn om te horen, maar nu betekent het dat je sneller hier bent..dus nu eerlijk gezegd wel. Ik zie je snel..

    xx Niall


    Ik sloot mijn laptop af, deed die in mijn tas waarna ik mijn andere spullen ook pakte en liep naar mijn auto toeliep. Snel laadde ik alles in en ging toen naar het vliegveld. Ondertussen was ik niet zo rustig meer als ik eruit zag, want het was gewoon dat je niet weet of de fans al dingen doorhebben en je staan op te wachten.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 11:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Carmen Bright
    Ik zette mijn tas, waar ook mijn longboard in zat, bij mijn andere tas en liep naar mijn portier die Harry open deed. Een beetje nerveus beet ik op mijn lip en ging ik zitten. Hoewel het in de mailtjes en brieven wel klikte ging het nu wat minder voor mijn gevoel. 'Dankje Harry.' Zeg ik met een glimlach. Ik wacht tot hij de deur sluit en aan zijn kant gaat zitten en kijk hem aan. Hij zag er beter uit dan ik me had voorgesteld veel beter en hij rook heerlijk, maar ik kende zijn status. Ik was niet echt fan ofzo, maar ik wist wel wat over de band waar hij in zat. Hij was een Lady Killer. Een player een ware Casanova, maar ik liet me daar niet bij plakken. Hij was de enige persoon op deze aardbol die me kende. Die ik mijn vriend kon noemen. Nee beste vriend. Hij wist alles kon zien als ik loog aangezien hij dat in sommige mails ook al zei. Ik keek Harry nog is aan. Harry Styles... Ik vroeg Me af of zijn vrienden ook iets als mij hadden. Een schrijfvriendin. Misschien kwamen er wel meer meisjes. Het was hier wel heel stil, maar ik ben er te verlegen voor. Het is net alsof ik voor een nieuw persoon sta die ik niet ken, maar ik ken hem wel. Door en door.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 11:42 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles.

    Ik wierp even een blik op Jade. Ze was aan het nadenken, dat was duidelijk te zien. Maar aan wat dacht ze? Ik mocht haar dan wel heel goed kennen, maar dat betekende nog niet dat ik haar gedachten kon lezen. Af en toe kon ik raden wat ze dacht, maar nu niet. Al had ik wel het gevoel dat ze over mij dacht. Zou ze me herkennen als de 'echte' mij? Het zou vast wel, ze woonde zelf ook in Engeland en het was dus niet moeilijk te raden...
    Ik drukte het gaspedaal in en schakelde, waarna ik rustig begon te rijden en eventjes zuchtte.
    "Heb je al een idee van waar we naartoe gaan?" vroeg ik met een glimlachje, hopend dat dit het ijs zou breken.
    We mochten elkaar dan wel kennen, een eerste ontmoeting bleef toch ietsjes anders. Zelf was ik niet eens zenuwachtig, maar ik was al die eerste ontmoetingen nu wel gewend. Jade moest gewoon nog even aan mij wennen.
    "Ik hoop natuurlijk wel dat je een leuke tijd gaat hebben, anders sta ik toch mooi voor paal dadelijk." zei ik, waarna ik het laatste mompelde en even grijnsde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    "Heb je al een idee van waar we naartoe gaan?' Vraagt hij waardoor ik knik. 'We gaan toch naar dat zomerhuisje waar je het in de mail overhad gehad?' Vraag ik hem weer waardoor ik hem even aankijk. Zijn smaragdgroene ogen een in mijn groengoude ogen boren waardoor ik snel mijn blik afwend bang om gevangen te zitten in zijn blik. Dat was iets dat ik eigenlijk niet wou. Hij was een casanova hij kon me zo om zijn vinger winden. Ik wist ook wel dat dat hem ging lukken, maar ik wou niet een van de zoveel zijn. "Ik hoop natuurlijk wel dat je een leuke tijd gaat hebben, anders sta ik toch mooi voor paal dadelijk." Zegt hij wat zachter met een grijns rond zijn lippen. 'Tuurlijk krijgen we een leuke tijd. Ik heb er onwijs veel zin in. En tuurlijk ga je niet voor paal staan Haz.' Zeg ik grinnikend terwijl ik voel hoe ik me meer op mijn gemak begin te voelen. Het was gewoon even wennen geweest. Het moest klikken, maar tuurlijk zou het klikken tussen ons.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte eventjes, waarna ik merkte dat onze blikken elkaar kruisten en ik onschuldig glimlachte. Helaas verbrak Jade het oogcontact en keek ik weer snel voor me. Ik had geen zin om de vakantie al te beginnen met een auto-ongeluk achter mijn kiezen.
    "Ja, daar gaan we naartoe. Maar ik heb je nog niks gezegd over het land en hoe het zomerhuisje eruit ziet." zei ik met een speelse lach rond mijn lippen, waarna ik de auto soepel naar links draaide om de bocht door te komen.
    "Je weet maar nooit. Lou-" begon ik, waarna ik mijn zin snel afkapte. Harry, doe even normaal! Dadelijk kreeg je nu al ruzie in de auto omdat ze erachter kwam wie je werkelijk was! Ik vertelde het liever pas in het zomerhuisje waar de anderen dan waren. Dat was veel makkelijker... Als ik het zolang kon volhouden met een meisje die meteen zag of ik loog of niet.
    "Ik hoop wel dat je een bikini mee hebt." zei ik snel om het onderwerp te veranderen en weer een onschuldig lachje aan Jade te schenken.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Bijtend op mijn lip keek ik om me heen. Blond haar zei hij huh ? Klein en Iers. Ik keek nogmaals rond toen mijn blik stopte op een jongen. Zijn haar was meer bruinig dan blond moest ik wel zeggen, maar voor de rest kwam het wel overeen met zijn beschrijving.
    Ik speelde wat met de onderkant van mijn topje maar besloot dan toch naar hem toe te lopen. Ik haalde een hand door mijn haren terwijl ik mijn koffers meetrok. Ja wat ? Het was geen weekendje hoor ! Ik keek twijfelend naar de jongen voor me terwijl ik de steken in mijn maag probeerde te negeren door de slagen.
    "N-Niall ?".

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 12:21 ]

    Niall James Horan

    Het vliegveld was niet al te ver weg en ik was er dan ook zo. Gelukkig was het niet zo druk en hadden mensen niet door wie ik nu eigenlijk was, want ik had geen goede reden om dat uit te leggen aan Delilah. Ik keek even rond en moest moeite doen om niet naar binnen te rennen om vervolgens ergens eten te kopen. Ja wat? Ik heb honger zoals bijna altijd, maar vergeet niet dat mijn eten was verbrand en tijd om de chips op te eten had ik niet.
    Mijn blik bleef uiteindelijk hangen bij een meisje dat met haar koffers mijn richting op kwam lopen. Mijn gedachten van daarnet was ik gelijk alweer vergeten en merkte ook dat mijn verlegenheid weer deels was teruggekeerd.
    "N-Niall ?".
    Ik knikte als antwoord op haar vraag en toen pas drong tot me door dat Delilah nu echt voor me stond....tenminste dat lijkt me wel het meeste logisch.
    'Delilah' zei ik vrolijk en kon het niet laten om haar een knuffel te geven. 'Ik ben echt heel erg blij om je eindelijk te zien en welkom in het geweldige Engeland.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Maysilee Bright
    "Ja, daar gaan we naartoe. Maar ik heb je nog niks gezegd over het land en hoe het zomerhuisje eruit ziet." Het land? Nu werd ik dus nieuwschierig. Maar voor ik het kon vragen ging hij verder. "Je weet maar nooit. Lou-" Maar hij kapte zich af. Hij bedoelde Louis. Hij veranderde gauw van onderwerp. "Ik hoop wel dat je een bikini mee hebt.' Zgt hij dan. Ik grijns en knik. 'Tuurlijk heb ik mijn bikini mee.' Begin ik terwijl ik hem nu aankijk. 'wat weet je niet van Louis?' Vraag ik hem. 'Ik weet het allang. Ik woon in Engeland gekkie.' Zeg ik grijnzend. Ik kijk weer voor me uit eigenlijk wachtend op zijn reactie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles.

    Ik zuchtte opgelucht dat ze meeging met het onderwerp, waardoor ik lichtjes glimlachte. "Dat is mooi."
    Toen Jade verder praatte werd ik spierwit. Echt niet meer normaal... Met een ruk draaide ik het stuur naar rechts en zette de auto aan de kant. Ik wilde absoluut geen ongelukken en dat gingen we sowieso krijgen als ik op dit moment verder reed.
    "I-Ik..." begon ik stamelend, waarna ik mijn ogen neersloeg en de krullen voor mijn gezicht vielen. "Ben je kwaad?"
    Ik was hier dus al de hele tijd bang voor geweest. Bang dat ze me zou herkennen en bang dat ze erachter zou komen. Misschien haatte ze me nu omdat ik haar voorgelogen had, en heel misschien begon ze nu een of andere fan uit te hangen en was ik mijn vriendin kwijt.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik sloeg mijn armen om hem heen. Hij was zo lekker warm. Ik daarintegen had bijna altijd koud. "Geweldig ? Nah, dat moet ik nog zien hoor" zei ik zacht lachend. Ik liet hem los en keek even rond waarna ik op mijn lip beet. Ik had de neiging om te vragen waarom hij wou weten of ik vandaag nog zou aankomen ... Maar ik deed het niet. Don't ask me why. Ik herkende Niall wel vaag van ergens, maar ik kon niet bedenken van waar.
    "Je ziet er anders uit dan ik had verwacht eigenlijk" zei ik met een lachje, "Positief bedoeld".

    Jade Maysilee Bright
    Hij werd spierwit en ik viel bijna om toen hij zo direct parkeerde. Ikcbegreep niet waarom. 'I-ik.' Hij stopte en sloeg zijn ogen neer. Zijn krullen vielen voorzijn gezicht. 'Ben je kwaad.' hij keek nog wteeds naar beneden. Ik leg mijn vinger onder zijn kin en duw hem omhoog zodat ik hem aan kan kijken. 'Tuurlijk niet. Waarom zou ik boos zijn?' Vraag ik hem. 'Tuurlijk begrijp ik dat je het niet vertelt heb.' Zeg ik vriendelijk. Hij kende me toch ik werd niet zo snel boos dus waarom waa bij bang dat ik het wel was. 'Kom ga maar weer door. Ik heb nu al zin om te zwemmen in dat mooie zomerhuis.' Zeg ik terwijl ik een knipoog geef. Ik grinnik even en kijk hem aan. Zijn ogen boren weer in de mijn waardoor ik dit keer niet meer weg kan kijken. Doe verdomde ogen.


    I'm finally back, Finally after a Year break